You are not logged in.
Seija Simola sai Pohjois-Suomen alueraadilta melkein 60 pistettä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:d5ee3e5376="Pope"]Pohjois-Suomen alueraadin jäsenet
Käännettiin just kanavalle, kuka mikä tuo paras "yy kaa koo nee pannaan menemään"-bööna nyt onkaan? Pitäis tunnistaa mutta nyt ei pysty millään :oops:[/quote:d5ee3e5376]
Toni Lähteenmäki Ilonasta. Mikähän tää Tiz-projekti lienee ollut...?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:42cba12c26="Pope"]Pohjois-Suomen alueraadin jäsenet
Käännettiin just kanavalle, kuka mikä tuo paras "yy kaa koo nee pannaan menemään"-bööna nyt onkaan? Pitäis tunnistaa mutta nyt ei pysty millään :oops:[/quote:42cba12c26]
Toni Lähteenmäkihän se, Ilonassa myöhemmin ja soolona ja Heikki Silvennoisen vaimona.
[quote:749efa1d77="kissa 8D"][quote:749efa1d77="Pope"]Pohjois-Suomen alueraadin jäsenet
Käännettiin just kanavalle, kuka mikä tuo paras "yy kaa koo nee pannaan menemään"-bööna nyt onkaan? Pitäis tunnistaa mutta nyt ei pysty millään :oops:[/quote:749efa1d77]
Toni Lähteenmäkihän se, Ilonassa myöhemmin ja soolona ja Heikki Silvennoisen vaimona.[/quote:749efa1d77]
tosiaan, martizissahan oli se martina kallionalusta tms, mut bändin nimi vaihtui muotoon tiz kun martina lähti mut tissit jäi eiq
FST:ltä tulee 21.15 Adam's Apples, kandee kattoo
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
FST:ltä tulee 21.15 Adam's Apples, kandee kattoo
Jpp, hyvä leffa!
Katselin Generation Killin boksilta pois. Ihan asiallinen, ei mikään järisyttävä, sujuvaa meininkiä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ulkkishittimittari oli aika vaisu.
lauantaina alkanut julmahuvi-tyyppien uus ohjelma ihmebantu oli aika hiton hauska. tai ainakin keikan jälkeisesssä laskuhumalassa nauratti paljon. vemparen tuntuis olevan klassikkokamaa! "han runkar!"
yle areenalta varmaan löytyy.
tolle sarjalle
yle areena ei toimi enää ellei rekistöröidy
bzort glorf bööth
yle areena ei toimi enää ellei rekistöröidy
Höpö höpö.
[quote:0137fbc1de]YLE Areenan kohdalla K-15-merkityt ohjelmat vaativat YLE Passi -tunnukset. Katsoaksesi näitä ohjelmia, sinulla tulee olla tunnukset, joihin on liitetty tiedot maksetusta Tv-maksusta. HUOM. Tv-maksutiedot vaaditaan vain YLE Areenan K-15 ohjelmia varten. Rekisteröityessäsi muihin YLEn verkkopalveluihin sinun ei tarvitse täyttää Tv-maksutietoja.[/quote:0137fbc1de]
Eiks toi oo aina ollu näin? Ei tuossa mitään ihmeellistä ja myöskin ihan ymmärrettävää. Mistä tulikin mieleen, että nyt kun olen taas ruvennut katsomaan telkkaa kotona, niin pitääkin maksaa se tv-maksu heti.
Löytyy jo torrenttina toi eka jakso. Mä nyt suurimpaan himoon katon sen sillai.
Oli kyl helkkarin hauska toi Ihmebantun eka jakso. Klassikkokamaa varmasti!
[quote:736c3f15a3="hiirimattona"]yle areena ei toimi enää ellei rekistöröidy
Höpö höpö.
