You are not logged in.
Tai sitten turkulaiset vaan osaa seinäjokisia paremmin.
Merimaa - tuo suuri turkulainen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:c6a1e2181d]Ruisrockin ohjelmistoa on täydennetty kahdella lisänimellä. Lauantain 8.7. ohjelmistoon lisäykseksi on saatu legendaarinen New York Dolls (USA) ja perjantain 7.7. suomalainen euroviisusensaatio Lordi.[/quote:c6a1e2181d]
Mogwai jää jalkoihin, kun Lordi tulee...
"A repo man's always intense"
Ooh, New York Dolls!! Ne oli oikeesti ihan hyviä Leedsissä pari vuotta sitten. Just sellasta mitä jaskaa festareilla, mutta ei kyl enää maksais mitään pelkästä keikasta. Olisin tahtonu nähä sillo aikoinaan jne.
David Johansenin piti esiintyä Tammerfesteilla pari kesää sitten. Keikka järjestettiin Tullikamarilla ja vasta kun oltiin jo paikanpäällä odottelemassa niin siellä selvisi ettei tulekaan kun ei ollutkaan ollut lentokoneessa jolla piti tulla. Ei herran taustat vaan olleet mitään ilmoittaneet Tampereelle ettei herra tulekaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Sunnuntaina kiinnostaisi kyllä mennä paikalle. Tahtoo ehkä sittenkin nähdä Morrisseyn vielä kerran ja Cardigans olis kans kiva joskus nähdä. Pitää laskea pennejä tarkkaan.
Vitun MM-finaali.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Taidan mennä tänne
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
MORRISSEY JA TOOL VASTAAN JALKAPALLO
Erityisesti kaikilla Morrisseyn ja Toolin faneilla lienee sunnuntaina 9.7. yksi vuoden vaikeimmista päätöksistä: tullako Ruisrockiin katsomaan sankareiden nousua lavalle vaiko jäädäkö kotiin jännittämään jalkapallon MM-finaalia?
Ruisrock on tehnyt valinnan helpoksi. Voit saada molemmat ja vieläpä samassa paketissa. Sunnuntain pääesiintyjien Morrisseyn ja Toolin esiintymisajat on suunniteltu siten, että kaikki halukkaat ehtivät nähdä keikkojen lisäksi myös vuoden tärkeimmän urheilutapahtuman. Eikä finaalia tarvitse lähteä festarialueelta muualle katsomaan: Tribuuttiteltan jättiscreen näyttää ottelun, kuten myös lauantain pronssipelin, suorina lähetyksinä.
I love you and dream about the Führer
[quote:20a6541d04="turkele"]MORRISSEY JA TOOL VASTAAN JALKAPALLO
Erityisesti kaikilla Morrisseyn ja Toolin faneilla lienee sunnuntaina 9.7. yksi vuoden vaikeimmista päätöksistä: tullako Ruisrockiin katsomaan sankareiden nousua lavalle vaiko jäädäkö kotiin jännittämään jalkapallon MM-finaalia?
Ruisrock on tehnyt valinnan helpoksi. Voit saada molemmat ja vieläpä samassa paketissa. Sunnuntain pääesiintyjien Morrisseyn ja Toolin esiintymisajat on suunniteltu siten, että kaikki halukkaat ehtivät nähdä keikkojen lisäksi myös vuoden tärkeimmän urheilutapahtuman. Eikä finaalia tarvitse lähteä festarialueelta muualle katsomaan: Tribuuttiteltan jättiscreen näyttää ottelun, kuten myös lauantain pronssipelin, suorina lähetyksinä.[/quote:20a6541d04]
Hyvä hommahan tuo, mutta toinen juttu on se, missä kunnossa sitä on seuraamaan keskittyneesti futista...Pitää varmaan rajoittaa juomista. Hmm, eihän mulla oo vielä edes lippua tänne. Pitääpä ostaa.
