You are not logged in.
Veikko Huovinen: Lyhyet erikoiset
ja
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pelevin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pelevin
KYLLÄ
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sain tänään luettua tämän:
Harmi, että teosta käsittelevä tentti oli vuonna 2002 Atlantassa. Oh well, hyvin se muistaakseni meni.
Nyt aloitin tän:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:f26a131af3="Pope"]Pelevin
KYLLÄ [/quote:f26a131af3]
Luin toisen kerran Westön "Missä kuljimme kerran". Nyt pidin siitä paaaaaljon enemmän kuin ensilukemalta. Eka kerralla diggailin lähinnä Helsingin paikallis/mikrohistorian kuvausta, nyt jotenkin aukesi muutakin. Vaikka Westön iänikuisiin, ahdistavan itseironiattomiin "en kasva aikuiseksi ja ryssin koko elämäni potiessani tätä loputonta eksistentiaalista kriisiäni"- hahmoihin on aivan yhtä vaikea samaistua kuin ennenkin, kirjan henki puhutteli paljon enemmän.
Ja sitten tämä yhtäkkiä lattea ja huikaisevan eeppinen sitaatti, josta kirjan nimikin on peräisin, onhan se aivan mieletöntä huoneentauluaineistoa:
niin kauan kuin joku tietää meidän kulkeneen täällä ja niin kauan kuin joku muistaa meitä lämmöllä kadut kantavat meidän nimeämme
:peuk:
[quote:96cf8b906e="Pope"]Luin toisen kerran Westön "Missä kuljimme kerran". Nyt pidin siitä paaaaaljon enemmän kuin ensilukemalta. Eka kerralla diggailin lähinnä Helsingin paikallis/mikrohistorian kuvausta, nyt jotenkin aukesi muutakin. Vaikka Westön iänikuisiin, ahdistavan itseironiattomiin "en kasva aikuiseksi ja ryssin koko elämäni potiessani tätä loputonta eksistentiaalista kriisiäni"- hahmoihin on aivan yhtä vaikea samaistua kuin ennenkin, kirjan henki puhutteli paljon enemmän.
Ja sitten tämä yhtäkkiä lattea ja huikaisevan eeppinen sitaatti, josta kirjan nimikin on peräisin, onhan se aivan mieletöntä huoneentauluaineistoa:
niin kauan kuin joku tietää meidän kulkeneen täällä ja niin kauan kuin joku muistaa meitä lämmöllä kadut kantavat meidän nimeämme
:peuk:[/quote:96cf8b906e]
smaa tolle sitaatille!
Nyt luen jotenkin ton inspiroimana Helvi Hämäläisen Säädyllistä murhenäytelmää.
zora neale hurskan their eyes were watching god oli ihan mielettömän hjuva apuuva
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
zora neale hurskan their eyes were watching god oli ihan mielettömän hjuva apuuva
HIENOA! Olen tehnyt yhden tosi laajan esseen siitä ja sillä oli rooli myös gradussani.
[quote:815e3f31c8="huïg"]zora neale hurskan their eyes were watching god oli ihan mielettömän hjuva apuuva
HIENOA! Olen tehnyt yhden tosi laajan esseen siitä ja sillä oli rooli myös gradussani.[/quote:815e3f31c8]
määki laarustelin siitä jutuntynkää eilisessä tentissä!
En ole lukenut, luen Debordini toki mieluiten jonkun muun kuin itsensä toimittaman, yleistajuisen teoksen pohjalta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tuo on tullut luettua aika monta kertaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:0ac33fbe9f="lintumies"]
Parhautta.[/quote:0ac33fbe9f]
Aattelin että ois höttöä, mutta onkin aika hyvä ja vähän liiankin mukaansatempaava
Lethemin Yksinäisyyden linnake on tosiaan loistava. Luin sen viime kesänä ja tais olla paras kirja, jonka viime vuonna luin. Onko Musiikkiuutisia lähellekään samaa tasoa?
Nyt on kesken Erlend Loen Muleum ja Laurence Sternen Tristram Shandy. Jälkimmäinen saattaa olla aika pitkän ajan projekti. Tykkään kyllä, mutta aika nopeasti myös puuduttaa.
Aloitan tämän...taattua törkyä luvassa!
[quote:49c1340e93="tigrushka"]:peuk:
Tuo on tullut luettua aika monta kertaa. [/quote:49c1340e93]
joo en tajua miten tää on niin pitkään jäänyt lukulistalle!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:bb52cbe3a0="Feggy"]Aloitan tämän...taattua törkyä luvassa!
[/quote:bb52cbe3a0]
Tää on kyllä loistavaa kamaa. 450 sivua ja joka sivulla tällaista klassikkoainesta: "Kartesiolaisesta skitsofreniasta kärsivä heterotiede on käsitykseni mukaan syntynyt filosofian homoseksuaalisen olemuksen sublimoimisesta tai kieltämisestä."
Joka mun puoliksi toimittama kirja on lähdeluettelossa, odotan innolla milloin tulee tekstissä vastaan...
kuis kävi? toi sitaatti oli ainakin ihan priceless.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
F.M.Dostojevski: Sorrettuja ja solvattuja
Arto Paasilinna: Kymmenen riivinrautaa
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
kuis kävi? toi sitaatti oli ainakin ihan priceless.
Joo, no se oli mukana siksi, että pääsi väittämään, että Ilkka Niiniluodon jutussa Schlickistä oli oikeasti kyse hänestä. Ja samalla valitti, että kirjassa ei puhuttu siitä mistä pitää.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.