You are not logged in.
Eri. Oikeat putos. Seuraavaksi mamma kotiin. Voittaja on kuulemma jo nähty kuvausmatkoilla. Pari viikkoa ja sitten selviää pitääkö huhupuheet paikkansa.
bzort glorf bööth
Yksi jakso vasta nähtynä, mutta varsin hämmentävä on tämä kolmoselta sunnuntaisin tuleva Pedon perässä.
Toimittajat esiintyvät netissä 12-14 -vuotiaina lapsina, odottavat yhteydenottoja pedofiileilta ja sopivat näiden kanssa tapaamisen taloon, joka on varustettu piilokameroilla.Lyhyen haastattelun jälkeen poliisit nappaavat talon ulkopuolelta pedofiilin kiinni ja vievät kuulusteltavaksi asemalle.
Tälle koko ohjelmalle. :?
bzort glorf bööth
Onko muuten joku kattonut Ozia dvd:ltä? Noissa mun levyissä on ihan käsittämättömän paska tekstitys. Hirveesti sellaisia virheitä, että sanat ei liity mitenkään tapahtumiin, vaikka periaatteessa oikein ovatkin. Vartijat on suomennettu yhdessä jaksossa aseistakieltäytyjiksi jne. Enpä ole ikinä yhtä paskaa tekstitystä nähnyt. Ei ihme, että noi oli niin halpoja. Varmaan jossain lukiossa teettetty rivi riviltä.
Onko muuten joku kattonut Ozia dvd:ltä?
Joskus syys-lokakuussa ostin ne neljä kautta Anttilasta kun halvalla lähti. Oonkohan kolme tai neljä jaksoa saanut tsiigattua tähän mennessä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ei helvetti. Ozin tekstityksen kruunasi ihan viimeisen jakson ihan viimeiset hetket, jossa huudetaan COUNT ja se on suomennettu KREIVI! Siis ei hyvä jumala! Mitä se joku on oikeesti edes miettinyt? Ihan oikeinhan se on, mutta että vankilasarjassa huudellaan kreiviä ihan yhtäkkiä vartijoiden toimesta.
TAHDON RAHAT TAKAISIN!!!!
[quote:03ff987e92="leposi"]Ei helvetti. Ozin tekstityksen kruunasi ihan viimeisen jakson ihan viimeiset hetket, jossa huudetaan COUNT ja se on suomennettu KREIVI! Siis ei hyvä jumala! Mitä se joku on oikeesti edes miettinyt? Ihan oikeinhan se on, mutta että vankilasarjassa huudellaan kreiviä ihan yhtäkkiä vartijoiden toimesta.
KREIVI, TAHDON RAHAT TAKAISIN!!!! [/quote:03ff987e92]
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
vähe halpa mut tavallaan ihan siisti tapa lopettaa breaking badin toka kausi. kuumottavat jaksojen introt ennustivat jotain, mutta se olikin jotain ihan muuta q vois kuvitella ja paljon randomimpaa. pöh. mut kai se kolmas kausi vaati tällasta. jaksojen nimistä voi yhdistellä jo etukäteen tämän tapahtuman. ens vuonna sit jatketaan. vaikkei ketään kiinnostakaa ku tääl ei homot tunne.
latasin deadwoodin ekan kauden ja katoin ehkä kolmanneksen ekasta jaksosta. historialliset draamat jotenkin työntää luotaan mutta pitänee jatkaa vielä ku on niin kehuttu ja ties mitä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Onko tota lostia muka tehty jo viis kautta? Eikö ne joutunu jollekkin autiolle saarelle joskus? onko ne vieläkin siellä?
Tonight Show with Conan O'Brien alkaa tänään Subilla.
bzort glorf bööth
Ois voinu Suomessakin aikaistaa näytösaikaa! Kun ei ole enää Late Night. Nyt joudun turvautumaan internetsin systeemeihin ton nähdäkseen.
Kun en jaksa valvoa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Loistosettiä edelleen, kaksi ekaa jaksoa on selkeästi sellaista hermostuneisuutta täynnä mutta viime yön kolmosjakso tuntui jo huomattavasti "vapautuneemmalta", hyvä tästä vielä tulee.
