You are not logged in.
Onnistuipa hyvin harhautukset sählyhöntsissä
Varikset komentavat
Puolen tunnin päästä piti olla elämäni ensimmäinen sarjamatsi, mutta skippasin viime hetkillä kipeän selän takia
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Puolen tunnin päästä piti olla elämäni ensimmäinen sarjamatsi, mutta skippasin viime hetkillä kipeän selän takia
Hyvä ratkaisu, koska vastustaja ei tullut paikalle (tai yksi taisi olla) ja meitä oli jotenkin kertynyt "liikaa", vaikka piti olla vaan yhdeksän.
Höntsäiltiin sitten keskenämme vajaan tunnin verran.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pelattiin tiistaihöntsäporukalla harkkamatsi NOPS A-junioreita vastaan. Voitettiin vaikka lopussa saivatkin pari lohdutusmaalia. Tein yhden mutta kovalla prosentilla onnistuneet harhautukset ja oivaltavat syötöt olivat ehdottomasti koko pelin hienoimpia hetkiä. Laitureille ei vaan oikein maistunut vaikka kuinka yritin tarjoilla.
Lopussa tosin vääntyi nilkka kun ensin harhauttelin laidassa parit pelaajaa, mutta laukaisupaikka oli hieman huono. Lähdin sitten vastustajien välistä takaisin keskikentälle ja koetin laidan kautta pyrähtää takaisin hyökkäysalueelle. Tämä vielä onnistui mutta sitten pallo hieman pomppi joten en saanut pyörähdystä menemään loppuun asti ja pakki pääsi iholle, ja mun nilkka jäi jonnekkin väliin. Vopite olla huomenna kipeä.
Varikset komentavat
Ollaan viime aikoina laskettu torstaihöntsien maalit ja tänään otettiin voitto 13-12. Tiukkaa
Meidän puoli oli vähän altavastaajana mutta kraakun oivaltavat hyökkäyspään ratkaisut takasivat hienon comebackin Nyt kolmet höntsät peräikkäin joissa peli on sujunu aivan tajuttoman hyvin.
Saatiin myös uusi maalivahti tohon joukkueeseen, mikä on erittäin positiivinen asia. Pulustukseen vielä joku joka uskaltaisi pitää palloa ja ETENKIN avata niin
Varikset komentavat
voi fittu ku tekee mmieli pelaa sählypaloa tätä topikkia luettuani
Mistäpäin oot?
Varikset komentavat
korson kovien katujen kasvatti
Mistäpäin oot?
Diskosta?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
voi fittu ku tekee mmieli pelaa sählypaloa tätä topikkia luettuani
sama, minäkin haluan pelata
Runkosarjan vika matsi Arena-sarjaa ja 9-8 tuli nenään. Vastustaja teki ehkä viisi maalia niin, että superkynälainamies piti palloa kulmassa/laidassa, kolme meidän miestä katsoo sen lapaa, keskelle hiipiii joku tunari, syöttö lapaan ja pallo maalissa. Uuuh.
Pusi oli lainamiehenä messissä ja pelasi ihan ok, tehot 2+1. Itse jäin nollille, kun ei ketjukaverit pistäneet avopaikoista sisään. Vähän tukkoista oli itsellä noin muuten.
Jatkosarjapelit seuraavaksi, kaksi matsia niitä ja sitten kausi pulkassa.
Pusi osoitti myös kylmää jäämiesmäisyyttä. Pusin toinen maali tuli niin, että ei Pusin tarvinnut kuin laittaa maalin edessä lapa maahan kovaan nappisyöttöön. Syöttäjä katseli Pusia pari kertaa että "kiitäs nyt". Pusi ei vilkaissutkaan koko kaveria. Todella kylmä jätkä, Lappajärvellä ei paljon kiitellä
[quote:82ed6d8d00="noiseidea"]Runkosarjan vika matsi Arena-sarjaa ja 9-8 tuli nenään. Vastustaja teki ehkä viisi maalia niin, että superkynälainamies piti palloa kulmassa/laidassa, kolme meidän miestä katsoo sen lapaa, keskelle hiipiii joku tunari, syöttö lapaan ja pallo maalissa. Uuuh.
