You are not logged in.
psychocandy wrote:joka paikassa on yleensä kuva kokonaan hopeakantisesta perfect kiss -maxista vaikka harvoin niitä näkee
mullon tollane. paras piisi, paras maks, paras späm
joo, siitä ei kyllä piisi barane. ja syy siihen miksi yllättävän monien ylistämä low-life on mun mielestä new orderin huonoin kasarilevy; siinä on se törkeästi raiskattu ja silvottu versio kyseisestä klassikosta. olisivat vaan pitäneet sinkut ja albumit erillään niinkuin aiemminkin...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
nostetaan ylös ettei tipu kakkossivulle. en keksi nyt muuta asiallista asiaa kuin että tekis melkein mieli ostaa anttilasta toinenkin singles-kokis (hintaan 6,99) niin vois jättää sen mökille valmiiksi.
spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
kyllä sillä hinnalla!
Juuri eilen popitettiin puistossa koko kokis ja onhan se varsin mainio ja helposti lähestyttävä kesämusapaketti.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
nostetaan ylös ettei tipu kakkossivulle.
Ja mitenköhän tuosta sitten selvittäisiin? Vertaisterapian avulla, ehkä...?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Äkkiä ylös ennenkuin toisarvoiset yhtyeet ajaa aikamme sankarit toiselle sivulle! Nyt jopa ihan asiaa, NOOL:lla hyvä topikki joka jokaisen pitäisi kuunnella. Itsekin joskus kuunnellut herrojen tuotannon kökköisyyttä cd-versioissa. Joku on sitten tehnyt kunnon vertailua, jokainen voi itse vertailla eroja ja kuinka keskiääniä on enemmän tässä cd-versioinnissa. Yhtye kuitenkin on sellainen pioneeri että kunnon masteroinnit olisivat plussaa. Tietysti tarvitsee kunnon laitteet ja tietysti tämä menee enemmän vinyyli vs. cd -battleksi ja tietysti Laatu kertoo tarkkaan mistä erot johtuvat jne, mutta kuitenkin päätarkoitus kaikella on pitää New Order ekalla sivulla!
Ja sit viä runkkariheittona loppuun haluan mainita että kyllä minäkin mieluummin Ceremonya kotona kuuntelen 7":lta kuin Singles -kokikselta.
Lapko on matkinut levynkannessaan New Orderia-späm.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Lapko on matkinut levynkannessaan New Orderia-späm.
No joo, mutta tämä Wiidakko napsuu minun plagiointi-mittarissani vielä tarkemmin; jos levyn nimi on Uusi Järjestys ja punainen viiva esiintyy kuten samaisessa Get Readyssa niin kyllähän se jostain muistuttaa...
kunhan nyt muistetaan että useat new orderin parhaista biiseistä ovat kitarapoppia, esim. lähes koko brotherhood-levyn a-puoli... mutta samapa tuo mulle. sanotaan vain että koneempaa-osasto muuttui nyt aika lailla mielenkiintoisemmaksi...
EEEIIIIIIIIIIIIIIIII
Nyt on paras osasto pilalla.
Ainakin siten, että mikään muu tärkeä topicci ei tule olemaan enää ykkösenä. Sopisivat mielestäni paljon paremmin kevyempään...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Perustetaan oma osasto keskustelulle, jossa kiistellään mihin mikäkin bändi/artisti/jne. kuuluu.
jospa modet järjestää keskenään äänestyksen tämän topicin lopullisesta sijaintipaikasta, tai tehdään new orderille kokonaan oma osasto, niin voi taas rauhassa jatkaa asiakeskustelua esim. siitä eri blue monday -painosten vinyyleihin on kaiverrettu (where's murder?). itse kannattaisin kyllä enempi kevyttä, mutta kuten sanottu, ihassama. aqzulla mielipidettä asiaan?
Tuo koneempaan siirto oli kyllä aika natsimodetusta. Kyllähän tämä on kevyemmän juttuja, mutta tietty ihan smaa. Toinen vaihtoehto jota kannatan mainituista olisi tietty että yhtye saisi kokonaan oman osion, saataisiin Electronic, Reverenge, Monaco ja Other Two -keskustelutkin vauhtiin. :p
Toinen vaihtoehto jota kannatan mainituista olisi tietty että yhtye saisi kokonaan oman osion, saataisiin Electronic, Reverenge, Monaco ja Other Two -keskustelutkin vauhtiin. :p
niinpä, eikös revengen tuotanto ole niputettu tupla-cd:lle jossain vaiheessa, pitäisi varmaan hankkia, sillä revenge oli aina mun suosikki sooloprojekteista.
joy divisionin voinee siirtää tuohon uuteen osioon myös (olihan niille jo topicci?)
Kokeillaanko raskaampaa seuraavaksi?
mun mielestä crystal jyrää aika raskaasti, ja näähän on soittanu joskus livenä anarchy in teh uk:ta...
niinpä, eikös revengen tuotanto ole niputettu tupla-cd:lle jossain vaiheessa, pitäisi varmaan hankkia, sillä revenge oli aina mun suosikki sooloprojekteista.
Joo, Reverenge on itsellä vähemmällä tuntemuksella. Jotenkin Hookyn mulletti oli silloin niiiiiin peelottava ettei ole uskaltanut vielä. The Other Two maistuisi ehkä itselle niistä sooloiluista parhaiten mutta kun ei näy levyjä missään, parit hitit vaan kuullut.
Reverenge
niin siis revenge vaan. hooky sanoi muistaakeni jossain haastattelussa ottaneensa nimen george michaelin takinselkämyksestä jollain videolla (muistan kyllä sen videon mut en biisiä spåm).
onkos se monaco mistään kotoisin, en koskaan jaksanut tarkemmin tutustua...
niin siis revenge vaan. hooky sanoi muistaakeni jossain haastattelussa ottaneensa nimen george michaelin takinselkämyksestä jollain videolla (muistan kyllä sen videon mut en biisiä spåm).
onkos se monaco mistään kotoisin, en koskaan jaksanut tarkemmin tutustua...
oho, faithlessin debyytti puskee ajatuksiin jne...
Monaco on aika kuraa kyllä, ei sitä itsekään jaksa.
the other twon levy jäi aikanaan ostamatta kun kyllästyin maukkaaseen kalaan niin nopeasti. eli siis vain maxisinkun ostin. electroniciltakin löytyy vain eka levy, se toinen ei kai paljoa maksais, muistelen että forbidden city oli ihan pl piisi, olikos se sillä tokalla? jotenkin vaan ärsytti electronic kun hookyn basso puuttui.
Nyt kädet tärisee, mahassa vääntää ja suu on korvasta korvaan. New Order heitti Ateenassa eilen kesän ekan keikan ja HITTO MIKÄ SETTI!!!!!!!
1 Love Will Tear Us Apart
2 Crystal
3 Regret
4 24 Hours
5 Krafty
6 WORKING OVERTIME (Debut!!) I got a 1 minute snippet - sounded ace!
7 Transmission
8 Your Silent Face
9 WFTSC then Barney "I know how Ian felt now, this guitar strap's strangling me"
10 Turn
11 BLT
12 True Faith
13 Temptation
14 THE PERFECT KISS!!!!!!!!!!!!! And I heard them all singing along, Jammy bastards!
15 Blue Monday
ENCORE
16 Ceremony
17 Shadowplay.
Tämä siis NOOLin foorumilta. Eräs tyypeistä oli haastatellut Hookya puoli tuntia bäkkärillä ja selvittänyt vastauksia kaikkiin legendaarisiin kysymyksiin "Hookyn holvista" Freebass-projektiin. Odotan innolla haastattelua...
laita linqqii haastikseen kun sellanen jostain löytyy, enpä ole itse jaksanut tuolla foorumilla hengailla. en kyllä tiedä mitä ajatella kun soittavat nykyään niin paljon joykkari-biisejä... mut toisaalta hyvinhän ne niitä vetää.
Haastattelu kirjattu sivuille:
http://www.neworderonline.com/News/News … ewsID=1231
Aika repsää läditystä lopulta. :D
Eikö täällä ole Joy Division -otsikkoa?
Spämmitään tänne sitten tämä:
http://myoldkyhome.blogspot.com/2006/05 … apart.html
Muutama ihan kiva versio tuosta maailman yliarvostetuimmasta kappaleesta.
Kuuntelin myös Closerin ekaa kertaa elämässäni ja tykkäsin vähän. En enää tappaisi, jos joku antaisi sen lahjaksi
Kuuntelin myös Closerin ekaa kertaa elämässäni ja tykkäsin vähän. En enää tappaisi, jos joku antaisi sen lahjaksi
Minä en tappaisi jos saisin lahjaksi pullon viskiä, Laurin ja Albert Ayler -boksin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
miten ihmeessä tämä oli valahtanut kakkossivulle?
viikonloppuna kuuntelin taas singles-tuplaa, erityisesti kakkoslevyä ja on se vaan hyvä, jopa republicin sinkut kuulosti ihan kohtuullisilta (regret on tietysti huippu, mutta ne muutkin oli parempia mitä muistin).
miten ihmeessä tämä oli valahtanut kakkossivulle?
Kammottavaa kuinka huonoa musiikkia ihmiset kuuntelevat näin kesäisin kun tällä tavalla pääsee käymään.
aqzulla työkiireitä?
Niinhän sitä saattaisi luulla, mutta yllättävän vähän on kyllä...
jopa republicin sinkut kuulosti ihan kohtuullisilta (regret on tietysti huippu, mutta ne muutkin oli parempia mitä muistin).
joo, spookystahan on vallan mainio versio ja kyllä ne kaikki toimii! Tähän knoppina mainittakoon että löysin joskus vuoden '93 Suosikin Kultaturbon (kyllä, juuri se missä JonBonJovi on kädet ristissä kannessa) ja siellä Ruined In a Day komeili Suomen virallisen sinkkulistan sijalla kuusi...
Herrojen viime kesän Hurricane -festivaaleilta kuvattu puolituntinen taltiointi tulee muuten kakkoselta 23.7.
Herrojen viime kesän Hurricane -festivaaleilta kuvattu puolituntinen taltiointi tulee muuten kakkoselta 23.7.
jahas, täytyy muistaa virittää videot valmiiksi.