You are not logged in.
house
[quote:fa02f22912="ydinaukio"]joo sama edellisiin ^. toi sarja nyt alkaa oleen lähellä jotain duudsonit-meininkiä. ei nappaa enää ollenkaan mut katson silti kaikki jaksot
No niin... jotain tämmöstä kait oli odotettavissakin...
Madventures-Riku:
Söin ihmisenlihaa
http://www.iltalehti.fi/viihde/200905229635572_vi.shtml
Vittu, se sarjan painopiste takaisin matkustamiseen niinku olis jo!![/quote:fa02f22912]
Katoin eilen ton Kiina (/Kung-fu) jakson kolmoskaudelta. En kyllä huomannut mitään eroa aiempiin kausiin, vaikka söivätkin hevosen mulkkua ja koiran lihaa.
en ole kolmekybänen emoboy
Oz alkaa muuttua hieman tyhmäksi neljännen kauden lopulla.
Oz alkaa muuttua hieman tyhmäksi neljännen kauden lopulla.
Suunta ei tule muuttumaan missään vaiheessa. Viimeisellä kaudella mennään jo niin syvällä että huh huh.. Kiinnostavienkin hahmojen tarinat kirjoitettiin pahasti pieleen ja muistaakseni siihen sotkettiin ties mitä rajatietoutta ja scifiä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ostin syksyllä Anttilasta ekat neljä kautta Ozia. Toistaiseksi oon ehtinyt tsiigata kolme vaiko jopa neljä jaksoa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hyi helvetti toi Lost on paska. Vitosen vikan jakson jälkeen harkitsen tuhat kertaa ennen kuin edes mietin kutosen katsomista. Siis sitten kun se joskus tulee.
Paljastuksi-topikkimatskua: Mä katoin Lostia joskus vuosia sitten n puolen jakson verran (saattaa olla jopa ihan eka jakso, mut en oo varma), ja siinä ajassa tuli selväksi, että eipä kiinnosta pennin vertaa tääkään sarja. Hyvin oon pärjänny ilman... Sama pätee muihinkin "hitti"sarjoihin, mm Housea en oo kattonu ikinä freimiäkään.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Unohdinpa sitten "boksittaa" Maikkarilta kaks viimeisintä vitoskauden The Wireä ja saa nyt sitten jäädä koko homma hyvällä omallatunnolla sikseen. Ei kertakaikkiaan jaksanut enää innostua esim kolmoskauden tapaan ja McNultyn hahmon hääräillessä ruutuun kuvitteli Simo Salmisen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
joo jotenkin jännä sarja sinänsä, et vaikka koko homma kokonaisuutenaan säilyttää sosio-ekonomishistoriallisen vakavastiotettauutensa varmasti pitkälle tulevaisuuteen, mcnulty on aina vaan tietyn ajan reliikki, kuten se northern exposuren lääkäri
ja vikassa kaudessa mätti kyllä se että oli liikaa mcnultya. se on kuitenkin ehkä tylsin tyyppi koko sarjassa. ihan eri asia kun se että housen vikassa kaudessa house on kiihtyvästi valokeilassa. mut loppu oli silti hieno wiressä, kannattaa ne katsoa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Argh toi huippumallijakso. Myötähäpeää.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Onneks se joku putos. En edes muistanu koko tyyppiä, eli erittäin epämieleenjäävä. En enää muista miltä se näytti.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
olipa kyllä aika vaikeeta katottavaa toi huippumalli haussa
olipa kyllä aika vaikeeta katottavaa toi huippumalli haussa
kunnes janice lensi portaita alas, sitten nauratti
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Argh toi huippumallijakso. Myötähäpeää.
Joo mun oli pakko keksiä sijaistoimintaa niiden Janicen sekoilujen ajaksi. Tiskasin
Oikea tyyppi tippui. Seuraavaksi Janina tai äitee ulos
Mangojauhe goddamn.
metsien miehissä aika jännä jakso menossa
tai oikeastaan vika mainoskatko just nyt
[quote:362bf59f98="leposi"]Oz alkaa muuttua hieman tyhmäksi neljännen kauden lopulla.
Suunta ei tule muuttumaan missään vaiheessa. Viimeisellä kaudella mennään jo niin syvällä että huh huh.. Kiinnostavienkin hahmojen tarinat kirjoitettiin pahasti pieleen ja muistaakseni siihen sotkettiin ties mitä rajatietoutta ja scifiä.[/quote:362bf59f98]
Nelos- ja vitoskaudet on mun mielestä ne heikoimmat. Vikalla kutoskaudella palattiin jotenkin perusjuttuihin, mutta pilallehan se oli jo mennyt. Näin siis ulkomuistista.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tykkäsin kaikista Ozin kausista, vaikka ne kolme ensimmäistä kautta toki olivat parhaimmat. Mukavaa aina lukea täältä (ja muualtakin netistä), miten Oz muuttuu paskemmaksi kolmoskauden jälkeen, Prison Break on ihan älytöntä paskaa, Lost on naurettavaa paskaa jne. Itse tykkään noista kaikista sarjoista. Wireä on kyllä kehuttu huolestuttavan paljon; oiskohan se sitten minun asteikollani paskaa?
