You are not logged in.
No nyt kyllä
en ole kolmekybänen emoboy
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miten ketään voi vituttaa joku linkki...?? Totaalisen naurettavaa käytöstä, ei vittu!
ite en ainakaa klikkaile mitää linkkimainoksia. jos on nii laiska ettei jaksa kopypastee infoo nii morjes
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Njoo, munki mielestä kyllä vois postata jotain muutaki ku linkin olkoon se sitten facebookis tai ei.
Miten ketään voi vituttaa joku linkki...?? Totaalisen naurettavaa käytöstä, ei vittu!
Yhyy yhyy, mix mua ei ymmärretä..
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
no ei sun naurettavaa urputusta ainakaan voi ymmärtää.
Önk önk vitun vammanen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
hähä läpällä heitin, ootte kaikki aika söpixii
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto chill.'
henkinen kuvola pitää indienöröt kurissa ja nuhteessa ja hyvä niin.
päivitetään sitä facebook-statusta mjötääh
[quote:cfbd0b1d34="barton_funk"][quote:cfbd0b1d34="Jean-Babtiste"][quote:cfbd0b1d34="Joe Caligula"][quote:cfbd0b1d34="barton_funk"][quote:cfbd0b1d34="Jean-Babtiste"]Mites se 29.5., mitään lisäinfoa tarjolla? Mä oon DJ Yös yksin
Mä voisin olla sit DJ Yritetään yhdessä[/quote:cfbd0b1d34]
Jos tarvetta mä voisin olla DJ Ei Tekemistä Ottakaa Mut Mukaan![/quote:cfbd0b1d34]
Nii no tän mä just haluisin tietää, onko siellä ny kaks vai kolme jamppaa. Mulle kävis vaikka lyhyet kolmen biisin setit. Mitä mieltä?[/quote:cfbd0b1d34]
Saamieni tietojen mukaan siellä pitäisi olla J-B, minä ja Ulvis. Pitäisi päättää myös missä muodossa halutaan palkkiot. Minulle sinänsä ihan sama, ns kummin vaan.
Toi kolmen biisin settihomma kuulostaa isotöiseltä, mutta ihan hauskalta sähläämiseltä. Mihin tässä pyritään? Vai vaan duunaillaan ja sit katotaan jeejee. :?[/quote:cfbd0b1d34]
Kaikki mitä hrmikseltä kuulin vaikuttaa järkevältä: jokanen siis vetäis ensin vähän pitemmät setit ja sitten lopussa vuorotellen lyhyitä settejä putkeen kunnon partymeiningillä. Ulvis on siis ollu tuolla nuissa aikasemmissa illoissa.[/quote:cfbd0b1d34]
Mihis aikaan meidän pitäis miittailla perjantaina? Onx kaikki OK? Hyvä meninki?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Millon vaan joskus öh kuuden jälkeen.
Mites dj-tyypit kulettaa vinyylit? Oisko kellään lainata jotain systeemii mihin menis joku 30 vai onko ollu ihan kassit (!) käytössä?
Mites dj-tyypit kulettaa vinyylit? Oisko kellään lainata jotain systeemii mihin menis joku 30 vai onko ollu ihan kassit (!) käytössä?
Kangaskassilla olen aina pärjännyt.
Millon vaan joskus öh kuuden jälkeen.
Tselevä. Jos puol seiskan maissa? Esim. HARTSA!! mitä mieltä sä oot.
Kuinka pitkät setit me soitetaaj kuuten?
Niin no tärkeempää ois tietää, koska se alkaa!
Niin no tärkeempää ois tietää, koska se alkaa!
Ulvis sanoi että meidän pitäisi olla siellä kasin pintaan. Ehditään tutustumaan laitteistoon.
pääsispä johonki soittelemaan
Varikset komentavat
pääsispä johonki soittelemaan
Pääsen ite ekaa kertaa ikinä, jos yhen tsubun kesäpileitä ei lasketa, ja eihän niitä kai, mut olin kyl silloin liekeissä!
Oon kerran vai kaks aikasemmin ollu soittelemassa. Mul on kyl niin vähän levyjäkin Jos sillai et cd + vinyyli ni sit vois vähän pitemmänki.
Varikset komentavat
[quote:7ef0418c8a="kraakku"]pääsispä johonki soittelemaan
Pääsen ite ekaa kertaa ikinä, jos yhen tsubun kesäpileitä ei lasketa, ja eihän niitä kai, mut olin kyl silloin liekeissä![/quote:7ef0418c8a]
Niin olit!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
ootan erään foorumistin häitä elokuussa, jossa meillä on kunnia vastata vinyyleinemme kaikesta musiikista.
ja onhan toi muutenkin ihan hauskaa tuo soittelu.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Eipä saanu ees omaa dj-nimeä tonne Korjaamon iltaan, tietenkään :x
Eipä saanu ees omaa dj-nimeä tonne Korjaamon iltaan, tietenkään :x
Olitsä jotenkin yhteydessä nyt sinne? Miksei?
[quote:0135b69dc8="Jean-Babtiste"]Eipä saanu ees omaa dj-nimeä tonne Korjaamon iltaan, tietenkään :x
Olitsä jotenkin yhteydessä nyt sinne? Miksei?[/quote:0135b69dc8]
No en tietenkään ollu, turha tästä ketään syytellä siis
Vääntäny vittu apurahahakemusta aamuviiteen
[quote:3cd3bdd4f0="barton_funk"][quote:3cd3bdd4f0="Jean-Babtiste"]Eipä saanu ees omaa dj-nimeä tonne Korjaamon iltaan, tietenkään :x
Olitsä jotenkin yhteydessä nyt sinne? Miksei?[/quote:3cd3bdd4f0]
No en tietenkään ollu, turha tästä ketään syytellä siis
Vääntäny vittu apurahahakemusta aamuviiteen [/quote:3cd3bdd4f0]
dj-apurahahakemus?
mutta väärällä dj-nimellä
Dj Yös yksin soitteli perjantaina seuraavat biisit:
Boston - More Than a Feeling
Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone
Groundhogs - Strange Town
Speed Glue & Shinki - Stoned Out of My Mind
Thee Hypnotics - Kissed by the Flames
Venom - Poisoned
Pauline Gillan Band - Fire in My Life
White Lion - Little Fighter
Bitch Magnet - Navajo Ace
Moving Targets - Other Side
Bitch Magnet - Douglas Leader
The Mice - Not Proud of the USA
Eastern Dark - Don't Need No Reasons
Someloves - Sunshine Glove
Sensational - Let Me Be
2 Live Crew - Me So Horny
Spontania feat. Juju - Kimi no subete ni
Aphex Twin - Start as You Mean to Go on
Atari Teenage Riot - Revolution Action
London Boys - Sweet Soul Music
Päivi Paunu & Martti Metsäketo - Sen eläisin uudelleen
Epäelitistisen Fucking Discon kappaleet kutakuinkin:
Impedance: Tainted Love
Kylie: Slow
Human League: These are the things that dream are made of
Richard X Feat. Kelis: Finest Dream
Kelis: Milkshake
Justin: Sexyback
Duran Duran: Girls on film
Dee-lite: biisi joka ei ollut Groove is in the heart
Leila K: Electric
Donna Summer: I Feel love
Nena: 99 luftballons
Clash: This is radio clash
Prince: Purple Rain
Knife: Heartbeats
Blondie: Heart of glass
Mink de ville: it´s so easy (cruising remix)
Madonna: Lucky Star
Jay-Z: 99 problems
Daft Punk: Da Funk
Berlin: S.E.X.
Grace Jones: Love is the drugs
Alphaville: Forever young (erikoiserikoishousuceedeeremix)
Langley Music School: Desperado
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.