You are not logged in.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

Melvis soi.
organizing the boy scouts for murder is wrong

Oikean
rytmin kiinni
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

[quote:2b647cc39c="janne m."]
Melvis soi.[/quote:2b647cc39c]
Melvins Elviksen taustabändinä?
Gang of Four - Solid Gold + Another Day, Another Dollar EP
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16
[quote:a8eb5376f0="Bricolage"][quote:a8eb5376f0="janne m."]
Melvis soi.[/quote:a8eb5376f0]
Melvins Elviksen taustabändinä?
[/quote:a8eb5376f0]
Olis aikamoinen rokkiräjähdys! ![]()
[quote:3394c1f2b2="Feggy"]
[/quote:3394c1f2b2]
Tollanen kansi, jotta pakko korjata talteen, jos vastaan tulee
Itellä on vaan Lost, joka oli vähän aikaa sitten normaalia tehokkaammassa kuuntelussa (= kuuntelin sen ainakin neljä kertaa oston jälkeen)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Gate - Metric
Michael Morley soundia! 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Oikean
rytmin kiinni
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.
[quote:727dc97702="Jean-Babtiste"][quote:727dc97702="Feggy"]
[/quote:727dc97702]
Tollanen kansi, jotta pakko korjata talteen, jos vastaan tulee
Itellä on vaan Lost, joka oli vähän aikaa sitten normaalia tehokkaammassa kuuntelussa (= kuuntelin sen ainakin neljä kertaa oston jälkeen)[/quote:727dc97702]
Korjaa ihmeessä ja sitten vielä parempi on se kokkari, jossa on ne kaksi ekaa ep:tä, se on varmaan noiden paras tuotos.
Tää siis:

Aika vitsikästä kun pitää nykyään tehdä arviot Spotifyllä...no, Dirty Projectorsin Bitter Orcaa kuuntelen.
en löytäny parempaa kuvaa, ei näköjään mahtunu koko levynkansi skanneriin
mountainhood siis soi, mm. pilkkeen suosikki joka tunnettiin aiemmin nimellä almaden. punainen vinyyli ja numeroitu painos, nikkareille tiedoksi että tää on 169/222 
Aika vitsikästä kun pitää nykyään tehdä arviot Spotifyllä...no, Dirty Projectorsin Bitter Orcaa kuuntelen.
Just jonkun hevilehden (Inferno tai Miasma) pääkirjoituksessa nuristiin juuri tästä. Kieltämäti vähän huvittavaa. Ilmeisesti nuo ovat lisääntymään päin?
lisää mountainhoodia:
ja sama vika kuvassa, ei lp mahtunu tomentosa-recordsin skanneriin
olikos tää nyt 164/222, toi numerointi on levyn etiketissä b-puolella joka ei nyt näy kun levy pyörii
aika lailla devendra banhartmaisissa tunnelmissa mennään, herkkää falsettia partaäijältä, pitäis varmaan tehdä oma topikki

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

[quote:acf9f47271="Feggy"]Aika vitsikästä kun pitää nykyään tehdä arviot Spotifyllä...no, Dirty Projectorsin Bitter Orcaa kuuntelen.
Just jonkun hevilehden (Inferno tai Miasma) pääkirjoituksessa nuristiin juuri tästä. Kieltämäti vähän huvittavaa. Ilmeisesti nuo ovat lisääntymään päin?[/quote:acf9f47271]
Jos multa kysytään, niin ei näistä musiikkilehtien viiden rivin paskasutaisuista mitään ilmaiskappaletta kuuluu saadaakaan. Joku roti.

[quote:966ba43d17="Feggy"]Aika vitsikästä kun pitää nykyään tehdä arviot Spotifyllä...no, Dirty Projectorsin Bitter Orcaa kuuntelen.
Just jonkun hevilehden (Inferno tai Miasma) pääkirjoituksessa nuristiin juuri tästä. Kieltämäti vähän huvittavaa. Ilmeisesti nuo ovat lisääntymään päin?[/quote:966ba43d17]
No, tässä on taustalla semmoinen tarina, että promokappale oli soittokelvoton ja uuden hankkiminen vaatii aikaa.
Pistooli-pepelle sanoisin, että musta on kiva lukea musiikkilehtien - ja nettisivustojen arvioita. Tietenkään kaikki eivät halua niitä lukea. Mutta jos keksit jonkun kikan, jolla ihminen tekee töitä ilman palkkaa, niin mikäs siinä.
Noissa paperilehdissä jokainen ekstrasivu maksaa aika helvetisti, joten arvioiden pituutta on pakko rajoittaa, että mah. moni levy mahtuu mukaan. Ja siinä yhtälössä marginaalikama saa marginaalisesti tilaa.