You are not logged in.
Oootte vähän samannäkösii
Jotain tuollaista vai? Mistäs löydän kuvamateriaalia tästä oikeasta Popesta?
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tilasin Playsta Battlestar Galactica 1-4 kausiboksin. Katottuna aiemmin ykkös ja kakkoskausi, mut nyt täytyy alottaa tihrustaminen alusta
Scifi-bileet!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Henry Fondan "The Boston Strangler" (1968) Minimanista hintaan yks ysiviis.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jumbon Cittarin tarjouslaarista euron/kpl:
Spartacus (Special edition 2dvd)
Erämaan armoille (Special edition 2dvd)
Conan The Barbarian (Special edition 2dvd)
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Maradona.
"A repo man's always intense"
Maradona.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
The Darjeeling Limited dvd
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ozin neljäs tuotantokausi.
[quote:4fd65ffbe6="sheino"]Jumbon Cittarin tarjouslaarista euron/kpl:
Spartacus (Special edition 2dvd)
Erämaan armoille (Special edition 2dvd)
Conan The Barbarian (Special edition 2dvd)[/quote:4fd65ffbe6]
Aika hyvä diili.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
kahel eurol kple karhupuiston videodivarista:
fulci - black cat
deutch/hughes - some kind of wonderful
yuzna - society
gordon - from beyond
cunningham - friday 13th
parker - angel heart
aaltonen - rakkaudella maire
peckinpah - convoy
Ukolle synttärilahjaks (hätäpäässä kiireessä kun ei ehtiny muutakaan) kaksi ekaa kautta Galacticaa. Ja yksi levyllinen Shaun the Sheepiä eli Late Lammasta
Vähän ankea ja persoonaton synttärilahja kyl. Mutta onneksi ostin sille jo taannoin Eläkeläisten Korkeajännityksen, ehkä se tuo vähän särmää tuohon pakettiin.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
levyllinen Shaun the Sheepiä eli Late Lammasta
Jaa HÄH
Mä en tiä näistä lammaskuvioista mitään, mutta mä olen aina luullut, että Late Lammas = Larry the Lamb
Mutta ei näköjään ole.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tilasin just Play.comista nämä:
Parasta ikinä!
Kirpparilta:
SPAWN VHS
DOOM DVD
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Planet Earth
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Tikrulle kiitos
Hieno dokkari! Edellisestä näkemisestä (Ylellä) ehtikin vierähtää kymmenen vuotta.
Klippiä kannattaa katsoa vähintäänkin viiden minuutin kohdalta eteenpäin, kun Leila alkaa vittuilla juuri Grammiksen voittaneelle tyttöpopparille mutta lopuksi valittaa yksinään peilikuvalleen kuinka kukaan ei tykkää hänestä itsestään: www.youtube.com/watch?v=l80OicIcfHM
Pitäs saada katsottavaksi
bzort glorf bööth
Joo, tuo lyhyt pätkä on aika lupaava!
Ja toki siis seurannu Harry-Irenen epätoivoa lähennellyttä dokkarin metsästystä pif:llä, hyvä että järjestyi viimeinkin!
Sama
bzort glorf bööth
eri
Houkuttais hankkia
Du levande
Synecdoche, New York
Ostin Daisiesin second runin uuen dvd-version, koska oon kunnianhimonen kuraattori.
Samalla tein uskaliaan heräteostoksen kun hyllyllä seisoi tinttiboksi, kymmenen deeveedeetä ja makso vaan 37 euroo! Sinne meni siis dinojr- ja white hills -älppärirahani....kiimaa!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Godard-boksi Anttilasta 9.99e. Löytyy näköjään myös Netanttilasta samaan hintaan..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Houkuttais hankkia
Sama, mutta nyt kun mikkeliläiskertojan jorinat näkyy olevan kaikki Youtubessa niin suurin motivaatio on laskenut. Sosiaalinen media toden totta vie leivän taiteilijain suusta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta