You are not logged in.
Mahtavaa: Vampire Weekend näemmä perjantaille ja Juan Maclean lauantaille. Aivan superfestari jälleen. Maailman luokkaa. Olen innoissani.
Ohjelma ilmoitetaan näemmä valmiiksi.
Tänne vaan kaikki pöndet auton alle jäämään. Edistetään maaseudun tyhjenemistä ja täten rampautamme keskustaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:cf36d61956="Flow-tiimi"]Viimeiset kansainväliset lisäykset tämän vuoden ohjelmistoon tulevat molemmat New Yorkista. Perjantain ohjelmistoa täydentää indie-yllättäjä Vampire Weekend ja lauantaina esiintyy DFA:n elektrodiskostarat The Juan MacLean.
Lisää infoa kummastakin saitilla ja blogissa osoitteissa http://www.flowfestival.com
& http://www.flowfestival.com/fi/blog/
Mainittakoon vielä että ennakkomyynti on edennyt aikaisempia vuosia rivakampaa vauhtia. Varsinkaan kolmen päivän lippujen oston kanssa ei kannata turhaan ainakaan viivytellä.
Terveisin,
Flow-tiimi[/quote:cf36d61956]
älkääpä hamstratko niitä jippuja tai sit mulleki yx, ei oo varaa ostaa vielä pariin viikkoon :center:
eilen tuli radiosta joku hyvä biisi, ja olikin just toi juan maclean
Jaa-a... Pitäisköhän sitä tulla yhdeksi vai kahdeksi päiväksi... Vaikeaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Saatan olla hullu ja ostaa la tai la/su-lipun kun vielä saa. Diilatkaa se sit mun puolesta jonnekin jooqoskooqos jos joudunkin synnyttämään
Voi olla että pitää kyllä liikkua tuolla pyörätuolilla
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Voi olla että pitää kyllä liikkua tuolla pyörätuolilla
Toi vaihtoehto on jollekin jengille ihan normaali tyylipäivitys vuoden takaiseen; rillit ilman laseja 2008, rullatuoli huvin vuoks 2009
organizing the boy scouts for murder is wrong
Diilatkaa se sit mun puolesta jonnekin jooqoskooqos jos joudunkin synnyttämään
Mä liikun vähän sillä asenteella, että edellisellä viikolla vois kattoo sääennusteet ja sitten jos näyttää hyvältä, niin vois käydä aloittelemassa kesäloma tuolla, jos siis lipun saa vielä jostain. Tämän vuoksi on hyvä, että ihmisillä on epävarmoja lippuja, jotka voin sitten ostaa pois, koska nyt ei jaksa suunnitella bileitä noin pitkälle. Paitti jos sataa ni mä näytän persettä ikkunasta ja syön banaania kotona. Paitti, että oon pe ja la duunissa vissiin ja sit sunnuntaina alkaa loma.
pe-la lippu tuli ostettua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
enpä tiijä vielä lähtiskö tänne vai jalometalliin.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
http://open.spotify.com/user/flowfestiv … KW3vOcWmzn
Näköjään tommonen "virallinen" spotify-listaki tehty. Ite ostin pe-su lipun
en ole kolmekybänen emoboy
To-Su hankittu. Olen menossa parin viikon päästä Roskildeen, mutta odotan Flowta vielä enemmän. Todella lupaava kattaus, kansainvälisestikin, tänä vuonna.
Paskaa trendi-indietä ja yhden tai kahden hitin ihmeitä. Kukaan ei muista näitä esiintyjiä viiden vuoden päästä. Mut on mulla silti lippu, koska tahdon tulla näyttäytymään, jotta mun skenepisteet ei putoo.
Ai niinq Grace Jones?
Voihan vittula!! Runsas kuukausi sit tuli ostettua la-su-liput, mutta omaani en ehkä pystykään käyttämään samalle viikonlopulle tulleen duunikeikan takia. Grace Jonesin ja Lily Allenin keikkojen missaaminen sieppaa jo pelkän ajatuksen tasollakin... tai sit vaan sanon töille ei!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Voihan vittula!! Runsas kuukausi sit tuli ostettua la-su-liput, mutta omaani en ehkä pystykään käyttämään samalle viikonlopulle tulleen duunikeikan takia. Grace Jonesin ja Lily Allenin keikkojen missaaminen sieppaa jo pelkän ajatuksen tasollakin... tai sit vaan sanon töille ei!