Pusi oli lainamiehenä messissä ja pelasi ihan ok, tehot 2+1. Itse jäin nollille, kun ei ketjukaverit pistäneet avopaikoista sisään. Vähän tukkoista oli itsellä noin muuten.
Jatkosarjapelit seuraavaksi, kaksi matsia niitä ja sitten kausi pulkassa.
Pusi osoitti myös kylmää jäämiesmäisyyttä. Pusin toinen maali tuli niin, että ei Pusin tarvinnut kuin laittaa maalin edessä lapa maahan kovaan nappisyöttöön. Syöttäjä katseli Pusia pari kertaa että "kiitäs nyt". Pusi ei vilkaissutkaan koko kaveria. Todella kylmä jätkä, Lappajärvellä ei paljon kiitellä [/quote:82ed6d8d00]hehe
kyllä mä usein vähintään jonkun hyväksymisosoituksen teen syöttäjän suuntaan, en kyllä nyt muista jäikö tekemättä. Ehkä sitten. Enemmän kyllä tulee kiiteltyä, jos ei osaa laittaa jostain namusyötöstä sisään.
Oli kyllä vaikeaa sijoittua kentällä ku sitä kynäilijää meni ottaan pari tyyppiä, pari maalia tuli sillai että huomaa, että eihän keskellä oo ketään estämässä nousua ja miettii, että pitäiskö jättää oma mies ja ottaa se. Sitte ei enää ehikään. Voittomaali oli just sellanen. Vielä ku itellä oli vähän aikasemmin hyvä paikka päästä yksin maalivahtia vastaan mut lauoin turhan kaukaa jo ni vähän harmittaa.
Missattuja paikkoja oli varmaan 3-4, joista ois pitänyt tehdä. Vähän turhaa hätäilyä oli. Tempo ei mikään hirveä ollu.
Aika rauhallista peliä joo. Sitä kynämiestä pitää usein kahdella ottaakin (pakki ja sentteri ehkä), varmaan sitten se painottoman laidan pitäisi tulla paikkaamaan keskelle. Voittomaalissa en osannut päättää, että paikkaanko sitä keskikaistaa vai vahdinko omaa miestä. Oma ukkeli oli noin kahdeksan metrin päässä, joten ois pitänyt olla keskellä.
Toi on tietysti paska kuvio, kun pitää kahdella ottaa yhtä juippia, eikä ole sovittu mitään pelitapaa siinä. Ihan sama vittu, viisi maalia keskeltä tuollaista kävelyjengiä vastaan on vitusti liikaa.
Eiköhän Pusille käy kutsu jatkossakin, jos vajausta on Aika samanlainen "pelitapa" tuolla on kuitenkin normaalisti kuin meillä treeneissä, mitä tulee laitureiden ja sentterin työnjakoon eli sinänsä helppo hypätä kehiin.
Tänään viimeinen tiistaisäbä. Torstaivuoro jatkuu onneks läpi kesän.
Varikset komentavat
8+6 oli vitosdivarissa viime kauden tehot, eli paremmin kuin viime vuonna. Viime vuonna 12 pistettä toi joukkueen pörssin kakkospaikan , nyt 14 riitti kuudenteen paikkaan.
Ensi kaudeksi jäi paljon parannettavaa.
Tasaista mun meno, edelliskaudet 13, 12 ja nyt 14 pistettä.
Pistepörssin 23. sija ja maalipörssissä jaetulla 15. sijalla
Varikset komentavat
[quote:f9e4534da0="noiseidea"]8+6 oli vitosdivarissa viime kauden tehot, eli paremmin kuin viime vuonna. Viime vuonna 12 pistettä toi joukkueen pörssin kakkospaikan , nyt 14 riitti kuudenteen paikkaan.
Ensi kaudeksi jäi paljon parannettavaa.
Tasaista mun meno, edelliskaudet 13, 12 ja nyt 14 pistettä.[/quote:f9e4534da0]
Komeasti pistepörssin 44.