[quote:736c3f15a3]YLE Areenan kohdalla K-15-merkityt ohjelmat vaativat YLE Passi -tunnukset. Katsoaksesi näitä ohjelmia, sinulla tulee olla tunnukset, joihin on liitetty tiedot maksetusta Tv-maksusta. HUOM. Tv-maksutiedot vaaditaan vain YLE Areenan K-15 ohjelmia varten. Rekisteröityessäsi muihin YLEn verkkopalveluihin sinun ei tarvitse täyttää Tv-maksutietoja.[/quote:736c3f15a3]
Eiks toi oo aina ollu näin? Ei tuossa mitään ihmeellistä ja myöskin ihan ymmärrettävää. Mistä tulikin mieleen, että nyt kun olen taas ruvennut katsomaan telkkaa kotona, niin pitääkin maksaa se tv-maksu heti.[/quote:736c3f15a3]Hehe ompa muuten saattanut ollakkin, kun en ole tainut ennen katsella tuolta mitään K-15 merkattuja sarjoja.
bzort glorf bööth
Oli kyl helkkarin hauska toi Ihmebantun eka jakso. Klassikkokamaa varmasti!
joo jo hienointa tossa on se, kun miettii minkälaista paskaa nuo tyypit on viime vuosina suoltaneet. en olis ikinä uskonut että pystyvät tekemään jotain oikeesti hauskaa enää.
ja tommi korpela taitaa olla suomen paras näyttelijä.
Joo hitto. Unohdin ton jakson kokonaan. Pitääpä soitella jatkossa mutsille, että tallentaa, et voin sitten joskus katsoa kun käyn vierailemassa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ja tommi korpela taitaa olla suomen paras näyttelijä.
Jpp ja SEKSIKKÄIN
Soo mulle vähän niinku Brad Pitt. Tykkään siitä oikeesti näyttelijänä ja sit panisin ihan miten päin ja koska vaan.
Bähänkö hittimittari oli hyvä! Ihmisläheinen popohjelma ja T.A.Mikkonen. Harmi että uusinnat loppu
Jatkoon pääsi vielä SIGin Vuosisadan rakkaustarina ja Outi Popin Paperilyhty.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huomasihan psykonaattori, risotto & co Skinsin startanneen tänään uusin jaksoin. Ei taida tulla uusintana viikolla, eli subin nettiin väijyy, jos meni ohi.
bzort glorf bööth
hittimittarin näin mut skins meni ohi, mites se jo ysiltä tuli
onx siinä siis nyt ihan uudet tyypit?
[quote:7d8c4441dc="psykokarkki"]hittimittarin näin mut skins meni ohi, mites se jo ysiltä tuli
onx siinä siis nyt ihan uudet tyypit?[/quote:7d8c4441dc]Tonyn sisko Effy on ainoa vanha.
bzort glorf bööth
oli kyllä aika surkeaa paskaa tuo skins. nättejä teinityttöjä ja siihen se sit jääkin
oli kyllä aika surkeaa paskaa tuo skins. nättejä teinityttöjä ja siihen se sit jääkin
Korjaappa asentees
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tänään tulee taas metsien miehet
åhå kuva on tosin offtopikkia
Ai vitsi, että eilen Teemalta tullut Patti Smith - Dream Of Life-dokkari oli parhautta! Harmi vaan, että missasin ekan tunnin duunien takia...
Oli hyvä.
bzort glorf bööth
televisioton elämäni päättyi tänään, kun perheeseemme adoptoitiin tyttöystävän siskon vanha philips.
1.8.2006-13.6.2009 ei tainnut olla elämässäni sen tuotteliaampaa aikaa kuin sitä edeltävä, mut ehkä jokseenkin esteettisempää koska telkkarit on niin hiton rumia. toi on kyllä ihan söde pieni sininen, jossa on vhs-soitin samassa. tytsyn isä meinas ensin roudata jonkun potilaansa vanhan pyörillä kulkevan massivehirviön, mutta muutaman puhelinkeskustelun jälkeen ymmärsi, että ei se nyt käy.
digiboksia toki pitää odottaa ehkä kuukausi. siihen saakka pyöritellään twin peaksia, tuvalua, meeting people is easya, syö juo mies naista ja björkin volumenia vehareilta.
mutta heinäkuussa sit räjähtää ja TV7 24/7
syksyllä sit työttömyys, gradu ja tv-shop. jeah.
Mangojauhe goddamn.
[quote:d5e4487431="tomitarmo"]Ai vitsi, että eilen Teemalta tullut Patti Smith - Dream Of Life-dokkari oli parhautta! Harmi vaan, että missasin ekan tunnin duunien takia...
[/quote:d5e4487431]
Uusinta tänään klo 13.10.