#61 28.06.2009 21:42

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Website

Re: 2009 FIFA Confederations Cup

peuk

"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

#62 28.06.2009 22:02

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

Huh huh, mitä kiimaa. peuk

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#63 28.06.2009 22:06

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

peuk

bzort glorf bööth

#64 28.06.2009 22:25

teekki
Member
Registered: 13.06.2005

USA kiimassa  icon_eek

#65 28.06.2009 23:36

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Olipa finaali! Jenkeille erittäin vahva peuk Sääli ettei pulustus vaan kestänyt loppuun asti.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#66 28.06.2009 23:54

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

hrmunoita wrote:

Olipa finaali! Jenkeille erittäin vahva peuk Sääli ettei pulustus vaan kestänyt loppuun asti.

Jep, harmi kyllä, ettei Jenkkien kiima lopulta riittänyt.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#67 29.06.2009 00:01

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

[quote:8e39b6d0c7="ginipoika"][quote:8e39b6d0c7="hrmunoita"][quote:8e39b6d0c7="ginipoika"][quote:8e39b6d0c7="Jean-Babtiste"][quote:8e39b6d0c7="ginipoika"]Etelä-Afrikan taistelu ei ihan riittänyt, kun Dani Alves laitti kyseenalaisesti tuomitun vaparin sisään miltei toisen puoliajan lisäajalla. Jotenkin laimean oloinen tuo Brasilian nykyjoukkue. Missä suuret persoonat?
[/quote:8e39b6d0c7]
Brassit pelaa tehokasta nykyfutista, jossa oikeasti pulustetaan kurinalaisesti, otetaan vastustajalta tila pois keskikentällä, ja pyritään hyökkäämään nopeasti. Eilen ei parasta tällaista brasiliaa nähty, mutta silti parempi kuin joku monesti vitun passiivisesti vastustajan virhettä kyttäävä "toivotaan toivotaan" nyky-Saksa (jonka materiaalin pitäisi riittää parempaankin). Gintsu ei ilmeisesti nähnyt brassien muita pelejä?
[/quote:8e39b6d0c7]
En minä tietääkseni missään ole kritisoinut Brasilian pelityyliä, vaan suurten persoonien poissaoloa. Toki on täysin subjektiivista, kenet määrittelee suureksi persoonaksi, mutta minä en henkilökohtaisesti saa jostain Luís Fabianosta (ja tämä muuten ei ole mikään täsmähyökkäys Sevilla-fani J-B:n suuntaan) kovinkaan suuria kiksejä. Hyvä pelaaja tietenkin, mutta silti minulle, no, laimea.[/quote:8e39b6d0c7]
Vähän sama. Tossa Dungan jengissä ei just nyt ole oikein sellasia sympaattisia pullukoita tai muuten vaan vekkuleita tai ylivertoisen reteitä jannuja, selvästi muista olemuksellaan erottuvia kavereita, joihin ainakin ite oon joskus just tykästynyt brassien maajoukkueessa.

Esim: Dunga, Bebeto, Romario, Taffarel, Edmundo, Roberto Carlos,  Rivaldo, Ronaldo, Ronaldinho.[/quote:8e39b6d0c7]
Tätä hain. peuk[/quote:8e39b6d0c7]
No epäilisin, että Dungan peluuttamisessa katsotaan muita asioita kuin pelaajien persoonallisuuksia. Makuasia toki, kenestä pitää. Mielestäni tuolla on kuitenkin monia erottuvia ja sympaattisia pelaajia, ja kun Dungan Brasilia pelaa hyvää peliä, sitä on ilo katsoa. Se Brasilia upotti mm. yhden suuren persoonallisuuden eli Riquelmen Argentiinan viime Copa American finaalissa. Voi olla, että sympaattiset ja vekkulit eivät enää pärjää pitkälle nykyfutiksessa. Se on harmi, mutta totta, jos on.

Olen todella iloinen, että pelaamaan ryhtynyt Brasilia upotti ekan puoliajan hyvällä sykkeellä pelanneen, mutta toisella puoliajalla heti alusta täysin lässähtäneen Usan. Toisaalta ekalla puoliajalla Usa sai alkuun säkämaalin, pelasi sitten hyvin, mutta alkoi päästää Brasiliaa liian lähelle lopussa. Dunga taisi sanoa brasseille puoliajalla, että nyt vittu alatte juosta ja iskeä nopeammin. Se toimi niin monella tavalla, ettei jaksa edes alkaa luettelemaan. Oikeastihan peli päättyi 4-2.

Usalle silti pointsit Egypti ja Espanja otteluista. Niissä jaksoivat aktiivisesti puolustaa alusta loppuun.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#68 29.06.2009 09:35

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Kisat oli mukavat siinä mielessä, että ei menty ihan sata lasissa joka tilanteeseen, mutta silti varmasti kaikki mukana olleet joukkueet halusivat voittaa kaikki ottelunsa kaikkine (tai ainakin suurimmaksi osaksi) pelaajineen.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Board footer