Varikset komentavat
Kävin tänään höntyilemässä yhen nelosdivarijengin treeneissä. Olin paska
Tero Karppanen aikoo kai jäähdytellä tuolla ens kauden ja siellähän se oli höntsäämässä. Kyllähän se ihan napakasti laukoo..
Ens viikolla uusiks ja josko silloin osais ees vähän alusta
Varikset komentavat
Kävin päivällä ostamassa Fat pipen Wiz 27:n. Sellainen sinipunavalkoinen. Käyristys meni vähän rajuks mutta eiköhän se tuosta vielä vähän palaudu. Vaikuttaa ihan hyvältä mailalta.
Varikset komentavat
[quote:bf491f1e8b="kaakku"]Kävin tänään höntyilemässä yhen nelosdivarijengin treeneissä. Olin paska
Tero Karppanen aikoo kai jäähdytellä tuolla ens kauden ja siellähän se oli höntsäämässä. Kyllähän se ihan napakasti laukoo..
Ens viikolla uusiks ja josko silloin osais ees vähän alusta [/quote:bf491f1e8b]Mites muuten toi Karppanen, oliko vaikea saada pallo pois? En oikeen tiedä minkä tyylinen pelaaja on kyseessä. Mutta mukavahan noinkin nimekkään tyypin kans ois höntsäillä.
No se tosiaan höntsäs. Näkee pikkasen erilailla noi syöttöpaikat. Ei mikään fyysinen vääntäjä vaan sellainen rauhallinen pelaaja. Muutaman kerran sain pallon pois syötönkatkolla ja kerran pääsin vähän huijaamaankin.
Varikset komentavat
Mutta mukavahan noinkin nimekkään tyypin kans ois höntsäillä.
Mun nimekkäin höntsävastus on Petra Vaarakallio, kaikkien aikojen suomalainen naisjääkiekkoilija. Kyllä siitä näki, että on joskus mailaa pitänyt kädessä ja fysiikka oli kunnossa kanssa. Entisen duunin vuorolla tuli siis pelattua sen kanssa aika monta kertaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Petra_Vaarakallio
Oon tän varmaan pari kertaa jo maininnutkin.
Kävin eilen Ruoholahdessa pelailemassa sen yhden hallin sekakuntovuorolla. Paljon porukkaa (14?) plus veska, puolitoista tuntia hyvää peliä. 6e laaki ja parempaan aikaan näin kesäisin eli kasilta. Talvikaudellahan toi on lepakkoaikoihin ja sen jälkeen nukahtaminen ennen kahta on vaikeaa.
tiistaisin kasilta vai? Onko mulle liian kova taso vai uskaltaako joskus tulla kokeilee?
Taso on hyvä-sopiva, pelaajia on vähän kaikentasoisia, pari kynää ja pari "sähläriä", mutta ei mitään heinämieshuitojia.
Tule ihmeessä.
Olin taas sen nelosdivarijengin kanssa höntsäämässä. Olin paska, mut oli pelikin aika paskaa. Viisikkopeliä ei ollut käytännössä yhtään ja meitsi pakkina, kun kukaan muu ei viittiny
Varikset komentavat
Siirtyminen SC Pirkanmaa Unitediin on nimmareiden kirjoittamista vailla.
Varikset komentavat
kauanko lyllersit?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Siirtyminen SC Pirkanmaa Unitediin on nimmareiden kirjoittamista vailla.
Tänään kävin viemässä paperit liittoon.
Ostin samalla uuden lavan exeliin
Varikset komentavat
[quote:5eca341d1a="shanks"]tiistaisin kasilta vai? Onko mulle liian kova taso vai uskaltaako joskus tulla kokeilee?
Taso on hyvä-sopiva, pelaajia on vähän kaikentasoisia, pari kynää ja pari "sähläriä", mutta ei mitään heinämieshuitojia.
Tule ihmeessä.[/quote:5eca341d1a]
Viime viikolla kävin ja tänään ois taas tarkoitus mennä. Neljä vastaan neljä oli viime viikolla ja pari vaihtomiestä molemmilla.