You are not logged in.
psykokarkki wrote:stillness is the move
Edelleen ainoita biisejä, joka mulle tökkii :? Ja Two doves on vähän yhdentekevä. Mut on kyl herkullinen levy, kunnon aarrearkku täynnä huikeita ideoita.
Alkaa mietityttää että kuinka monesta biisistä Two Doves vie vapaasti lyriikoita. Nicon "These Days" (ja koko biisin rakenne), Dylanin "Sad Eyed Lady of the Lowlands", Mountain Goatsin jostain biisistä oli jotain..ja kertsistähän voi halutessaan miettiä että Eric Prydzin "Call on Me" on lainauslistalla vaikka vähän kaukaa haetaankin. Longstrethin tapauksessa ei kyllä yllättäis enää :cool:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
ja kertsistähän voi halutessaan miettiä että Eric Prydzin "Call on Me" on lainauslistalla vaikka vähän kaukaa haetaankin. Longstrethin tapauksessa ei kyllä yllättäis enää :cool:
Juu ei yllättäisi. Esmes keikan jälkeen Kuuennella kun soittelin levyjä ja tuli Janet Jacksonin Nasty Boys, paikalle jäänyt yleisö ei uskaltanut diggailla yhtään vaan korkeintaan katseli myötäsäälivästi päitään pyöritellen dj:n suuntaan -- sen sijaan baaritiskin luota alkoi kuulua hillitön ulvonta kun koko bändi meni pähkinöiksi ja tuli erikseen kiittelemään et mikäs ihmeen versio se näin pitkä onkaan...
Eric Prydzin "Call on Me"
ootko ihan tosissas
kri:
call on me on ehkä yksi parhaista biiseistä ikinä
dirty projectorseilla näkyy olevan myspacessa top-frendeissä beyonce :peuk:
History Lesson Part I siis, kiitoksia
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
kri:
en mä sitä biisiä dissannu vaan piti vaan muistuttaa ettei oo alkuperänen
psykokarkki wrote:kri:
no pl ja täällä on youtube-esto etten ees nää minkä videon tohon pistit
kri wrote:psykokarkki wrote:kri:
no pl ja täällä on youtube-esto etten ees nää minkä videon tohon pistit
pistin Steve Winwoodin Valerie -biisin videon
Hypetyksen perusteella piti kuunnella, mutta ei tämä kyllä yhtään aukea. Taustat ei sovi musiikkiin ja toisin päin. Ja se mieslaulaja kuulostaa hämmentävän paljon Ted Leolta. Ehkä tajuan tämän hienouden aikanaan tai sitten en.
Hypetyksen perusteella piti kuunnella, mutta ei tämä kyllä yhtään aukea.
smaa :?
Hittibiisi menetteli ja Two Doves oli ihan nätti, mutta muuten eka assosiaatio oli taidelukio.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mut on kyl herkullinen levy, kunnon aarrearkku täynnä huikeita ideoita.
nimenomaan näin, mut pitää kuunnella vielä pari kertaa että onko levy myös hyvä...
Taustat ei sovi musiikkiin ja toisin päin.
grasskirt wrote:Taustat ei sovi musiikkiin ja toisin päin.
Ihmettelin kans vähän tätä lausetta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Taustat ei sovi musiikkiin ja toisin päin.
Siis tämähän tässä on just parasta
Piti siis kirjoittaa, että laulu ei sovi taustaan tai jotain sinne päin. En enää itsekään tiedä mitä tarkoitin.
siis mitä tuo tarkoittaa? mitä nuo "taustat" ovat?
edit: okei selvis
Bricolage wrote:grasskirt wrote:Taustat ei sovi musiikkiin ja toisin päin.
siis mitä tuo tarkoittaa? mitä nuo "taustat" ovat?
edit: okei selvis
Näin mä tämän tulkitsin, muuten mennään jo aika meta-rock linjalle jos musiikki ei sovi itseensä..tai no nyt kun mietin niin sehän on täsmälleen se mitä Bitte Orca on, onhan tässä aika helvetisti kaikkea meneillään
Hittibiisi menetteli ja Two Doves oli ihan nätti, mutta muuten eka assosiaatio oli taidelukio.
