You are not logged in.
[quote:14df0f6797="Jean-Babtiste"]Jarre oli mainio. Kyllä tollasesta showsta kerran sen kasikybää maksaa. Ehkä kakskin.
[/quote:14df0f6797]
Hyvä ystäväni Häsä-Lämä oli eturivissä, harmittaa ku en lähtenyt sen messiin, Jarre pitäis kerran elämässä nähdä tietyn kuriositeettiarvonkin takia.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
V Spiritus Mortis pani eilen illalla Lepakkomiehessä haisemaan siihen malliin ettei paremmasta väliä. Jos Albertin otteet olivat välistä hieman turhankin ylidramatisoituja, niin muun bändin ehta kotomainen karisma piti meiningin oikeilla raiteilla. Aivan hemmetin hyviä biisejä, junttausriffiä, harmonioita, sapattia...perfecto!
juup meijä pomokin ylisti hurjaksi ja sen innoittamana laitoin uuden levyn soimaan, vaan sangen ankeasti tuotettu. taas kerran. harmillisen usein tällasen "Nyky"-doomin kohdalla asia näin tuntuis olevan
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Mitäs tää ankea tuotanto meinaa? Selvennystä, pliis.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:abe06fa73c="Moronica"][quote:abe06fa73c="Jean-Babtiste"]Jarre oli mainio. Kyllä tollasesta showsta kerran sen kasikybää maksaa. Ehkä kakskin.
Sit Darksidessa punkkia, kaikki näkemäni bändit oli hyviä tai loistavia. Spoilerit, Kriipparit ja Khatikset vetivät pisimmän korren, ja näistä Khatarina oli vielä snadisti muiden yläpuolella. Ei tääällä kukaan soita tollasta kaahausta just nyt just tolleen ja noin hyvin.[/quote:abe06fa73c]
Khatarina oli mahtava, mutta loput bändit aivan hirveää myötähäpeänsekaista paskaa. Ja niissä soittaa vielä tuttuja, jotka eivät näemmä olleet kehittyneet yhtään useassa vuodessa... Lähdin ennen Kuolemaa.[/quote:abe06fa73c]
Tarkennusta pliide! Riivaa en siis nähnyt, mutta esim Spoiled Betty katko hampaita rytmeillään ja räksytyksellään, ja Criipparit heittää aina jauhot suuhun omalla soundillaan...
Oisko et EVO?
Pannaan nyt vielä lopuistakin, että Kuolemakin jakso taas huvittaa, johtuko sit osaksi siitä, ettei oo vähään aikaan nähny. Carnivalissa taas se peräänantamattomuus, että vaikka kaverit on tuhannen myötäsessä (johtuen osaksi siitä et vikana soittivat), Kajaanin Hawkwind kohtaa Terveet kädet hoitaa homman kotiin. Nyt vaan ei ollu laulussa kaikua, ku se oli kai ricci.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:7503d56daf="Moronica"][quote:7503d56daf="Jean-Babtiste"]Jarre oli mainio. Kyllä tollasesta showsta kerran sen kasikybää maksaa. Ehkä kakskin.
Sit Darksidessa punkkia, kaikki näkemäni bändit oli hyviä tai loistavia. Spoilerit, Kriipparit ja Khatikset vetivät pisimmän korren, ja näistä Khatarina oli vielä snadisti muiden yläpuolella. Ei tääällä kukaan soita tollasta kaahausta just nyt just tolleen ja noin hyvin.[/quote:7503d56daf]
Khatarina oli mahtava, mutta loput bändit aivan hirveää myötähäpeänsekaista paskaa. Ja niissä soittaa vielä tuttuja, jotka eivät näemmä olleet kehittyneet yhtään useassa vuodessa... Lähdin ennen Kuolemaa.[/quote:7503d56daf]
"Criipparit"
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
c = k
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Lepakkomiehessä kutikutiklubi. Ensin nukketeatteria, joka oli ihan hauskaa, varsinkin nuket hienoja, vaikka osa läpistä oli hiukka helppoja heittoja. Sitten leffa Le Dernier Cri, joka oli jatkuvaa kuvien vyörytystä. Taidehäppää siis. Uskontokritiikki ei kauheasti puhutellut messuavine kyber-paaveineen, mutta sinänsä varsin hypnoottista katseltavaa. Leffaa säesti live -sektio, rummut, basso ja konesynahemmo. Musa oli hyvää, ja toi ihan eri aspektin kattomiseen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^Jäitkö kuuntelemaan käkkäräpäisen miehen levymyzaa?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:6e747fe8b2="Jean-Babtiste"][quote:6e747fe8b2="Moronica"][quote:6e747fe8b2="Jean-Babtiste"]Jarre oli mainio. Kyllä tollasesta showsta kerran sen kasikybää maksaa. Ehkä kakskin.