Eiköhän jäbä oo jo ihan tarpeeks monta keikkaa missannu töiden takia -- johonkinhan se raja on vedettävä! NO PASARAN!
Onko Junkiemanilla skenepisteitä?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Onko Junkiemanilla skenepisteitä?
Tuota voi varmaan kummastella ihan jokaikisen tällä laudalla pyörivän kohdalla
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:c62fe76c9c="tomitarmo"]Voihan vittula!! Runsas kuukausi sit tuli ostettua la-su-liput, mutta omaani en ehkä pystykään käyttämään samalle viikonlopulle tulleen duunikeikan takia. Grace Jonesin ja Lily Allenin keikkojen missaaminen sieppaa jo pelkän ajatuksen tasollakin... tai sit vaan sanon töille ei! [/quote:c62fe76c9c]
Eiköhän jäbä oo jo ihan tarpeeks monta keikkaa missannu töiden takia -- johonkinhan se raja on vedettävä! NO PASARAN!
No sanopas se! Mietin ihan oikeesti, että sanon sinänsä houkuttelevalle viikon duunikeikalle Pohjois-Norjassa ja Lapissa (juu, taas!) ei pelkästään noiden Flow-keikkojen takia. Samaan syssyyn tulis missattua vielä juhlaviikkojen Daniel Melingokin, joka menee mun tuurilla varmaan Grace Jonesin kanssa päällekkäin jo muutenkin... Mulla olis kuitenkin siinä viikolla koko ajan muuta duunia Helsingissä, joten rahallisesti ei tulis kauheesti takkiin.
Tuota voi varmaan kummastella ihan jokaikisen tällä laudalla pyörivän kohdalla
Eiköhän vaan...
Mulla olis kuitenkin siinä viikolla koko ajan muuta duunia Helsingissä, joten rahallisesti ei tulis kauheesti takkiin.
Ja mitä sä sillä lisärahalla muutenkaan tekisit? Ostaisit lisää kalliita lippuja keikoille, jotka joudut lopulta perumaan töiden takii? :twisted:
[quote:c3021d5370="Ylitarkastaja Tolonen"]Tuota voi varmaan kummastella ihan jokaikisen tällä laudalla pyörivän kohdalla [/quote:c3021d5370]
Eiköhän vaan...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuo pitäs kyllä äkiä laittaa o-listalle!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:8ce8d8295c="tomitarmo"] Mulla olis kuitenkin siinä viikolla koko ajan muuta duunia Helsingissä, joten rahallisesti ei tulis kauheesti takkiin.[/quote:8ce8d8295c]
Ja mitä sä sillä lisärahalla muutenkaan tekisit? Ostaisit lisää kalliita lippuja keikoille, jotka joudut lopulta perumaan töiden takii? :twisted:
Rahalla voi ostaa lisää skenepisteitä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tulee kiire corpsejen keikalta organiin ja oikeitakin päällekkäisyyksiä löytyy, pannan jo valmiiksi
Vivian Girls ja Seun Kuti menee päällekäin ja seuraavassa slotissa ei oo mitään kiinnostavaa
Fever Ray ja Final Fantasy menee päällekäin :x
Ihme paskaa, enhän mä tiedä ees puoliakaan noita ulkomaisia esiintyjiä. Mitäs kantsii tsekata näiden lisäks:
Yann "Hammer" Tiersen
Vivian Girls
Fever Ray
Jenny Wilson
Vampire Weekend
Ladyhawke
Bond-tyttö
Lily Allen
Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei noistakaan nyt oo ku puolet sellasia, että täytyis nähä. Ja Huoratron on kuitenkin parempi kuin mikään noista.
No jos sitä Grace Jonesiä kävisit katsomassa?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu