You are not logged in.
JayJay Leskinen: Tommi Läntinen - Tää on myös mun maailma
JayJay Leskinen: Tommi Läntinen - Tää on myös mun maailma
:peukku: kirjotatko artikkelin, tai vähintään referaatin ton pohjalta? mulla lojuu lattialla Jampan elämänkerta, ja ajattelin tehdä jotain ton suuntaista sen pohjalta. Vaikuttaa olevan vaan hirvittävän huonosti kirjoitettu teos.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:2dce8f806c="Feggy"][quote:2dce8f806c="Feggy"]Aloitan tämän...taattua törkyä luvassa!
[/quote:2dce8f806c]
Tää on kyllä loistavaa kamaa. 450 sivua ja joka sivulla tällaista klassikkoainesta: "Kartesiolaisesta skitsofreniasta kärsivä heterotiede on käsitykseni mukaan syntynyt filosofian homoseksuaalisen olemuksen sublimoimisesta tai kieltämisestä."
Joka mun puoliksi toimittama kirja on lähdeluettelossa, odotan innolla milloin tulee tekstissä vastaan...[/quote:2dce8f806c]
Paranee vaan. Lol apua.
[quote:4a57a0bf8f="Feggy"][quote:4a57a0bf8f="Feggy"][quote:4a57a0bf8f="Feggy"]Aloitan tämän...taattua törkyä luvassa!
[/quote:4a57a0bf8f]
Tää on kyllä loistavaa kamaa. 450 sivua ja joka sivulla tällaista klassikkoainesta: "Kartesiolaisesta skitsofreniasta kärsivä heterotiede on käsitykseni mukaan syntynyt filosofian homoseksuaalisen olemuksen sublimoimisesta tai kieltämisestä."
Joka mun puoliksi toimittama kirja on lähdeluettelossa, odotan innolla milloin tulee tekstissä vastaan...[/quote:4a57a0bf8f]
Paranee vaan. Lol apua.
http://jukkahankamaki.blogspot.com/2009 … steja.html[/quote:4a57a0bf8f]
Jotenkin se jonkinlainen arvostus Hankamäkeä kohtaan näyttää häviävän hetki hetkeltä. Muistaakseni omasta hyllystäkin löytyvä miehen Weil-väitöskirjaan pohjautuva Likellä julkaistu kirja oli jopa erittäinkin hyvä eikä siinä anarkismin aatehistoriaakaan käsittelevässä teoksessa mitään vikaa ollut. Uusimmat tekstit miehen kynästä sen sijaan ovat olleet lähinnä kaunaista ja jopa harhaista dadaa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:11475c85fc="sheino"][quote:11475c85fc="Feggy"][quote:11475c85fc="Feggy"][quote:11475c85fc="Feggy"]Aloitan tämän...taattua törkyä luvassa!
[/quote:11475c85fc]
Joka mun puoliksi toimittama kirja on lähdeluettelossa, odotan innolla milloin tulee tekstissä vastaan...[/quote:11475c85fc]
Paranee vaan. Lol apua.
http://jukkahankamaki.blogspot.com/2009 … steja.html[/quote:11475c85fc]
Jotenkin se jonkinlainen arvostus Hankamäkeä kohtaan näyttää häviävän hetki hetkeltä. Muistaakseni omasta hyllystäkin löytyvä miehen Weil-väitöskirjaan pohjautuva Likellä julkaistu kirja oli jopa erittäinkin hyvä eikä siinä anarkismin aatehistoriaakaan käsittelevässä teoksessa mitään vikaa ollut. Uusimmat tekstit miehen kynästä sen sijaan ovat olleet lähinnä kaunaista ja jopa harhaista dadaa.[/quote:11475c85fc]
Pitääpä katsoa sitä väikkäriä...sitäkin on kyllä mulle haukuttu, mutta kuten tunnettua, analyyttisiin filosofeihin ei voi luottaa.
