You are not logged in.
liquid swordsin alkuperänen kansi tuhat miljoona kertaa parempi ku toi yritelmä tolla sivulla
Kattelin noita kans jokunen viikko sitten. Ei kyllä lähde yhtään.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ja gravediggazin alkuperäinen kansi, eix muka hieno
Oliks kukaan eilen Raekwonin keikalla? Nyt kävi sitten vituttamaan kun en hetken mielijohteesta mennytkään
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oliks kukaan eilen Raekwonin keikalla? Nyt kävi sitten vituttamaan kun en hetken mielijohteesta mennytkään
nii, olix kukaan, eikö ees ex-kolja?
itehän olin wienissä, ja hotellin ulko-oven edessä oli iso mainos että raekwon esiintyy siellä ensi vkonloppuna
lohdutukseksi ghostface keskiviikkona nosturissa mut en tiä jaxanko mennä, mulle :center:
hiljasta on
jostain kuulin et aikaa tyhjää oli raen keikalla, toisaalta oli alottanu varsin aikaisin.
nosturissa tämmöstä huomenna:
[quote:b8b16e1813="Nosturi"]Ke 27.05.2009, ovet 19:00, 25, S/K18
GHOSTFACE KILLAH (USA)
STEEN1
Showtimes: Steen1 20:00, Ghostface Killah 21:00[/quote:b8b16e1813]
mutta:
[quote:b8b16e1813="Nosturi"]Method Man & Redman keikka Nosturissa 7.6.2009 on peruutettu
Valitettavasti Method Man & Redman esiintyminen Nosturissa 7.6.2009 joudutaan peruuttamaan tällä kertaa huonon ennakkolipunmyynnin takia!
Kaikki jo ostetut ennakkoliput lunastetaan takaisin myyntipaikassa!
Kool Kat Records pahoittelee asiaa, mutta toivottaa kaikille erittäin mukavaa ja lämmintä kesää![/quote:b8b16e1813]
saa nyt nähdä jos jaxais kummitusnaamaa katteleen, jos nyt näin huonostyi kaikki myy niin tiedä tuleeko tänne enää ketään jatkossa
HONMOT!!11
no menkää ny joku, ei taida meitsillä olla varaa
Ei kai.
bzort glorf bööth
Method Manilta ja Redmanilta on näköjään tullut Blackout 2! Kuulohavaintoja kellään?
Method Manilta ja Redmanilta on näköjään tullut Blackout 2! Kuulohavaintoja kellään?
Ihan hyvä levy, ei yhtä korkeella tasolla ku edellinen kuitenkaan tietenkään.
Vaikee olla kriittinen, ku on nää jannut kyseessä. Pari täytebiisii, kuten kaikis uudemmis Wu-levyis. Radiosoittohakusii biisei, kuten kaikis uudemmis Wu-levyis. Liian vähän hatsibiisei.
[quote:ff5ef60539]Wu-Tang: Chamber Music -- Volume 1
1. Redemption
2. Kill Too Hard [feat. Inspectah Deck, U-God and Masta Ace]
3. The Abbot [feat. RZA]
4. Harbor Masters [feat. Ghostface Killah, AZ and Inspectah Deck]
5. Sheep State [feat. RZA]
6. Radiant Jewels [Raekwon, Cormega and Sean Price]
7. Supreme Architecture [feat. RZA]
8. Evil Deeds [feat. Ghostface Killah, RZA and Havoc]
9. Wise Men [feat. RZA]
10. I Wish You Were Here [feat. Ghostface Killah and Tre Williams]
11. Fatal Hesitation
12. Ill Figures [feat. Raekwon, M.O.P. and Kool G Rap]
13. Free Like ODB [feat. RZA]
14. Sound The Horns [feat. Inspectah Deck, Sadat X and U-God]
15. Enlightened Statues [feat. RZA]
16. NYC Crack [feat. RZA]
17. One Last Question
it is a wu-tang album and rza is executive producing it. this album was HIS idea, he wanted to put out a street album of all street records, with old school beats, and only feature people from that era...(think golden era hiphop emcees)... this is basically a gift to the fans for those that didnt like the direction of the last album... [/quote:ff5ef60539]
en tosin ihan tajuu noita featteja tossa, mikähän logiikka
Kiimaa!
