You are not logged in.
[quote:23f96c7516="sheino"]
Godard-boksi Anttilasta 9.99e. Löytyy näköjään myös Netanttilasta samaan hintaan..[/quote:23f96c7516]
Jaahas. Pitääkin hakea oma huomenna.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Discshop 14,95 + pari klassikkoleffaa samaan pakettiin (Singing in the rain 4,95 ja Gilda 6,95)
Pakko hankkia ne loputkin kaudet lähiaikoina. En muista yhtään näitä ekan kauden jaksoja.
[quote:4fffff139b="sheino"]
Godard-boksi Anttilasta 9.99e. Löytyy näköjään myös Netanttilasta samaan hintaan..[/quote:4fffff139b]
Aivan käsittämätön hinta äärimmäisen laadukkaasta julkaisusta. Masteroinnin osalta criterion-tasoa. Leffatkin kaikki hyviä.
[quote:8dce42d831="sheino"]
Godard-boksi Anttilasta 9.99e. Löytyy näköjään myös Netanttilasta samaan hintaan..[/quote:8dce42d831]
Sama.
Mitkä leffat tuossa boxissa olikaan?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mitkä leffat tuossa boxissa olikaan?
Nää ja sit jotain uudempia, jota en ole nähnyt:
ALPHAVILLE, PIERROT LE FOU, SAUVE QUI PEUT LA VIE, PRENOM CARMEN, MADE IN USA, Une femme est une femme
Niinjoo Petit soldat kans.
Oho
Mä ajattelin, että toi oli sellainen kolmen leffan boxi, muistaakseni semmoisiakin oli joskus olemassa. Nytpä kyllä ostoksille.
Godard boxi haettu, tattis vinkeistä!
Samalla sit nämä:
Kotkat kuuntelevat
Draculan kosto
Saw
3kpl/10e kampanjasta.
[quote:51dee5899d="janne m."]Godard boxi haettu, tattis vinkeistä!
Sama![/quote:51dee5899d]
Pitäis kai melkein ostaa, jos vaan nyt seuraavalla keskustan reissulla muistais käydä katsomassa, että onko niitä missään enää.
[quote:6c6b4d7ee1="stratum"][quote:6c6b4d7ee1="janne m."]Godard boxi haettu, tattis vinkeistä!
Sama![/quote:6c6b4d7ee1]
Pitäis kai melkein ostaa, jos vaan nyt seuraavalla keskustan reissulla muistais käydä katsomassa, että onko niitä missään enää.[/quote:6c6b4d7ee1]
Ainakin Kampissa noita oli vallan runsaasti eilen.
[quote:8f1befe471="leposi"][quote:8f1befe471="stratum"][quote:8f1befe471="janne m."]Godard boxi haettu, tattis vinkeistä!
Sama![/quote:8f1befe471]
Pitäis kai melkein ostaa, jos vaan nyt seuraavalla keskustan reissulla muistais käydä katsomassa, että onko niitä missään enää.[/quote:8f1befe471]
Ainakin Kampissa noita oli vallan runsaasti eilen.[/quote:8f1befe471]
Kiitos! Käynpä parturin jälkeen sitä kautta.
bzort glorf bööth
*isokuva*
Omistan, loisto-ostos
Capote käytettynä.
This must be what jail / I will scratch
Anttilasta halvennuksesta:
Back to the Future -trilogia
X-Men -trilogia
ja sit vielä:
PINKIT SkullCandy -kuulokkeet
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
[quote:c0e0b9101e="merrim"]
ja sit vielä:
PINKIT SkullCandy -kuulokkeet [/quote:c0e0b9101e]
...ja noillahan ei oo mitään tekemistä leffatopikissa mut so not
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Hietsusta:
Makkarakalakeittoa, sano Tympee Huttunen VHS 3e
:bileet:
[quote:de9654e13b="janne m."]Hietsusta:
Makkarakalakeittoa, sano Tympee Huttunen VHS 3e
:bileet: [/quote:de9654e13b]
hietsusta: freejack dvd..
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Freejack on varsin hyvä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Freejack on varsin hyvä.
Mick Jaggerille
Ostin tuon itse joskus vuosia sitten eurolla tai kahdella Cittarin jostain alelaarista..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
hietsusta: freejack dvd..
Vois varmaan joskus lainaa tän..? Siitä on tosi pitkä aika kun olen nähnyt tuon, scifinörttiys nousee taas pintaan ku muistaakseni toi leffa oli ihan hauska.
[quote:602788f732="artsy"]hietsusta: freejack dvd..
Vois varmaan joskus lainaa tän..? Siitä on tosi pitkä aika kun olen nähnyt tuon, scifinörttiys nousee taas pintaan ku muistaakseni toi leffa oli ihan hauska.[/quote:602788f732]
Lainasin aikoinaan R-kioskilta VHS:n
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:376aed663e="janne m."][quote:376aed663e="artsy"]hietsusta: freejack dvd..
Vois varmaan joskus lainaa tän..? Siitä on tosi pitkä aika kun olen nähnyt tuon, scifinörttiys nousee taas pintaan ku muistaakseni toi leffa oli ihan hauska.[/quote:376aed663e]
Lainasin aikoinaan R-kioskilta VHS:n [/quote:376aed663e]
Kuin myös.
[quote:b7fb9ff3ee="Joe Caligula"][quote:b7fb9ff3ee="janne m."][quote:b7fb9ff3ee="artsy"]hietsusta: freejack dvd..
Vois varmaan joskus lainaa tän..? Siitä on tosi pitkä aika kun olen nähnyt tuon, scifinörttiys nousee taas pintaan ku muistaakseni toi leffa oli ihan hauska.[/quote:b7fb9ff3ee]
Lainasin aikoinaan R-kioskilta VHS:n [/quote:b7fb9ff3ee]
Kuin myös.[/quote:b7fb9ff3ee]
Luin aikanaan Soundista jutun
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:0ddbc41976="janne m."][quote:0ddbc41976="Joe Caligula"][quote:0ddbc41976="janne m."][quote:0ddbc41976="artsy"]hietsusta: freejack dvd..
Vois varmaan joskus lainaa tän..? Siitä on tosi pitkä aika kun olen nähnyt tuon, scifinörttiys nousee taas pintaan ku muistaakseni toi leffa oli ihan hauska.[/quote:0ddbc41976]
Lainasin aikoinaan R-kioskilta VHS:n [/quote:0ddbc41976]
Kuin myös.[/quote:0ddbc41976]
Luin aikanaan Soundista jutun [/quote:0ddbc41976]
Hyvin mahdollista, että ehkä myös!
[quote:3dc2165630="janne m."][quote:3dc2165630="Joe Caligula"][quote:3dc2165630="janne m."][quote:3dc2165630="artsy"]hietsusta: freejack dvd..
Vois varmaan joskus lainaa tän..? Siitä on tosi pitkä aika kun olen nähnyt tuon, scifinörttiys nousee taas pintaan ku muistaakseni toi leffa oli ihan hauska.[/quote:3dc2165630]
Lainasin aikoinaan R-kioskilta VHS:n [/quote:3dc2165630]
Kuin myös.[/quote:3dc2165630]
Luin aikanaan Soundista jutun [/quote:3dc2165630]
Hyvin mahdollista, että ehkä myös!
[quote:025595c4b0="Jean-Babtiste"][quote:025595c4b0="janne m."][quote:025595c4b0="Joe Caligula"][quote:025595c4b0="janne m."][quote:025595c4b0="artsy"]hietsusta: freejack dvd..
Vois varmaan joskus lainaa tän..? Siitä on tosi pitkä aika kun olen nähnyt tuon, scifinörttiys nousee taas pintaan ku muistaakseni toi leffa oli ihan hauska.[/quote:025595c4b0]
Lainasin aikoinaan R-kioskilta VHS:n [/quote:025595c4b0]
Kuin myös.[/quote:025595c4b0]
Luin aikanaan Soundista jutun [/quote:025595c4b0]
Hyvin mahdollista, että ehkä myös! [/quote:025595c4b0]
Asko Alasen. Toki luin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.