Sit Darksidessa punkkia, kaikki näkemäni bändit oli hyviä tai loistavia. Spoilerit, Kriipparit ja Khatikset vetivät pisimmän korren, ja näistä Khatarina oli vielä snadisti muiden yläpuolella. Ei tääällä kukaan soita tollasta kaahausta just nyt just tolleen ja noin hyvin.[/quote:6e747fe8b2]
Khatarina oli mahtava, mutta loput bändit aivan hirveää myötähäpeänsekaista paskaa. Ja niissä soittaa vielä tuttuja, jotka eivät näemmä olleet kehittyneet yhtään useassa vuodessa... Lähdin ennen Kuolemaa.[/quote:6e747fe8b2]
Tarkennusta pliide![/quote:6e747fe8b2]
Öö, eijosaa soittaa, ei osaa biisejä, kaikki ihan hirveessä soseessa, rumpali huitoo ohi pelleistä epätahtiin. Tämä kuvaus oli siis criippareista. En viitsi haukkua enempää ku tuttuja kuitenki jne...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
^Jäitkö kuuntelemaan käkkäräpäisen miehen levymyzaa?
Ihan vaan hetkeksi, sit menin tutimaan. Oli hyvää settiä kyl.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:da01e43d77="Joe Caligula"]^Jäitkö kuuntelemaan käkkäräpäisen miehen levymyzaa?
Ihan vaan hetkeksi, sit menin tutimaan. Oli hyvää settiä kyl.[/quote:da01e43d77]
Joo. Näin sen siinä edessä. Sano mulle, että tuu soittelemaan levyjä myöhemmin illalla, kun alan humaltumaan liikaa
Dwyers oli hyvä, mut Stasi oli ihan helvetin hyvä. Onnenpäivät oli hauska, disko oli parasta. Oliko se Daftpunkkia se piikkibiisi?
Thor vaihtoi naamiota toistakymmentä kertaa. Thor huudatti yleisöä. Thor oli kovin vilpitön ja mukava. Thor hymyilytti yleisöä. Thor väänsi rautaa hampaidensa välissä. Thorilla oli koko homma ihan vitun hyvin hallussa ja tollasta maanläheistä minispektaakkelia jää kaipaamaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Pistetään tänne sana tuosta lauantaisesta YO-talon keikastakin.
Ekaks Candy Cane. Ihan tyrmäys. Ehdottomasti intensiivisin näkemäni keikka noilta, ja mä olen kuitenkin tykännyt paljon kaikista näkemistäni (miinus se joku "indierokkiajan" keikka, joka oli ihan ok). Nyt tuli musa päälle sellaisella paineella, että ei jäänyt kaipaamaan mitään. Noin puolissa biiseissä vieraili kosketinsoittaja, joka kieltämäti toi mukavaa lisäväriä soittoon. Toivottavasti tyyppi on mukana 4.7. Semifinalin keikallakin.
Baxter Stockman soitti vähintäänkin yhtä rajusti. Jännä nähdä minkälainen bändi tämä on viiden vuoden päästä jos jo nyt parin vuoden jälkeen ollaan tämmösillä meiningeillä liikkeellä. Näillä on vaan hyviä biisejä, joissa on aina joko laulussa tai kitarajutuissa tarpeeksi koukkuja jotta ne jäävät kerrasta mieleen. Ihan parasta.
Sydän, Sydän jäi näkemättä ku piti lähteä autoilemaan hesaan.
[quote:bec100c7ce="janne m."]Thor vaihtoi naamiota toistakymmentä kertaa. Thor huudatti yleisöä. Thor oli kovin vilpitön ja mukava. Thor hymyilytti yleisöä. Thor väänsi rautaa hampaidensa välissä. Thorilla oli koko homma ihan vitun hyvin hallussa ja tollasta maanläheistä minispektaakkelia jää kaipaamaan.
[/quote:bec100c7ce]
ja pitkiksessä näköjään tällee:
Jaksoin puolitoista minuuttia. Ihan vitun hauskaa. Katsottiinko tuon jälkeen nauhalta Kummeleita ja huudettin kuorossa apuuva?
