You are not logged in.
Pages: 1
Ei ainakaan haulla löytynyt. Mitäs mitäs, onko kuunneltu vai ei? Kolme levyä löytyy tällä nimellä, nimikkolevy (1988), Joy: 1967-1990 (1990) ja Rev (1992). Kurt Ralske-niminen tyyppi pääosassa. Moby tais soittaa jollakin levyllä mutta ei tää siltä kuulosta yhtään. Sellaista kevyttä dream pop-meininkiä (ei kuulosta shoegazelta kuitenkaan) ja 2 teelusikallista psykeä seassa. Spotifysta löytyy koko tuotanto. Joy on ehkä se paras, ekaa en oo edes kuullu vielä, Rev on myös aika hyvä. 4AD julkaisi muistaakseni kaikki 3 levyä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mercy seat
nimikkolevy löytyy, muistaakseni ihan jees
Yhtyeelle ja Joylle Special One
bzort glorf bööth
[quote:03f258d9f1="stratum"]paskaaaaa
Ostin joskus Joyn ja Revin kun näitten muka piti olla hyviä ja olivat 4AD:llakin ja sain levyt halvalla. Kumpaakaan en ole loppuun asti pystynyt kuuntelemaan.[/quote:03f258d9f1]
Kuukauden kevyempää-osaston vastarannan kiiski, ei mene Dirty Projectors eikä Ultra Vivid Scene Rev ei kyllä aukea suoraan, se on totta. Mutta kyllä mä suosittelisin että koeta tuota Joyta uudestaan, 5 vuotta sitten kun ekaks itse kuulin niin ei se oikein mitään tehnyt. Nyt on eri meininki.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Pages: 1