You are not logged in.
Oon ihan koukussa tähän Poliisit-sarjaan, joka tulee just nyt Neloselta.
[quote:d74a37f100="Pope"][quote:d74a37f100="stratum"][quote:d74a37f100="stratum"]:(
onhan tuo yksi itselleni merkittävimmistä sarjoista ikinä. vähän tekohengitystä toki nää viimeiset kaudet mutta yllättävän hyviä kuitenkin.[/quote:d74a37f100]
kyllähän tuo viimeinen jakso herkistytti. katsoin just.[/quote:d74a37f100]
Kielikuvan valinnalle
Tunnetko itsesi nyt aivan rammaksi, kuin jokin ruumiinjäsen olisi reväisty irti?[/quote:d74a37f100]
Dr. Romanolla nämä.
Tällä hetkellä on täysin teeveetön existenssi, kun kaikki seuraamani sarjat on tauolla. Digiboxi on toki ollut irti telkkarista jo melkeinpä puolisen vuotta.
Sent from my iPhone 16
True Bloodin kakkoskauden eka jakso latautumassa
Mangojauhe goddamn.
[quote:9de07eb42b="huïg"]trailer park boyssin ekan kauden kattelin eilen. täst on hyvä jatkaa. mr. lahey
paras sarja. lahey
paras hahmo on toki j-roc [/quote:9de07eb42b]
TPB on ihan parhautta!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Walker, Texas Ranger
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Walker, Texas Ranger
Missäs tää?
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:eb2ff13d03="barton_funk"]Walker, Texas Ranger
Missäs tää? [/quote:eb2ff13d03]
Dvd-bokseja tullut kaverille hommattua synttärilahjaksi, ja niitä nyt sit kattellaan. Hillitöntä intiaanimystiikkaa ja anarkistista/fasistista Texasia.
Vaikka välillä on aika tylsiä jaksoja, niin toisaalta pankki kosahtaa täysillä kun hulluus pääsee irti. Chuckin moni-ilmeisyys/ilmeettömyys vetää vertoja Chuck Bronsonille.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huikeita muistikuvia noista kyllä! En ole nähnyt varmaankaan yhtään kokonaista jaksoa sitten sen ajan ku ne tuli ekaa kertaa Suomessa televisiosta.
Huippiksen voitti seksyin typy.
Sama. Onneksi videoilta löytyy vielä muutama jakso, mutta tekis mieli nähdä ihan kokonaisina tuotantokausina.
bzort glorf bööth
[quote:631fa78b5d="leposi"]Huippiksen voitti seksyin typy.
PASKAA[/quote:631fa78b5d]
Kyllä.
[quote:a10f0321f3="stratum"][quote:a10f0321f3="leposi"]Huippiksen voitti seksyin typy.
PASKAA[/quote:a10f0321f3]
Kyllä.[/quote:a10f0321f3]
eli kuka, missasin
vaikka sexyt typyt toki karsiutui jo aiemmin
[quote:222ab89637="stratum"][quote:222ab89637="leposi"]Huippiksen voitti seksyin typy.
PASKAA[/quote:222ab89637]
Kyllä.[/quote:222ab89637]
ohjelma on toki paras mutta ei voi käsittää miten riina ei voittanut.
:x
No kyllä mäkin tuota katsoin sivusilmällä ja ainoastaan siksi, että tyttöystävä katsoi. Pidin samalla saarnaa, että ei tällästä paskaa tartte katsoa
Mä katoin alkupäässä ehkä viis minuuttia tuota ja aattelin että kivaa että sinne on käsikirjoitettu tuollainen rempseä tomboy, mut ei se kuitenkaan voi voittaa
Panisin kyllä! Toi nenä on ihana
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Nannalle
en ole kolmekybänen emoboy
Voittaja on kuulemma jo nähty kuvausmatkoilla. Pari viikkoa ja sitten selviää pitääkö huhupuheet paikkansa.
huhut pitivät paikkansa
bzort glorf bööth
"Jäi Juha Tapiokin näkemättä"
bzort glorf bööth
Mikä ihana mies, pointsit vielä Juha Tapiosta. (Hyhhhyh mikä myötähäpeä tuli noista puhelinsessioista :x )
Nannasta tulikin lopulta jees, vaikka ekoissa jaksoissa ärsyttikin!
Mitäs nyt tv:stä seuraisi? Ei ole enää Twin peaksiakaan katsottavana
Anna-Kaisan mieskö? Missasin, eih!
Oisin kyllä toivonu Riinan voittoa, mut olihan se Nannan itku jne. aika liikuttavaa sit eikä sen teennäisyys häirinny enää, oli se ehkä eniten silmää miellyttävinkin. Tai en tiiä, Riina oli kyllä tosi nätti kans.
Mitäs nyt tv:stä seuraisi? Ei ole enää Twin peaksiakaan katsottavana
ROCK OF LOVE 2 Subilla sunnuntaisin (vissiin)
Mangojauhe goddamn.
Kyllä
Subilla alkoi eilen Paratiisin porteilla niminen telenovela. Päähenkilö haluaa pois kurjista oloista ja keksii ainoaksi pakokeinoksi silikonitissien ottamisen ja seksin myymisen.
Tuhkimotarinan ystäville.
Empä tiijä vielä alanko seurata.
bzort glorf bööth
Konseptille
en ole kolmekybänen emoboy
lost on kyllä edelleen jännä ja mukava ku jää tauolle just sillee että pääsee pet shop boysien keikalle, muuten ois varmaan pitäny myydä jippu eiq mitäs
mut keksiikö ne sitä juonta aina kausi kerrallaan vai onko muka kaikki suunniteltu jo etukäteen, hieman vaikea uskoa jos niin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Rock of Love 2:ssa tippuivat sekä parhaimman näköinen että viihdyttävin nainen samassa jaksossa. Bret
Mangojauhe goddamn.
Seuraavaksi odottaa kolme seasonia;
Lance Henriksen elämänsä roolissa. Kerran olen aikaisemmin sarjan nähnyt. Eka season kova, toka paras, kolmas heikompi.
Yleisesti ehkä vain hieman samaa vikaa kuin filuissa, sillä välissä on myös heikompiakin jaksoja. Tosin, kun rullaa, niin rullaa ja komiasti. Ekan seasonin rappukohtaus Frankin kämpillä kuuluu ehkäpä kuumottavimpiin kohtauksiin ikinä.
Sarjan tunnari on myös melkoisen upea. Mark Snowin taidonnäyte;
http://www.youtube.com/watch?v=7krun7eNQRY
Through the darkness of futures past
The Magician longs to see
One chants out between two worlds,
"Fire - Walk With Me"
en ihan tiedä mitä ajatella lostista, olihan se mut jotenki ärsytti taas nää hidastukset ja ampumisjutut missä toiselle porukalle ei tietenkään käy ikinä mitään. saa nähdä miten käy vikalla kaudella, kaikesta huolimatta ehdottomasti yksi parhaita sarjoja koskaan
Nonni, oon hommannu jo neljä kautta Simpsoneita ja tarkoituksena on hommailla ne kaikki dvd:nä, ja nyt rupesin niitä kattomaan. Kyllä ekassa kaudessa on jo sitä jotain. On tämä vaan kaikkien aikojen parasta tv-sarja. Ei voi mitään. Ihan kreisii, että eka jakso on tullut ulos vuonna 1989.