Ei kun kertokaas, mikä tuossa oikeasti viehättää? Itselleni tuo vaikuttaa aivan uskomattoman löysämunaiselta vitsiltä, mutta tahtoisin kovasti ymmärtää mikä tuossa kiehtoo.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Thor Pitkämiehessä oli kyllä parhautta. Hieno keikka, hieno meininki. Paljonkohan siellä kadulla oli porukkaa? Sinne ei paljoa näkynyt kun ikkunat huurtuivat
Ei kun kertokaas, mikä tuossa oikeasti viehättää? Itselleni tuo vaikuttaa aivan uskomattoman löysämunaiselta vitsiltä, mutta tahtoisin kovasti ymmärtää mikä tuossa kiehtoo.
Joku vilpittömyys siinä viehettää. Viihdyttäjä se kuitenkin on, ja tosi hyvä siinä. Kyllähän sitä kadehtii kans, että voi hitto ku vois ite riehua nahka-asussa muovivasara kädessä ja laulaa universumin sotilaista. Ihan lyömätöntä. Ja onhan sillä hyviä biisejä. Siis ihan oikeasti, sellasia hevianthemeita roppakaupalla.
Okei, hyväksytään!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Löllöttely-hevi on hyvä kuvaus.
Niin komeita miehiä ja naisia ollu kehissä. Nyt tossa visuaalisuudessa ei olllut ihan sitä menneiden päivien loistoa.
Jep, vaan täs tullaan sit siihen vilpittömyyteen mikä mulle kolahti tossa. Ku musta oliki just siistiä ku toi Thor ite varsinkin tuntuu ihan täysilä tajuavan, että nyt ollaan vähän keski-ikäistä ja ei niin solakkaa pappaa, mutta, toi ei tunnu yhtään säälittävältä tai miltään nostalgiapaskalta. Jotenkin pursus läpi se miten paljon se nauttii tosta show'sta ite.
[quote:9061fef39e="nordenstam"]Ei kun kertokaas, mikä tuossa oikeasti viehättää? Itselleni tuo vaikuttaa aivan uskomattoman löysämunaiselta vitsiltä, mutta tahtoisin kovasti ymmärtää mikä tuossa kiehtoo.
Joku vilpittömyys siinä viehettää. Viihdyttäjä se kuitenkin on, ja tosi hyvä siinä. Kyllähän sitä kadehtii kans, että voi hitto ku vois ite riehua nahka-asussa muovivasara kädessä ja laulaa universumin sotilaista. Ihan lyömätöntä. Ja onhan sillä hyviä biisejä. Siis ihan oikeasti, sellasia hevianthemeita roppakaupalla.[/quote:9061fef39e]
Vuoden hauskimmat keikat! Tietty jos kävis funtsii ja liian tarkasti katsomaan niin...
Mut ku ne biisit sai hoilaamaan ja heristämään nyrkkiä!
WE LIVE BY THE SWORD
AND DIE BY THE EDGE OF A BLADE!
THUNDER
THUNDER ON THE TUNDRA
ANGER
ANGER IS MY MIDDLE NAME
Tietty jos kävis funtsii ja liian tarkasti katsomaan niin...
...aika pitkälle kaikki musa ja siihen liittyvä poseeraus olis ihan tajuttoman naurettavaa.
Sit ku rokki alkaa ottamaan itseään liian vakavasti niin mä lopetan sen kuuntelemisen.
Pilluharja oli eilen kova
pocahaunted ja sun araw oli ihan vitun kovii vaikka olivat just matkustaneet 20 tuntia ja suoraan soittamaan. olin luullu et näis olis ollu jotai kaks tyyppii mut pocahauntedissa oli viis ja sun arawissa kolome, aluks pelotti ku sitä delayta piti tunkea nii helvetisti kaikkeen mut mitä vittuu, toimi täysillä. enempi psykerokkia ku dronee, sopii mulle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Aavikko on kova, kuin kolmipäinen Moroder.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Aavikko on kova, kuin kolmipäinen Moroder.
Vuosiin näkemättä ei ole mut ei se mitään
jaksoin sit lostin jälkeen raahautua lepikseen, olihan siellä noisea joo, loppua kohden vähän puudutti kun 5 artistia mut keränen oli ei-niin-yllättäen ihan suvereeni, noin sitä noisea tehdään :peuk:
Morrissey oli kiva. Lämppäri (joku ja the kicks muistaakseni) oli paskinta ikinä. H&M stailattuja nuoria tyyppejä jotka kuulostaa siltä kuin No Doubt olisi tullut takaisin, mutta ska vaihdettu franz ferdinand biittiin. Esiintyminen laskelmoitua, karistmatonta ja biisit lussuja muka radioystävällisiä paskoja.
Surullista kun 20-vuotiaat soittaa löysää aikuisrokkia.