You are not logged in.
Pages: 1
joiltain artisteilta tuntuu melkein riittävän yksi kokoelma joka on se oleellisin äänite ja joka pesee varsinaiset albumit. ei tämä aina niin mustavalkoista tietenkään ole, mutta esim. mikko alatalon suomalainen reissupoika tuntuu olevan tätä osastoa, aika lailla täydellinen kokoelma josta tuntuu löytyvän suunnilleen kaikki klassikot mutta ei oikeastaan mitään skipattavia biisejä eli toimii myös kokonaisuutena. pari muutakin tällaista tulee heti mieleen, frank sinatran my way - the best of, jolla on kaikki suurimmat klassikot, olkoonkin että painottuu uran loppupuoleen mut ei haittaa meitsiä kun just toi osasto eniten kolisee. ja sit tietty pet shop boysien popart.
mitäs muita?
Laila Kinnusen Kaikki kauneimmat 2CD:llä pärjäisi varmaan aika hyvin. Mikä ei tietenkään tarkoita, etteikö esim. Muistojen kyyneleet tai Kadonneet helmet kokoelmilla olisi mahtavia biisejä, mutta tuolla tuplalla on aika paljon olennaisia.
organizing the boy scouts for murder is wrong
cLOUDDEADin nimikkokokoelma on varsin jeez.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Belle & Sebastian - Push Barman to Open Old Wounds
VeePee Lehto - 20 Suosikkia: Älä tuamitte minu
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Belle & Sebastian - Push Barman to Open Old Wounds
Määrää liikekannallepano ennen kuin muut lukee tuon
En muista minkä niminen kokoelma se nyt oli mutta joku Carolan tuplacd varmaan itselle riittää. Basement Jaxxin Singles toimii kyllä silloin tällöin kuuntelevalle. Beatlesin Past Masters II samassa sarjassa jos ei levymitassa iske. Madonnan Immaculate Collection..oishan näitä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Lasketaanko Madonnan You Can Dance?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d29b35d26d="Neuvostoliitto"]Belle & Sebastian - Push Barman to Open Old Wounds[/quote:d29b35d26d]
Määrää liikekannallepano ennen kuin muut lukee tuon
No höh, luulenpa kyllä, että iso osa B&S-faneista (minä ainakin) allekirjoittaisi tuon. Eka demo jne...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
joo onhan tossa kai b&s:n melkein kaikki oleellinen, mulla tosin on ne sinkut ni ei oo tullu hankittua. madonnasta sen verran että teksipä viimein kunnollisen tuplakokoelman jossa ois ne kaikki hitit
Buzzcocks - Singles Going Steady
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Buzzcocks - Singles Going Steady
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
toki myös:
joy division - substance
the smiths - hatful of hollow
[quote:bdf9f30237="psykokarkki"]toki myös:
joy division - substance
the smiths - hatful of hollow[/quote:bdf9f30237]
tokitoki
Louder Than Bombs vetää kyllä hyvinkin vertoja HoHille
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
radiopuhelimien varmaa hapuilua on kyllä aika hyvä. en edes omista muita puhelimet-lättyjä vaikka kyllähän tuoltakin jotain suosikkibiisejä puuttuu
monissa tapauksissa ei kyllä tiedä onko kyseessä mielenkiinnon vähyys vai kokoelman hyvyys. ainakin itselläni monet eniten kuunnelluista kokoelmista on sellasilta bändeiltä, joilta ei juuri muuta ole jaksanut hommata. varsinkin jos tuotanto on jo tuttu ja kokoelma tullut hankittua vaikka jonkin yksittäisen bonusbiisin takia, niin harvoinpa niitä jaksaa kuunnella.
täysin eri asia sitten tuollaset joissa on jotain muutakin kuin hittisinkkuja ja albumikamaa. tai jos levy onnistuu kokoamaan vaikka jonkun hieman hajanaisen tuotannon nätisti kasaan.
parhaat mieleen tulevat:
air - premiers symptômes
pet shop boys - discography
barry adamson - the murky world of barry adamson
francoise hardy - vogue years
Menetetty peli
Ei varmaankaan paras, mutta minulle yksi rakkaimmista. Toimii paremmin kuin yhtyeen tuoreemmat kokoelmat.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
No mutta tässähän se kaikkein paras kokoelma on. :peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tää kans
tää kattaa mun mielestä kohtuu hyvin pixiesin tuotannon aloittelijaa varten, montaa suosikkikappaletta ei ainakaan puutu ja kappalejärjestys toimii. ilman tätä levyä en spämmäilis tänne.
Siouxie & Banshees: Twice Upon A Time II
On kai siinä ykkösosallakin ihan hyviä biisejä.
[quote:e4d6255df9="ginipoika"]
Ei varmaankaan paras, mutta minulle yksi rakkaimmista. Toimii paremmin kuin yhtyeen tuoreemmat kokoelmat.[/quote:e4d6255df9]
mulle se uusin taas toimii paremmin, vaikka eipä tuossakaan kauheasti valittamista ole.
oliko tapsa rautavaaran boksi jo mainittu?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Mites ois kuulkaa toi Psychoplasman tupla-cd?
Älä päästä painiks sitä
Vaikee uskoo et Townes Van Zandtin Legendilta uupuu mitään kovin olennaista, jos miehen parhaita biisejä etsii. Myös yx Desmond Dekkerin halpiskokis on todella hyvä, mut kyl siltä puuttuu jotain olennaisuuksia. Kovasti oon tykänny myös yhestä PFM:n kokiksesta, mut pari muuta levyä kuulleena hienojakin biisejä on jääny pois. Edgar Froese...Empä tiiä, monesti vaikka noi kokelmat toimisikin, on ne silti myös vaan välietappeja syvemmälle tutustumiselle. Poikkeuksena sellaset artistit, joilla on vain pari hittiä levyllä kuran seassa, enkä taida sellasia paljon hankkia.
Hank Williams, Carter Family...ääh, noiltakin puuttuu jotain, joita on toisilla kokoelmilla. The Cleanin Anthologykaan ei oo täydellinen, koska siltä puuttuu jotain Oddities helmiä, ja esim. Vehiclen pilkkomisessa ei ole järkeä. Nii ja en nyt tiiä, onko kokiksia sellaset, joihin on koottu tarkasti vaikka ep:itä, nehän on discografia-levyjä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pages: 1