You are not logged in.
Jeffrey Eugenides: Middlesex
Jeffrey Eugenides: Middlesex
oon aloittanut tuon paristikin, mutta en ole päässyt alkua pidemmälle. olisiko kieli ollut hieman haastavaa iltalukemiseksi tms.
Menetetty peli
oho tupla
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
[quote:972524f243="leposi"]Jeffrey Eugenides: Middlesex
oon aloittanut tuon paristikin, mutta en ole päässyt alkua pidemmälle. olisiko kieli ollut hieman haastavaa iltalukemiseksi tms.[/quote:972524f243]
Ihan parhus kirja, muutama vuosi takaperin ahmin tuon joululomalla parissa päivässä.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Satu Waltari: Kahvila Mabillon
Hei ihanaa, mäki luen tätä taas! Yksi mun suosikeista ehdottomasti. Vois lukea päivässä, mutta en halua, että se loppuu niin nopeasti. Mitä pidät?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
luin äsken yhdeltä istumalta veikko huovisen pojan kuoleman. kyllä pysäytti
äsken aloitin myös welshin trainspottingin
[quote:d396080832="Feggy"]Satu Waltari: Kahvila Mabillon
Hei ihanaa, mäki luen tätä taas! Yksi mun suosikeista ehdottomasti. Vois lukea päivässä, mutta en halua, että se loppuu niin nopeasti. Mitä pidät?
*[/quote:d396080832]
No ehin lukea vasta eilen jotain kymmenen sivua. Sympaattisen tuntuinen kyl selvästi. Oikeastaan voisin lukea sunnuntaihin mennessä, niin voin palauttaa sen anopille. Oikeastaan lainasin sen alunperin siksi, että sain Facebook-visassa tulokseksi olevani toi kirja
[. Oikeastaan lainasin sen alunperin siksi, että sain Facebook-visassa tulokseksi olevani toi kirja
Argh mikä syy. Vihaan niitä kyselyitä ja niitten spämmiä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:e7db78766c="Feggy"][. Oikeastaan lainasin sen alunperin siksi, että sain Facebook-visassa tulokseksi olevani toi kirja
Argh mikä syy. Vihaan niitä kyselyitä ja niitten spämmiä.[/quote:e7db78766c]
On sitä kevyemmilläkin perusteilla kirjoja luettu
Oscar Wilde: Lord Arthur Savile's Crime and Other Stories
Sent from my iPhone 16
[quote:17e2c4f308="PrivateJoy"][quote:17e2c4f308="leposi"]Jeffrey Eugenides: Middlesex
oon aloittanut tuon paristikin, mutta en ole päässyt alkua pidemmälle. olisiko kieli ollut hieman haastavaa iltalukemiseksi tms.[/quote:17e2c4f308]
Ihan parhus kirja, muutama vuosi takaperin ahmin tuon joululomalla parissa päivässä. [/quote:17e2c4f308]
Luin viime vuonna, hyvähköhän tuo oli, mutta tykkäsin enemmän Virgin Suicidesista.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kesälukemisina:
Saa nähä, tuleeko luettua loppuun.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
kukaan lukenut sitä uutta?
[quote:247c825ed1="Pope"]
kukaan lukenut sitä uutta?[/quote:247c825ed1]
Nopes. Tuulen varjo on kyllä ollut todella positiivinen ylläri. Olen pettynyt syvästi moniin viimeaikojen hispanialaisiin bestellereihin, mutta täähän on hullun viihdyttävä ja vielä tolkuttoman hauskakin kaupan päälle! Suosittelen lämpimästi kaikille riippumattoluettavaksi, kun pokkerinakin saa
Joku kaveri sanoi, että uusi ei olisi tämän veroinen, mutta ihan pl silti.
Saarikosken Tiarnia-sarja ja "Laulu laululta pois" ovat olleet jälleen kerran kovassa käytössä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mulle iski yhtäkkiä semmonen olo, että haluisin lukee jonkun ihan älyttömän naistenkirjan! Osaako kukaan suositella?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5524868
eiku mitäs
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Rondo Cameron: Maailman taloushistoria
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ableton live manuaalia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kesken myös
irvine: trainspotting
miles: frank zappa
Alistair MacLean: Navaronen haukat. Asiallista krapulaluettavaa, sopivasti löytyi eilen ilmaiseksi Pasilan kirjaston vaihtokärrystä.
ja
Hyvää settiä
Ellroy: Hollywood - suuri tyhjyys
Iain M. Banksin Pelaaja oli aivan loistava. Niin on kyl tää Ellroykin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:eeaa35c7a8="Jean-Babtiste"]Ellroy: Hollywood - suuri tyhjyys
Iain M. Banksin Pelaaja oli aivan loistava. Niin on kyl tää Ellroykin.[/quote:eeaa35c7a8]
Hyvät kirjat kierroksessa! Player of games taitaapi olla mun ehdoton suosikki Banksin kulttuuri-kirjoista.
Eri kannella tämä:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu