You are not logged in.
Hulinax
Pupeltaako ne nyt itsensä maalierolla pois jatkosta? Jos siis Jenkit voittaa 1-0. Vai meneekö keskenäisten pelien perusteella?
Donadoni takaisin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
joitain ei taida hirveesti kiinnostaa...nuorten joukkue pärjäis paremmin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toivottavasti joku kuvakaappas ton jäbän, joka hiero jäätelöä naamaansa.
Toivottavasti joku kuvakaappas ton jäbän, joka hiero jäätelöä naamaansa.
Sama
Ehkä siisteintä ikinä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jenkit johtaa jo 0-3 joten ovat nyt menossa jatkoon ilmeisesti maalierolla 4-6 kun Italialla on vaan 3-5.
Ihan oikein. Italian joukkue on ehkä paskinta ikinä tällä hetkellä.
mut ei oo inzaghia
USA LOL
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jenkeiltä kyllä melkoinen suoritus
Oliko Egypti heikko tossa matsissa vai eikö vaan natsannut tänään? Ite seurailin ekaa puoliaikaa sivusilmällä ton Brasilia - Italian ohella.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:83dfdafcef="hrmunoita"]
Oliko Egypti heikko tossa matsissa vai eikö vaan natsannut tänään? [/quote:83dfdafcef]
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin … id=1702381
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olipa kiimainen taistelu USA:n pelaajilta. Sympaattiselle Espanjalle sekä "España since '08" -sakille sydämen perimmäisistä sopukoista kumpuava
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olipa väkinäistä ja ponnetonta Espanjan pelaaminen.
Jenkkien maalipaikkojen hyödyntämiselle
Molemmat maalit tulivat vähän helpon oloisesti ekan kohdalla vedon tullessa suoraan päin Ikermania ja tokassa Donovanin aika heikko syöttö tuli suoraan päin Pigueta, joka ei vaan oikein osunut palloon.
Mielenkiintoinen finaali tulossa! Vielä kun Etelä-Afrikka voittaisi Brassit!
Eilistä peliä en nähnyt. Kahdessa ekassa pelissä hienoa futista pelannutta Egyptia vastaan USA antoi ensi kertaa merkkejä kurinalaisesta pelistään näissä kisoissa, sitä ennen lähinnä huvitti. Ansaitsevat toki finaalipaikkansa ennemmin kuin ilmeisen ylimielisesti pelaamaan lähtenyt Espanja, mutta eipä tuo oikein jaksa enää kiinnostaa. Toki katon finaalin silti varmaan. E-Afrikka voi hyvinkin mennä jatkoon, jos brassit ei saa maalia varsinaisella peliajalla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
huutonaurua tehokkaalle epsanjalle näin jälkikäteen
oli netti rikki eilen, ei näkyny
Etelä-Afrikan taistelu ei ihan riittänyt, kun Dani Alves laitti kyseenalaisesti tuomitun vaparin sisään miltei toisen puoliajan lisäajalla. Jotenkin laimean oloinen tuo Brasilian nykyjoukkue. Missä suuret persoonat?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pullukka :peuk:
Pullukka
:peuk:
Smaa. Yleensä olen estottomasti huorannut Brasilian maajoukkuetta MM-kisoissa, mutta ensi kesänä teen poikkeuksen, jos nököhammas ei ole joukkueessa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ebdfe28038="hrmunoita"]Pullukka
Smaa. Yleensä olen estottomasti huorannut Brasilian maajoukkuetta MM-kisoissa, mutta ensi kesänä teen poikkeuksen, jos nököhammas ei ole joukkueessa. [/quote:ebdfe28038]
Nököhammas ja jenkki-siilillä stailattu Romario kärkeen
[quote:f63ab26385="ginipoika"][quote:f63ab26385="hrmunoita"]Pullukka
Smaa. Yleensä olen estottomasti huorannut Brasilian maajoukkuetta MM-kisoissa, mutta ensi kesänä teen poikkeuksen, jos nököhammas ei ole joukkueessa. [/quote:f63ab26385]
Nököhammas ja jenkki-siilillä stailattu Romario kärkeen [/quote:f63ab26385]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d99ba52317="ginipoika"]Etelä-Afrikan taistelu ei ihan riittänyt, kun Dani Alves laitti kyseenalaisesti tuomitun vaparin sisään miltei toisen puoliajan lisäajalla. Jotenkin laimean oloinen tuo Brasilian nykyjoukkue. Missä suuret persoonat?
[/quote:d99ba52317]
Brassit pelaa tehokasta nykyfutista, jossa oikeasti pulustetaan kurinalaisesti, otetaan vastustajalta tila pois keskikentällä, ja pyritään hyökkäämään nopeasti. Eilen ei parasta tällaista brasiliaa nähty, mutta silti parempi kuin joku monesti vitun passiivisesti vastustajan virhettä kyttäävä "toivotaan toivotaan" nyky-Saksa (jonka materiaalin pitäisi riittää parempaankin). Gintsu ei ilmeisesti nähnyt brassien muita pelejä?