Valinta on todella vaikea, kun mielellään katsoisin finaalin kotisohvalla röhnöttäen enkä laskuhumalaisen festivaaliväen ympäröimänä. En ole myöskään ihan varma, haluanko edes oikeasti nähdä Morrisseyn keikkaa. Morrisseyn soolotuotannosta kun en ole ihan muutamia poikkeuksia lukuunottamatta oikein koskaan innostunut, mutta Smiths on minulle miltei pyhistä pyhin. Voisi olla liian hämmentävää kuulla joku Smiths-klassikko hassujen hattujen, iloisten pariskuntien ja paidattomien teinien ympäröimänä, kun on tottunut kuuntelemaan niitä omassa rauhassa, yksin ja surullisena.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Valinta on todella vaikea, kun mielellään katsoisin finaalin kotisohvalla röhnöttäen enkä laskuhumalaisen festivaaliväen ympäröimänä. En ole myöskään ihan varma, haluanko edes oikeasti nähdä Morrisseyn keikkaa.
Samasamaa.
Mozzer lauleskelee näköjään 18.10 - 19.20, joten kaipa sitä hyvällä tuurilla taitaisi ehtiä kotisohvalle yhdeksäksi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tuolla on tosiaan jo lauantain ja sunnuntain aikataulut. Miks 22-pistepirkon pitää soittaa lauantaina jo klo 13.20? :? Ei sinne kuitenkaan niin aikasin vielä pääse. Tai ei ainakaan fiilikseen, vaikka paikalle pääsisikin.
[quote:a94f42754e="turkele"]MORRISSEY JA TOOL VASTAAN JALKAPALLO
Ruisrock on tehnyt valinnan helpoksi. Voit saada molemmat ja vieläpä samassa paketissa. Sunnuntain pääesiintyjien Morrisseyn ja Toolin esiintymisajat on suunniteltu siten, että kaikki halukkaat ehtivät nähdä keikkojen lisäksi myös vuoden tärkeimmän urheilutapahtuman. Eikä finaalia tarvitse lähteä festarialueelta muualle katsomaan: Tribuuttiteltan jättiscreen näyttää ottelun, kuten myös lauantain pronssipelin, suorina lähetyksinä.[/quote:a94f42754e]
Kuulostaa hyvältä. Tuolla oletuksella homma on kuin tehty minulle. Vapaatakin on silloin. taidanpa pyörähtää paikalle.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ostin kolmen päivän lipun aikuisfestivaalille. Luultavasti hävitän sen heti perjantaina enkä pääse enää loppuviikonloppuna sisään. Varaan Koljan esittelemään minulle kesäistä Turkua korvikkeeksi mikäli näin käy. Onneks tulee palkka just sillon perjantaina.
Mangojauhe goddamn.
Lippu löytyy kolmelle päivälle, Turulle ja Ruisrockille
Turulle
Mennään kaikki jäätelölle sit!
Onko niin, että perjantai-illassa olisi Primal Screamin kokoinen aukko?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Onko niin, että perjantai-illassa olisi Primal Screamin kokoinen aukko?
Sellaista on juoruttu, mutta enpä usko toteutuvan.
[quote:a720c47feb="ginipoika"]Onko niin, että perjantai-illassa olisi Primal Screamin kokoinen aukko?
Sellaista on juoruttu, mutta enpä usko toteutuvan.[/quote:a720c47feb]
Kusisin hunajaa tuon toteutuessa.
[quote:2a741bb238="leposi"][quote:2a741bb238="ginipoika"]Onko niin, että perjantai-illassa olisi Primal Screamin kokoinen aukko?
Sellaista on juoruttu, mutta enpä usko toteutuvan.[/quote:2a741bb238]
Kusisin hunajaa tuon toteutuessa.[/quote:2a741bb238]
Jos tuo toteutuu niin juon sen. Siis hunajan.
I love you and dream about the Führer
Lippu varattuna.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kolmen päivän lippu hallussa. Perjantain aikataulukin on ilmestynyt jo. Klo 18.50 alottaa Editors ja Mogwai on klo 21.40. Siinä välissä vois kattoa Lapkon, jos jaksaa. Mogwain jälkeen varmaan pois, jollei sitten jää kaljottelemaan. Lauantaina pitäis kuitenkin olla skarppina jo aamupäivällä samassa paikassa "uudessa nousussa"...
Kolmen päivän lippu plakkarissa. hvlinaa!
Varikset komentavat
Sunnuntaiks tänne sittenkin. Pitäähän sitä käydä Toolissa moshaamassa epätahtiin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lippu ostettu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.