You are not logged in.
[quote:447d9f7cf7="huïg"]lähinnä tartuin tohon sun systemaattisen ylimieliseen asenteeseen[/quote:447d9f7cf7]
kellähän se systemaattisen ylimielinen asenne täällä on
no toi "naurettavaa ettei jengi tajuu tän päälle" reittaa kyl aika korkeelle ylimielisyysbarometreissä; laajemman foorumiväestön swiippaaminen yleisellä väheksyvällä kommentilla on aika kuumaa kamaa. mua ja varmaan aika monta muutakaan ei ees KIINNOSTA. mieti miten ylimielistä!
[quote:447d9f7cf7]mun miestä on hienoa että massahypnoosi ei tartu tänne niin läpäisevästi kun jonnekki ydis-boordeille.[/quote:447d9f7cf7]
mun mielestä taas ois hienoa jos loistava musa leviäis mahd moneen paikkaan
mut jengil o erilaisii käsityksii loistavasta musasta. jotku vaan ei välitä jostain äärimmäisen häilyvästä hilavitkutinpopista vaikka kuinka jotku official hipster -kanavat tunkis armeijaansa käännyttämään internetin pikku purojen äärellä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
toki, mut niin kauan kuin asenne on "kuulematta paskaa", niin ei kai sitä koskaan saa tietää tykkääkö vai ei, oli se musa sit kuinka "HIPSTER" meininkiä tai ei. ja mun mielestä se, jos jokin, on ylimielistä musiikkia kohtaan
lopettakaas toi jankkaus ja myspace-linkkiä tiskiin, tsekkailen joskus jos jaksan
Kieltämättä kuulosti hyvältä Grizzly Bear.
Yllättäen piti trendit taas vetää mukaan keskusteluun
Yellow House löytyy spotifysta, pannanpa kuunnellen
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
toki, mut niin kauan kuin asenne on "kuulematta paskaa", niin ei kai sitä koskaan saa tietää tykkääkö vai ei, oli se musa sit kuinka "HIPSTER" meininkiä tai ei. ja mun mielestä se, jos jokin, on ylimielistä musiikkia kohtaan
ylimielistä musiikkia kohtaan
paras heitto vähään aikaan
onks tällä "musiikilla" myös sielu ja/tai tunteet?
ehkä oon tunnevammanen, mut mulle ei tuu yhtään paha mieli jos en yritä kuunnella kaikkea tehtyä musiikkia ikinä. varsinkaan just ny ku paskaa indiepoppii tuppaa yhä enemmän ja enemmän tuuteista. itse asiassa etenkin musiikki joka tämän foorumin kategorisoinnissa menee Kevyempää -otsakkeen alle kiinnostaa yhä harvemmin ja harvemmin. se on kato vaan niin että semmone selviytyjäminä käskee kuuntelemaan mieluummin niitä juttuja jotka ponnistelevat esiin kiinnostavissa yhteyksissä tai etenkin vertaissuositteluissa tosielämän ystävyysväestöltä. bändit jotka referoituvat joka suhteessa takaisin ehkä parin vuoden aikana tapahtuneen indie-ristisiitoksen muihin osapuoliin, joista ei kiinnosta juuri mikään, yllättäen, eivät kiinnosta. anteeksi musiikki!!!
edit! kuuntelin nyt tieteellisistä syistä yhen grizzly bearin biisin. jos näkisin tällasen bändin livenä, haluisin puukottaa niitä kaikkia kurkkuun. tämän teon suorittamatta jättäminen, todella, olisi ylimielistä musiikkia kohtaan.
No kuunteles tuosta ennen kuin halkeat:
Aika animalcollectivemaista välillä
Aika animalcollectivemaista välillä
Eikä ole.
Onhan tämä hyvää silti. Se, ettei tästä bändistä täällä tykätä laajemmin johtunee lähinnä siitä, ETTEI tämä ole Suomessa saanut minkään sortin trendihypeä osakseen. Ainakaan vielä.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:0924080de6="turston"]Aika animalcollectivemaista välillä [/quote:0924080de6]
Eikä ole.Onhan tämä hyvää silti. Se, ettei tästä bändistä täällä tykätä laajemmin johtunee lähinnä siitä, ETTEI tämä ole Suomessa saanut minkään sortin trendihypeä osakseen. Ainakaan vielä.
