You are not logged in.
Pages: 1
Kas niin! Classic rockia/AOR:ää toivottiin. Sitä siis jakoon.
Säännöt vanhat tutut eli biisi johonkin päin nettiä ladattavaksi ilman esittäjätietoja (tai voi ne tiedot laittaa mutta laita vaikka esittäjäks shanks and his magik tapna ja biisiks Ulvis on homo)
Kaikki osallistujat sitten arvostelee määräaikaan mennessä toisten kappaleet asteikolla 1-10 ja sit tilastonikkaroidaan.
Nyt kun on juhannus toki pahasti tuloillaan niin annetaan aikaa biisien laittamiselle keskiviikkoon 24.päivä kello 23:59 mennessä. Arvostelut kehiin sitten viimestään Kesäkuun viimeinen päivä.
Uhh.. Onpa heikosti osallistujia toistaiseksi. Korkataapa kuitenkin ja pannam linkki ekaan biisiin: http://www.megaupload.com/?d=S0UNIXXC
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä en edes tiedä, että mitä AOR tarkoittaa.
Mä en edes tiedä, että mitä AOR tarkoittaa.
AOR =
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:53035df5fc="leposi"]Mä en edes tiedä, että mitä AOR tarkoittaa.
AOR = [/quote:53035df5fc]
Broccolin syöntiin sopivaa musaa?
smaa
Älä päästä painiks sitä
Emmä mitään Journeytä laita mut jotain kuiteski.
Tää päivä vielä aikaa laittaa. Osallistukaa nyt jumalauta vitun vässykät!!
smaa
Älä päästä painiks sitä
tulin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tulijo: http://www.yousendit.com/download/cmczV … a1BIRGc9PQ
edit: uus linkki
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Meinasin unohtaa!
Mutten unohtanukkaan!
Myöhästyin silti!
Älä päästä painiks sitä
Jaahas. Arvostelut näköjään venähtäneet kaikilla. Voisin yrittää huomenna spämmiä jotain.
EDIT: Jaa paitsi ehkä sitten jos Prakk ja ILR jaksavat uppia biisinsä uudestaan, en ollutkaan näköjään imuttanut niitä ja nyt sanoo, että the file has expired
No kyl tää tästä viel.
Vieläkö saa laittaa biisiä?
Haudataan koko paska, ei tästä mitään tule vitun homot.
bzort glorf bööth
Pages: 1