Niin, E-Afrikkakin pelaa todella kurinalaista ja tyylikästä peliä. Materiaali ei tosin aivan riitä toistuvaan nopeaan ja tehokkaaseen hyökkäämiseen tai henkilökohtaisiin ratkaisuihin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olihan siinä vaparissa hidastuksen perusteella selvä rike. Mutta muuten oli kohtuullisen tylsä peli. Brasseja ei tainnut kiinnostaa muu kuin lönkyttely.
Varikset komentavat
[quote:01dec9d3e9="Jean-Babtiste"][quote:01dec9d3e9="ginipoika"]Etelä-Afrikan taistelu ei ihan riittänyt, kun Dani Alves laitti kyseenalaisesti tuomitun vaparin sisään miltei toisen puoliajan lisäajalla. Jotenkin laimean oloinen tuo Brasilian nykyjoukkue. Missä suuret persoonat?
[/quote:01dec9d3e9]
Brassit pelaa tehokasta nykyfutista, jossa oikeasti pulustetaan kurinalaisesti, otetaan vastustajalta tila pois keskikentällä, ja pyritään hyökkäämään nopeasti. Eilen ei parasta tällaista brasiliaa nähty, mutta silti parempi kuin joku monesti vitun passiivisesti vastustajan virhettä kyttäävä "toivotaan toivotaan" nyky-Saksa (jonka materiaalin pitäisi riittää parempaankin). Gintsu ei ilmeisesti nähnyt brassien muita pelejä?
[/quote:01dec9d3e9]
En minä tietääkseni missään ole kritisoinut Brasilian pelityyliä, vaan suurten persoonien poissaoloa. Toki on täysin subjektiivista, kenet määrittelee suureksi persoonaksi, mutta minä en henkilökohtaisesti saa jostain Luís Fabianosta (ja tämä muuten ei ole mikään täsmähyökkäys Sevilla-fani J-B:n suuntaan) kovinkaan suuria kiksejä. Hyvä pelaaja tietenkin, mutta silti minulle, no, laimea.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d7d1999cf4="ginipoika"][quote:d7d1999cf4="Jean-Babtiste"][quote:d7d1999cf4="ginipoika"]Etelä-Afrikan taistelu ei ihan riittänyt, kun Dani Alves laitti kyseenalaisesti tuomitun vaparin sisään miltei toisen puoliajan lisäajalla. Jotenkin laimean oloinen tuo Brasilian nykyjoukkue. Missä suuret persoonat?
[/quote:d7d1999cf4]
[/quote:d7d1999cf4]
En minä tietääkseni missään ole kritisoinut Brasilian pelityyliä, vaan suurten persoonien poissaoloa. Toki on täysin subjektiivista, kenet määrittelee suureksi persoonaksi, mutta minä en henkilökohtaisesti saa jostain Luís Fabianosta (ja tämä muuten ei ole mikään täsmähyökkäys Sevilla-fani J-B:n suuntaan) kovinkaan suuria kiksejä. Hyvä pelaaja tietenkin, mutta silti minulle, no, laimea.[/quote:d7d1999cf4]
Vähän sama. Tossa Dungan jengissä ei just nyt ole oikein sellasia sympaattisia pullukoita tai muuten vaan vekkuleita tai ylivertoisen reteitä jannuja, selvästi muista olemuksellaan erottuvia kavereita, joihin ainakin ite oon joskus just tykästynyt brassien maajoukkueessa.
Esim: Dunga, Bebeto, Romario, Taffarel, Edmundo, Roberto Carlos, Rivaldo, Ronaldo, Ronaldinho.
[quote:82a76bc882="hrmunoita"][quote:82a76bc882="ginipoika"][quote:82a76bc882="Jean-Babtiste"][quote:82a76bc882="ginipoika"]Etelä-Afrikan taistelu ei ihan riittänyt, kun Dani Alves laitti kyseenalaisesti tuomitun vaparin sisään miltei toisen puoliajan lisäajalla. Jotenkin laimean oloinen tuo Brasilian nykyjoukkue. Missä suuret persoonat?
[/quote:82a76bc882]
[/quote:82a76bc882]
En minä tietääkseni missään ole kritisoinut Brasilian pelityyliä, vaan suurten persoonien poissaoloa. Toki on täysin subjektiivista, kenet määrittelee suureksi persoonaksi, mutta minä en henkilökohtaisesti saa jostain Luís Fabianosta (ja tämä muuten ei ole mikään täsmähyökkäys Sevilla-fani J-B:n suuntaan) kovinkaan suuria kiksejä. Hyvä pelaaja tietenkin, mutta silti minulle, no, laimea.[/quote:82a76bc882]
Vähän sama. Tossa Dungan jengissä ei just nyt ole oikein sellasia sympaattisia pullukoita tai muuten vaan vekkuleita tai ylivertoisen reteitä jannuja, selvästi muista olemuksellaan erottuvia kavereita, joihin ainakin ite oon joskus just tykästynyt brassien maajoukkueessa.
Esim: Dunga, Bebeto, Romario, Taffarel, Edmundo, Roberto Carlos, Rivaldo, Ronaldo, Ronaldinho.[/quote:82a76bc882]
Tätä hain.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Romario-Bebeto
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
No mutta eikös Dunga ollut juurikin konemainen keskikentän rikkuri joka vahingossa pamautti pari maalia vähän kauempaa???
Varikset komentavat
Fulhamin mies upottaa Brasilian.