You are not logged in.
Mulle ei toi uusin levy ole oikein lähtenyt, ei oikein mitään vikaakaan, mutta vähän sellasta harmaata massaa ne kappaleet. Tota edeltävä oli just hyvä pöhkörokkilevy..
Ovat kai viime vuosien keikolla soittaneet ihan suosiolla biisejä läpi uransa, tuskin tulee liiaksi painottumaan uuteen levyyn.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tietääkö muuten kukaan mikä se syy oli, että miksi tämä siirtyi Tavastialle?
Mä jätän kyllä väliin, vaikka parempi paikka tulinkin, kun on vaan liian tyyriisti hinnoiteltua rokkikivaa.
[quote:812b4e515b]RUMBAN TARJOUS PRIMAL SCREAM -KEIKALLE
PRIMAL SCREAM (UK)
Ma 20.7.2009. Liput alk. 47 EUR / alennuskupongilla alk. 24 EUR
Rumba-lehti tarjoaa lukijoilleen kesälahjana edullisemman pääsyn Primal Scream -keikalle ma 20.7.2009. Leikkaamalla takakannesta löytyvän alennuskupongin ja palauttamalla sen Tikettiin, saat liput puoleen hintaan.
HUOM! 1 alennuslippu / kuponki.[/quote:812b4e515b]
joutuuko nyt ostaan rumban
tai oisko jollain ylimääräistä kuponkia? harkintaan kai tää menee vaikkei just nyt ihmeemmin kiinnosta. ilmeisesti lipunmyynti ollut hieman heikkoa?
Kiinnostais kans alennuskupongilla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ilmeisesti lipunmyynti ollut hieman heikkoa?
No ei ihme tuolla hinnalla ja tämän kesän muulla keikkatarjonnalla.
Tekis kyllä mieli. Paljon se Rumba maksaa?
en ole kolmekybänen emoboy
Tekis kyllä mieli. Paljon se Rumba maksaa?
parikymppiä eiq
En huomannut Rumbassani mitään kuponkia, mutta jos siinä sellainen on, voin toki leikata sen ja lähettää jollekulle.
Mulle mulle! Oon ainakin enemmän PA ku Hantta!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En huomannut Rumbassani mitään kuponkia, mutta jos siinä sellainen on, voin toki leikata sen ja lähettää jollekulle.
Se on kuule takasivulla.
joo voin myös lähettää omani tarvitsevalle.
mulle voi laittaa
maksan postit
Multa saa kans kupongin, en kyllä itekään huomannut sitä, mutta kaippa sellanen lehdessä oli.
Mutta joo, lienee ollut huonoa ennakkomyynti. Eikä ihme, enpä olis itsekään ostanut jos olisin tiennyt että keikka on Tavastialla. Vituttaa ku ei muistanut palauttaa sitä.
[quote:992968ad04="janne m."]Multa saa kans kupongin, en kyllä itekään huomannut sitä, mutta kaippa sellanen lehdessä oli.
Mutta joo, lienee ollut huonoa ennakkomyynti. Eikä ihme, enpä olis itsekään ostanut jos olisin tiennyt että keikka on Tavastialla. Vituttaa ku ei muistanut palauttaa sitä.[/quote:992968ad04]
Meikä voi ottaa sun kupongin, niin ei tarvitse jengin postitella.
[quote:58e8fc30c2="hrmunoita"][quote:58e8fc30c2="janne m."]Multa saa kans kupongin, en kyllä itekään huomannut sitä, mutta kaippa sellanen lehdessä oli.
Mutta joo, lienee ollut huonoa ennakkomyynti. Eikä ihme, enpä olis itsekään ostanut jos olisin tiennyt että keikka on Tavastialla. Vituttaa ku ei muistanut palauttaa sitä.[/quote:58e8fc30c2]
Meikä voi ottaa sun kupongin, niin ei tarvitse jengin postitella.[/quote:58e8fc30c2]
Ok! Tsekkaan illalla kotona, että olihan tossa tommonen. Vois kuvitella, että toi myy ny tuon tarjouksen ansiosta loppuun, että kandee ehkä pitää kiirusta lipun oston kaa. Jos oot huomenna klo 18 jälkeen kotosalla niin voin työmatkalla heittää ton sulle. Privaillaan.
[quote:0bb4aa5317="börjeslandet"]Tekis kyllä mieli. Paljon se Rumba maksaa?[/quote:0bb4aa5317]
Kesätarjouksessa 2,90 . Ihan hyvä diili
Voi kyllä olla että aiemmin lippunsa ostaneita pännii tuo alennusmeininki...
kyllä mä ainakin peruisin tilaukseni jos ois jippu jo hommattuna. ja jos oisin tilaaja
joo voi olla että ostan rumban ihan suosiolla jos päätän hommata lipun, onhan se nyt vähän naurettavaa postitella jotain kuponkeja
Voi kyllä olla että aiemmin lippunsa ostaneita pännii tuo alennusmeininki...
Jep, ihan hyvä vitutussaldo ku tohon yhdistetään se siirto kultsalta tavastialle...
oot silti menossa?
oot silti menossa?
Tässä vaiheessa on aika huonot mahkut saada se täyshintainen lippu myytyä...
[quote:4e90b20381="psykokarkki"]oot silti menossa?[/quote:4e90b20381]
Tässä vaiheessa on aika huonot mahkut saada se täyshintainen lippu myytyä...
siksi siis yritit lietsoa paniikkia että myy kohta loppuun
niin oisko sen saanu palauttaa kun keikkapaikka vaihtui, ja jos ni oliko siinä joku aikaraja vai mites tää meni?
niin oisko sen saanu palauttaa kun keikkapaikka vaihtui, ja jos ni oliko siinä joku aikaraja vai mites tää meni?
Ois saanu palauttaa, mutta se meni jo kauan sitten, eli oma moka. Oltiin silloin seuralaisen kanssa vähän kahden vaiheilla, että palautettaisko, sitten ite vähän unohdin asian ja huomattiin että se pvm olikin jo mennyt.
no toivottavasti keikka on hyvä
siksi siis yritit lietsoa paniikkia että myy kohta loppuun
Eipäku itseasiassa nyt elätellään toivoa, että edes tuon Rumban kamppiksen avulla liput ei myy ja bändi peruuttaa koko keikan
Ihan asiaakin sen verran, että ei ole tuota uutta levyä millään hirmu kiimalla jaksanut kuunnella. Oli se aluksi ihan pirteä poppislevy, mutta ihan liian vähän sieltä on jäänyt biisejä mieleen.
unohdin raportoida että ostin uuden rumban eli en tartte kuponkeja
katotaan ny jaksaako ostaa jippua mut onhan bobby sentään vanha jamc-runpali et oishan se varmaan kiva nähdä jo sillä verukkeella
Menisin kattoo, mutku vähäc väärä kaupunki tälle kerralle.
bzort glorf bööth
[quote:027d254ee1="psykokarkki"]unohdin raportoida että ostin uuden rumban eli en tartte kuponkeja
[/quote:027d254ee1]
Joo en oo menos keikalle.
Sent from my iPhone 16
lähettäkääs mulle n.46 semmosta alennuslippua.