You are not logged in.
Kiilan uusin kuulostaa ihan kelpo kamalta, mutta oikeasti parasta on Flora Purimin soolotuotanto.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
kyl tää beyoncen halo on paras piisi just nyt
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Viisikko.
The Fall: Smile
The Fall: Smile
:peuk:
[quote:95c0f19fdf="Feggy"]The Fall: Smile
:peuk:[/quote:95c0f19fdf]
Alice Deejay - Back in my Life
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Swell Maps ja Nick Cave.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Wipers: Up Front
x 1000
Joskus kuulin Poison Idean version tästä ja luulin Poisoneiden omaksi biisiksi. Ajattelin hankkia joitain yhtyeen levyjäkin kappaleen löytymisen toivossa, mutta sitten totuus paljastui ja läskipersepunkkien kiekot saa jäädä kauppoihin jatkossakin.
peter gabriel
mulla ei oo sooloista ku eka ja so, mutta kummatkin kyllä ihan parsaa. pitää hommata lisää heti ens levymessuilta.
Eels
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Shearwater
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
The Microphones
bzort glorf bööth
Mitähän muita hyviä biisejä Umberto Tozzi onkaan tehnyt? Melkein tekis mieli hankkia jo näiden esitysten perusteella joku kokis... Parasta! Gloria jäi mieleen jo 14 vuotiaana, kun oltiin perheen kanssa lomalla Italiassa 1979.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Erasure - Blue Savannah
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ajatus siitä että Red House Paintersien ekasta kolmesta levystä olisi instrumentaaliversiot. Melodiat on tosi kekseliäitä ja heti tutun kuuloisia, mutta paria biisiä lukuunottamatta kun nuo lyriikat on niin karmivaa teinidramaa että huh
hyvästi muona
eiq siis mona
Roy Harper!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Byrds, ja vähän hassusti Frank Zappa. Mutta mökillä ollessa soi tietysti Arise Therefore.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mutta mökillä ollessa soi tietysti Arise Therefore.
On se Neuvostoliitto yli 90% varmuudella mun velipuoli.
R.E.M. - Fables of the Reconstruction
Ei helvetti, on tämä näiden paras. Fani-inhokit Old Man Kensey ja Kohoutek on täynnä niin loistavaa tunnelmia ja yllättäviä koukkuja että ei näitä voi filleriksi mitenkään kutsua. Ja sitten kun on samalla levyllä vielä biisejä tasoa Auctioneer, Feeling Gravitys Pull, Green Grow the Rushes, Good Advices, Wendell Gee, Maps & Legends.. Jos tuulessa olisi värejä ja jos ilma puhuisi niin tämä levy soisi joka kodissa. Ainakin kunnes Reckoning ja Lifes Rich Pageant taas lyövät päähän täysillä. Tänne silti palaan aina mieluiten
Belinda Carlisle - Leave A Light On
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Uus Sonic Youth
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
thom yorken laulusuoritus unklen rabbit in your headlightissa. ja muutenkin tuo biisi. ei vaan voi kyllästyä, käsittämätön kappale
Portishead. Eritoten Third.
Vuoden myöhässä and that's the way I do it hehe-späm
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
thom yorken laulusuoritus unklen rabbit in your headlightissa. ja muutenkin tuo biisi. ei vaan voi kyllästyä, käsittämätön kappale
videokin oli joskus siisteintä ikinä. näytettiin joskus jopa jyrkissä. sitemmin ajan hammas hieman puraissut, ainakin noin teknisellä puolella.
meikästä koko psyence fiction on ihan saatanan kova levy. varmaan aika paljon menee nostalgiankin piikkiin, mutta en kyllä koskaan ymmärtänyt miten levyä pidettiin aikoinaan niin kovana pettymyksenä. jos se mike d:n sysipaska räpätys olisi heivattu siitä vielä pois niin lähestyttäisiin täydellisyyttä.
Menetetty peli
Portishead. Eritoten Third.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.