[quote:e4256133fd="psykokarkki"]
en tosin ihan tajuu noita featteja tossa, mikähän logiikka [/quote:e4256133fd]
Vähän tyhmästi laitettu juu toi feat. ku meinaa tyyppejä, jotka rappaa biisissä noin niinku ylipäätään.
Ja itse levystä sen verran, että ei tota mun mielestä voi oikein wu-tang clan -levyks sanoo (eihän tossa oo edes läheskään kaikkii elossa olevii varsinaisii klaanilaisii). Biitit on kyl TOSI kovia ja osoittavat huomattavaa parannusta staileihin parin suht skeidan wu-levyn(iron flag ja 8D) jälkeen. Ne muutamat täysimittaiset monen mceen(hitto vie, mitä vierailijoita!) biisit on kovia ja, mut ei tää kyl kokonaisuutena oo mikään vitun hyvä.
tässä toiselta boordilta bongatut pari maistiaista jotka on yllättäen molemmat aika kovia. kool g rappia ei voi koskaan vihata ja az varastaa ton harbor mastersin aika huolella.
wu-tang clan ft. m.o.p. & kool g rap - ill figures
ghostface killah, az & inspectah deck - harbor masters
amazonista voi myös kuunnella kaikista biiseistä pienet snippetit. ite oon luupannu evil deedsin ja NYC crackin kymmenen sekunnin klippejä repeatilla ja hajoan siihen ettei oo rahaa ostaa
[quote:bfb3aa42b7="rugged like rwanda"]az varastaa ton harbor mastersin aika huolella.
[/quote:bfb3aa42b7]
Nousee nyt muutaman kuuntelukerran jälkeen levyn parhaaksi biisiksi mun mielestä.
oliko jo?
Raekwon - House of Flying Daggers (feat. Inspectah Deck, GZA, Ghostface Killah & Method Man)
About this video :
The official music video for Raekwon's latest single from his album "Only Built 4 Cuban Linx II" due in stores Sept. 8th, 2009. The single features Inspectah Deck, GZA, Ghostface Killah and Method Man with and intro from RZA, and was produced by J. Dilla.
Illustrations by 1000Styles.
Animation by Ryan Johnson; Drew Taylor.
Directed by Erick Sasso; Brian Wendelken
^
El Michels Affair Enter The 37th Chamber: http://open.spotify.com/album/7tGnzGtsEbMwdgAgYHTESn
Hieno levy
[quote:01bd1cf5d6="helicon"]El Michels Affair Enter The 37th Chamber: http://open.spotify.com/album/7tGnzGtsEbMwdgAgYHTESn
Hieno levy
[/quote:01bd1cf5d6]
Toi C.R.E.A.M. on kyl
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kyl pari ekaa biisiä Only Built for Cuban Linx II:lta lähtee aika helvetin kovaa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Kyl pari ekaa biisiä Only Built for Cuban Linx II:lta lähtee aika helvetin kovaa
Joo, on tää aika vahva. Ei mikään supernovasizenutbuster mutta vahva 8 ainakin :peuk;
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Yks kuuntelu takana ja ei tässä kyllä hirveetä kiimaa ole. Joitakin hyviä biisejä, mut jotenkin vähän tasapaksua höttöä. Ei kyllä yllättänyt. Mut toisaalta esim. New Wu on parhaita Wu-biisejä miesmuistiin.
Jatketaan kuuntelua.
En ole vielä kertaakaan kuunnellut. Wu ei ole nyt vähään aikaan maistunut, eikä hirveesti koko hip hop.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Cuban linx II on kyllä varsin hyvä levy. Varsinkin ku oon jo jotenki tottunut siihen, että ei kukaan noista jannuista tee enää mitenkään niin kovaa kamaa ku 15 vuotta sitten. Parempaa silti ku 95% uudesta räppiskeidasta.
Varsinkin ku oon jo jotenki tottunut siihen, että ei kukaan noista jannuista tee enää mitenkään niin kovaa kamaa ku 15 vuotta sitten. Parempaa silti ku 95% uudesta räppiskeidasta.
Sama tähän.