Joseph Conrad - Nostromo - Hopealaiva
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Veijo Meri: Everstin autonkuljettaja
Tuo loppuu kohta ja sitten perään Meren Irralliset.
organizing the boy scouts for murder is wrong
george orwell: vuonna 1984
veikko huovinen: bakulainen pahvala
Hain kirjastosta kesätenttiä varten ja osan muuten vaan:
Morrison: Minun kanssani, minun rakkaani
Thoreau: Elämää metsässä (juhannuslukemiseksi, mökillä kännissä varmaan pääsee hyvin transsendentialistisiin viboihin)
Borges: Haarautuvien polkujen puutarha
Fitzgerald: Viimeinen ruhtinas
Tolstoi: Anna Karenina
Tympii kun tentissä oli muutamia joko-tai-kirjakohtia ja unohdin tietty kumman kirjotin tenttikuoreen ja nyt pitää ehkä lukea molemmat (esmes. tuo anna karenina SEKÄ sit madame bovary). No siinähän sivistyy.
Mangojauhe goddamn.
[quote:9164236280="tiptoo"]Hain kirjastosta kesätenttiä varten ja osan muuten vaan:
Borges: Haarautuvien polkujen puutarha
[/quote:9164236280]
Ehkä parasta ikinä.
Timo K. Mukka: Maa on syntinen laulu.
Vasikka pilkottiin jo...
Mati Unt: Syystanssi
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
&
Menetetty peli
Mark Z. Danielewskin "House of Leaves" on ihan älyttömän hieno opus.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mark Z. Danielewskin "House of Leaves" on ihan älyttömän hieno opus.
On
Tylyä ja eeppistä asiaa Etelä-Afrikan kolonialisoinnin historiasta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
beckettin trilogiaa piti jatkaa mut jätettyäni kirjan tuohon sohvan käsinojalle oli se hukkunut minuutin kuluttua. vaikuttaakin kyllä sellaselta kamalta mistä polttergaistit ja möröt diggailee. onneks on monta muutaki kesken, cassavetesiä vaikka ->
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Veljeltä tuli nuoruuden ykkösbändin elämäkerta tuparilahjaksi. Meno on villiä kun Toxic twins päästetään vauhtiin. Muutenkin hyvin kirjoitettua tekstiä, ja läppähän näiltä kavereilta aina lentänyt. Suosittelen rokkarin aluille ja Aerosmith - diggareille. Meikä kävelee tätä tietä.
edit: suosittelut myös huumeiden vetäjille sekä eroon haluaville.
Through the darkness of futures past
The Magician longs to see
One chants out between two worlds,
"Fire - Walk With Me"
Vaikuttaa ihan pätevältä, tosin ajoittain hieman vaikeaa sanastoa.
Varikset komentavat
(Kultainen muistikirja)
Miellyttävä lukea, mutta luulen, että vasta luettuani osaan sanoa tykkäänkö. Oon suunnilleen puolessa välissä ja todella pitkästä aikaa lukiessa henki salpaantuu yllättävästä käänteestä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Veijo Meren Kersantin poikaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Onko huva? Kiinnostais lukea!
[quote:410d419a94="tigrushka"]
Onko huva? Kiinnostais lukea![/quote:410d419a94]
Vaikuttaa lupaavalta, aloitin eilen.
[quote:64378b507c="Pope"][quote:64378b507c="tigrushka"]
Onko huva? Kiinnostais lukea![/quote:64378b507c]
Vaikuttaa lupaavalta, aloitin eilen.[/quote:64378b507c]
Onko pokkeri eiq pokkari? Mietin jos vois akateemisesta poimia...
[quote:9355d6d68e="tigrushka"][quote:9355d6d68e="Pope"][quote:9355d6d68e="tigrushka"]
Onko huva? Kiinnostais lukea![/quote:9355d6d68e]
Vaikuttaa lupaavalta, aloitin eilen.[/quote:9355d6d68e]
Onko pokkeri eiq pokkari? Mietin jos vois akateemisesta poimia...[/quote:9355d6d68e]
Sepä se, pelastin viime vuoden alkkareista...
Satu Waltari: Kahvila Mabillon