Kohta saa.
[quote:35425e76e0="turston"]Aika animalcollectivemaista välillä [/quote:35425e76e0]
Eikä ole.
Välillä ainakin vähän samanlaista haahuilua kuin Animal Collectivella oli joskus, vähän ehkä light-versiona vaan.
on kyl just niin ennalta arvattavaa ku voi vaan kuvitella. sekä tylsää paskaa
Hyvähän tää uus levy ekan kuuntelun perusteella on. Selkeää eteenpäinmenoa edellisistä satunnaiskuuntelubiiseistä.
Eka vertailukohta mikä mulle tuli mieleen oli se soundi, mitä Devendra Banhartti haki noilla viimeaikaisimmilla levyillään. Nää vaan tekee sen paremmin (ja vähän eri painotuksilla toki mut...)
Älä päästä painiks sitä
mun isi taitaa olla kauhee trendi-hipsteri kun se tykkää Grizzly Bearista
(soittelin sitä kotona kun se tuli käymää)
Täällähän huiotaan puukolla kuin ff:n CL-finaalitopikissa lädejä..
Mutta onhan tää Veckatimest upea levy - kaiken odotuksen arvoinen kerrassaan!
åhå aika tiukkaa puukkojunkkarianalyysia yhden biisin perusteella. itse sanoisin, että livenä muutama vuosi sitten nää soitti niin hienosti, ettei edes bändin trendikkäät kuteet päässet keikkafiilistä latistamaan
mulle veckatimest ei oikein ole avautunut vielä, vaikka se two weeks onkin aika mahtava biisi. fyysinen levy on ilmeisesti saapumassa osoitteeseemme, joten katsellaan sitten uudelleen kun ei tarvi noihin keskeneräisiin mp3:iin enää turvautua. way out west -festarillehan noi tulee ruotsiin, mutta eipä sinne varmaan tule lähdettyä. tää on kyllä semmonen bändi jonka näkisin hyvin mielelläni uudelleen livenä.
Mangojauhe goddamn.
hyvä bändi
Varikset komentavat
[quote:86eb86ba3b="börjeslandet"][quote:86eb86ba3b="turston"]Aika animalcollectivemaista välillä [/quote:86eb86ba3b]
Eikä ole.[/quote:86eb86ba3b]
Välillä ainakin vähän samanlaista haahuilua kuin Animal Collectivella oli joskus, vähän ehkä light-versiona vaan.
päättäkää nyt, ainakin jengi hehkuttaa hulluna veckatimestiä ac-foorumilla
Ei nää kovin samanlaisia ole. AC pistää keljuttamaan, tää taas tylsistyttää.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
kelju k. kojootti > tylsä karhu
"liikaa haahuilua, ei tarpeeks kitaroita"
No ei liity AC:hen millään tavalla. Kai. Molemmat tekevät musaa samoina aikoina, käyttää soittimia, laulavat ja siinäpä se. Grizzly Bearilla paremmat melodiat hyvissä biiseissä (ja ne biisitkin on huomattavasti parempia) mutta tylsemmät folkvedot nykyään. Yellow House toimi kokonaisuutena. Veckatimest nyt ei mee kokonaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
paremmat melodiat?
en usko
"liikaa haahuilua, ei tarpeeks kitaroita"
Eiku liian köyhää haahuilua, ei tarpeeks mitään.
Paavoharju on kyl kovempi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
mun mielestä grizzly bear on kova bändi nimenomaan perinteisessä biisinkirjoittamis-mielessä. se, että tykkääkö niiden tosiaan hieman "haahuilevasta" tyylistä onkin sitten eri asia. en mä kyllä animal collectiveen lähtis vertaamaan misssään mielessä
Ylös! Torstaina 26.11. Tukholmassa. Samaan aikaan myös Stokiksen leffafestarit ja mä oon ainakin menossa mikäli nyt keikkalibun vielä saan.
grizzly bear ja panda bear
lol
panda bear > pedobear >>>>>>>>grizzly bear
lol aupa
p.s.
karhuista puheen ollen
Bänniä tälle vitun dokaaja donnikselle. Onko tääki joku piffiläinen? :x