Vau, missä on niin kova taidelukio että siel onnistutaan tekemään a) aidosti ennenkuulematonta musaa ja b) joka vielä soljuu korvaan kivutta?
Eipä silti, tarkoitit varmaan astetta kovempaa eli taideyliopistoa? Yalen musatieteen sävellyslinjaltahan toi Dave ponnistaa...
Bricolage wrote:grasskirt wrote:Taustat ei sovi musiikkiin ja toisin päin.
Piti siis kirjoittaa, että laulu ei sovi taustaan tai jotain sinne päin. En enää itsekään tiedä mitä tarkoitin.
Eiku ihan oikeesti -- parasta siinä onkin just se, ettei oikein mikään käy järkeen mut silti kaikki toimii.
tigrushka wrote:Hittibiisi menetteli ja Two Doves oli ihan nätti, mutta muuten eka assosiaatio oli taidelukio.
Vau, missä on niin kova taidelukio että siel onnistutaan tekemään a) aidosti ennenkuulematonta musaa ja b) joka vielä soljuu korvaan kivutta?
Eipä silti, tarkoitit varmaan astetta kovempaa eli taideyliopistoa? Yalen musatieteen sävellyslinjaltahan toi Dave ponnistaa...
Liian progea meikäläiselle... eikä tää nyt niin ennenkuulematonta ollut: tuli välillä mieleen Flaming Lips (joka soljui korviini paljon kivuttomammin).
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Flaming Lips on kyllä outo vertaus
en ole kolmekybänen emoboy
eikä tää nyt niin ennenkuulematonta ollut: tuli välillä mieleen Flaming Lips (joka soljui korviini paljon kivuttomammin).
FLipsin soljuvuus taas johtuu siitä, että se on perinteisempää ja helpompaa musaa eikä lähellekään yhtä ennenkuulematonta kuin tämä tämmöne Afrikka-Beefheart-folk-BeachBoys-R'n'B-proge (josta ei ole kuitenkaan pakko tykätä)
jaa että aidosti ennenkuulematonta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jaa että aidosti ennenkuulematonta
No siitäpä latoo tiskiin aikaisempii "Afrikka-Beefheart-folk-BeachBoys-R'n'B-proge"-artistei tai pyyhkii ton typerän virneen naamalta
noh noh, hiukan kunnianhimoista. indiepoppendaali-otsakkeen allehan tämä menee, vaikutteita sit voi tietty vähän ottaa laimennellen sieltä täältä.
gang gang danceenhan nuo vois päteä, mutta niiden hommat ei oo näin tuhnua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tämäkö vuoden levy?
bzort glorf bööth
no onko tää nyt erityisen omaperäistäkään.
ei musta. etenkin ku lähes joka biisiin on näemmä tällä bitte orcalla tungettu samat rääkäisyt ja ulinat. toi stillness is the move kuulosti kyllä tosi hyvältä, varmaan just siksi ettei jäbä pääse ääneen heh. tai no, sen jälkeen koko levy alkaa kuulostaa paremmalta ja miäskin ryhtyy laulamaan sievemmin. toisaalta ei tätä oikeen meinaa jaksaa kuunnella kun kokoajan joutuu jännittämään et millon taustahuutolaulu tai kiljaisut alkaa ja pilaa taas kaiken.
livenä ois varmaan yhtä vaivaannuttavaa kuultavaa ku viimeeksikin, mut tää levy kuulostaa ihan kivalta pieninä annoksina ja sillon ku zappa-vaihde on pienemmällä
Mangojauhe goddamn.
Tämäkö vuoden levy?
Okei, nyt "skene"painostusta kaikki
..eikä GGD:ssä yhtä paljon kaikkea yhtä aikaa.
--> DP:n mixi on ennenkuulematonta.
hiirimattona wrote:Tämäkö vuoden levy?
Okei, nyt "skene"painostusta kaikki
bzort glorf bööth