Jos jollain sama tilanne kuin itsellä niin tän avulla sain helposti näkyyn kaikki jenkkistriimit http://hotspotshield.com/. Pitää vaan huolen ettei asentaessa asenna sitä "tool baaria" mitä ehdottaa..
South Park Studios . com jälleen toiminnassa tuon avulla.
Ai niin, yöllä vähän pätki noi nbc:n striimit kolmimegasella yhteydellä mutta muihin aikoihin pelittänyt hyvin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
on se kiva kun conan taas tulee, mutta... ainakin sen andy richterin vois heivata hiuksista vittuun sieltä, ja enemmän max weinbergiä ruutuun kiitos
[quote:c79f1ecf90="hiirimattona"]Tonight Show with Conan O'Brien alkaa tänään Subilla.
Loistosettiä edelleen, kaksi ekaa jaksoa on selkeästi sellaista hermostuneisuutta täynnä mutta viime yön kolmosjakso tuntui jo huomattavasti "vapautuneemmalta", hyvä tästä vielä tulee. [/quote:c79f1ecf90] Juurikin noin. Conanille
on se kiva kun conan taas tulee, mutta... ainakin sen andy richterin vois heivata hiuksista vittuun sieltä, ja enemmän max weinbergiä ruutuun kiitos
Sama. Conanin ja Maxin sanailut takas. Maxin ja Joelin kanssa kolmestaan tapahtuneet toilailut ja näiden muistelut mukaan myös tulevaisuudessa. Joel takas kuuluttajaksi.
bzort glorf bööth
[quote:afb91215d1="ydinaukio"]on se kiva kun conan taas tulee, mutta... ainakin sen andy richterin vois heivata hiuksista vittuun sieltä, ja enemmän max weinbergiä ruutuun kiitos
Sama. Conanin ja Maxin sanailut takas. Maxin ja Joelin kanssa kolmestaan tapahtuneet toilailut ja näiden muistelut mukaan myös tulevaisuudessa. Joel takas kuuluttajaksi. [/quote:afb91215d1]
Joo, Andy "toimi" silloin joskus kunnon side-kickkinä mutta nyt on vähän sellainen väkisinnaurajan rooli, Joel oli vaan niin loistava pervossa roolissaan.
[quote:13962fb7b7="hiirimattona"][quote:13962fb7b7="ydinaukio"]on se kiva kun conan taas tulee, mutta... ainakin sen andy richterin vois heivata hiuksista vittuun sieltä, ja enemmän max weinbergiä ruutuun kiitos
Sama. Conanin ja Maxin sanailut takas. Maxin ja Joelin kanssa kolmestaan tapahtuneet toilailut ja näiden muistelut mukaan myös tulevaisuudessa. Joel takas kuuluttajaksi. [/quote:13962fb7b7]
Joo, Andy "toimi" silloin joskus kunnon side-kickkinä mutta nyt on vähän sellainen väkisinnaurajan rooli, Joel oli vaan niin loistava pervossa roolissaan.[/quote:13962fb7b7]Jep, näinhän se meni. Jälkikäteen kun noita vanhempia jaksoja on päässyt katselemaan vähän alusta, niin ei Andy erityisemmin ole vakuuttanut niissä. Olen toki saattanut nähdä vääriä jaksoja. Kenties myöhemmin toi väkisinnaura(/tta)minen ja juttujen nextille levelille vieminen jää vähemmälle ja hommaan tulee oma välitön luonnollinen "rentous", jota Late Nightissa oli.
Loppuuko Tonight Shown myötä Conanin vihjailut LaBamban homoseksuaalisuudesta? Nouseeko Mark Bender jatkossakin yleisön keskelle laulamaan? Kuinka käy "Year 2000"-sketsille? Empä vielä tiijä.
Joelin hahmolle
bzort glorf bööth
[quote:93c7021eb0="aqzu"][quote:93c7021eb0="hiirimattona"][quote:93c7021eb0="ydinaukio"]on se kiva kun conan taas tulee, mutta... ainakin sen andy richterin vois heivata hiuksista vittuun sieltä, ja enemmän max weinbergiä ruutuun kiitos
Sama. Conanin ja Maxin sanailut takas. Maxin ja Joelin kanssa kolmestaan tapahtuneet toilailut ja näiden muistelut mukaan myös tulevaisuudessa. Joel takas kuuluttajaksi. [/quote:93c7021eb0]
Joo, Andy "toimi" silloin joskus kunnon side-kickkinä mutta nyt on vähän sellainen väkisinnaurajan rooli, Joel oli vaan niin loistava pervossa roolissaan.[/quote:93c7021eb0]Jep, näinhän se meni. Jälkikäteen kun noita vanhempia jaksoja on päässyt katselemaan vähän alusta, niin ei Andy erityisemmin ole vakuuttanut niissä. Olen toki saattanut nähdä vääriä jaksoja. Kenties myöhemmin toi väkisinnaura(/tta)minen ja juttujen nextille levelille vieminen jää vähemmälle ja hommaan tulee oma välitön luonnollinen "rentous", jota Late Nightissa oli.
Loppuuko Tonight Shown myötä Conanin vihjailut LaBamban homoseksuaalisuudesta? Nouseeko Mark Bender jatkossakin yleisön keskelle laulamaan? Kuinka käy "Year 2000"-sketsille? Empä vielä tiijä.
Joelin hahmolle [/quote:93c7021eb0]
Yhtä vaille kaikkiin kysymyksiisi vastataan maanantaina sub tv:llä
bzort glorf bööth
trailer park boyssin ekan kauden kattelin eilen. täst on hyvä jatkaa. mr. lahey
trailer park boyssin ekan kauden kattelin eilen. täst on hyvä jatkaa. mr. lahey
paras sarja. lahey
paras hahmo on toki j-roc
Tänään tulee sitte Tehiksen vika jakso ever! Klo 20-22.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Mulle tehis päättyi jo silloin kun Susan asteli Phoenixin (vai mihin se läks, miks oon varma että Phoenixiin?) junaan ja Mark jäi nyyhkyttämään laiturille
Mangojauhe goddamn.
Ohan tota kyl tullu seurattua ihan alusta saakka vähintäänkin aktiivisesti.
Eihän tota kyl oo tullut seurattua ihan alustaakaan saakka vähintäänkään aktiivisesti.
Eihän tota kyl oo tullut seurattua ihan alustaakaan saakka vähintäänkään aktiivisesti.
Yhden jakson katsoin uutta Conania ja siitä tuli aika vaivautunut olo. Tosin en jaksanut Late Nightiakaan katsoa viimeisten parin vuoden aikana kovin usein. Andystä sen verran, että tuo Andy Richter Controls the Universe oli yllättävän hyvä hömppäsitcom. Fox meni tietenkin perumaan sen heti tokan kauden jälkeen.
Harmittaa vietävästi ettei Lontoon matkalla tullut ostettua kuin ensimmäinen kausi Stephen Fryn visailusarjasta QI. Pitää varmaan tilata jostain lisää. Ja samalla vaikka Stephen Fry in America kanssa.
[quote:4e32a5220e="stratum"]:(
onhan tuo yksi itselleni merkittävimmistä sarjoista ikinä. vähän tekohengitystä toki nää viimeiset kaudet mutta yllättävän hyviä kuitenkin.[/quote:4e32a5220e]
kyllähän tuo viimeinen jakso herkistytti. katsoin just.
[quote:ce5d48e4cd="stratum"][quote:ce5d48e4cd="stratum"]:(
onhan tuo yksi itselleni merkittävimmistä sarjoista ikinä. vähän tekohengitystä toki nää viimeiset kaudet mutta yllättävän hyviä kuitenkin.[/quote:ce5d48e4cd]
kyllähän tuo viimeinen jakso herkistytti. katsoin just.[/quote:ce5d48e4cd]
Kielikuvan valinnalle
Tunnetko itsesi nyt aivan rammaksi, kuin jokin ruumiinjäsen olisi reväisty irti?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:7e450fae10="Firon"]
Harmittaa vietävästi ettei Lontoon matkalla tullut ostettua kuin ensimmäinen kausi Stephen Fryn visailusarjasta QI. Pitää varmaan tilata jostain lisää. Ja samalla vaikka Stephen Fry in America kanssa.[/quote:7e450fae10]
Mainio ohjelma tuo QI.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.