Sopranosia oon katsonut viime aikoina ja enää neljä jaksoa jäljellä. Kaukana paskasta tämä sarja, oikeastaan helvetin hyvä, mutta en pysty samaistumaan oikein mihinkään päähenkilöön. Hyvä vain naureskella ja pyöritellä epäuskoisena päätään mafian tekopyhyydelle ja vääristyneille moraalikäsityksille. Näistä seikoista johtuen se samaistuminen onkin vaikeaa, mutta se lienee ollut yksi tekijöiden pointti? Enkä tarkoita, että mafiosojen elämään pitäisi osata samaistua, vaan sitä, että en tämän vuoksi välttämättä jaksa katsoa Sopranosia kokonaisuudessaan enää toistamiseen. Yksi katsomiskerta tuntuu nyt riittävältä, mutta silti laadukas sarja on kyseessä.
Kuka (mies) ei haluaisi olla Tony?
-rahaa paljon
-duuni on oikeastaan sitä, että hengailee frendien kanssa (jotka pukeutuu verkkareihin, mutta ei voi mitään) ja kerää pelon voimalla rahaa tän maailman syyliltä
-omistaa pillubaarin, jossa voi hoidella bisneksiä ja miksei muitakin asioita
-pari-kolme kuumaa pirkkoa koko ajan kierrossa, varsinkin MILF-kiinteistönvälittäjä oli uuuuaaaa, venäläinen nuorikko pätevä myös
Siitä samaistumaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Täysin sama edelliseen!
Kyllähän nuokin tietysti kelpaisi, mutta ajattelin lähinnä Tonyn arvomaailmaa, moraalikäsitystä, silmitöntä väkivallan käyttöä, ihmishengestä piittaamattomuutta, kaksinaamaisuutta ym. paskaa...
Yksi ongelma (Acedian mainitsemien arvomaailmakysymysten lisäksi) Sopranosissa mulle on se, "vaarattomuus" millä ne hommia tekee, esim. tappaa porukkaa keskellä katua keskellä päivää. Jooooo, se on tv-sarja, mutta toi joskus häiritsee. Onneksi tappamista on vähän ja tissibaarissa hengailua melkein joka jaksossa.
Oon itsekin miettinyt samaa ku noisis. Tyypit saattavat tuosta vaan päästää päiviltä jonku tyypin parkkipaikalla, ravintolassa, kadulla ym. ja selviävät siitä ilman mitään seuraamuksia. Ja kaikki kauniit naiset, joita Tony tapaa työnsä tai vapaa-aikansa ohessa päätyy ennemmin tai myöhemmin sen sänkyyn, mutta tuo ei lienee niin suuri hämmästelyn kohde taida olla. Huvittaa vaan joskus, kun tietää jo ensitapaamisen perusteella miten käy. Alfaurosten vetovoimaa ei sovi väheksyä.
Oon itsekin miettinyt samaa ku noisis. Tyypit saattavat tuosta vaan päästää päiviltä jonku tyypin parkkipaikalla, ravintolassa, kadulla ym. ja selviävät siitä ilman mitään seuraamuksia.
toki hyvät suhteet kaupungin poliisivoimiin varmaan myös auttavat...
breaking badissa pääsin tokavikaan jaksoon, vika tulee ameriikassa tänä yönä. tosi hyvä sarja kyllä lopulta. kolmas kausi tiedossa myös hmm hmm
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ozista vielä sen verran, että yksi mikä vaikutti "rapaantumiseen" parin vuoden jälkeen oli joidenkin alkuaikojen parhaimpien tyyppien poismeno ajan mittaan. Tilalle näissä tilanteissa tulee sitten jotain kakkosketjumatskua.
Sama kävi Band of Brothersissa, jossa ukkoa tuli ja meni kuin Sokoksen ovista.
Generation Killissä edes joku olisi voinut kuolla. Tyypit ajelee avo-Humveeillä luotisateissa ja kaksi tyyppiä taisi saada jonkun sivuosuman.
Ozista vielä sen verran, että yksi mikä vaikutti "rapaantumiseen" parin vuoden jälkeen oli joidenkin alkuaikojen parhaimpien tyyppien poismeno ajan mittaan. Tilalle näissä tilanteissa tulee sitten jotain kakkosketjumatskua.
just näin. vaikka kyllä oz oli mun mielestä alusta loppuun aina vähintään hiton hyvä sarja, parhaimmillaan sit ihan parasta tv:tä koskaan
[quote:5d54bcc11e="noiseidea"]Ozista vielä sen verran, että yksi mikä vaikutti "rapaantumiseen" parin vuoden jälkeen oli joidenkin alkuaikojen parhaimpien tyyppien poismeno ajan mittaan. Tilalle näissä tilanteissa tulee sitten jotain kakkosketjumatskua.
just näin. vaikka kyllä oz oli mun mielestä alusta loppuun aina vähintään hiton hyvä sarja, parhaimmillaan sit ihan parasta tv:tä koskaan[/quote:5d54bcc11e]
Nyt oon melkein viimesen kauden lopussa. Pakko sanoa, että vitosen lopulla taso tosiaan nousi ihan alun veroiseksi. Kuudennessa olkaa puolittainen hiipuminen taas, mutta loppu lähenee ja se ymmärretään. Harmi vaan, että toi neloskausi oli niin sysipaska. Ja vielä tuplasti enemmän jaksoja ku muissa kausissa.
Suvi takas ja mamma lentsikalla kotiin psykopaatti-äijänsä kainaloon
Mangojauhe goddamn.
joo toi alkaa mennä ihan typeräksi että joka jaksossa tolkutetaan et se on liian vanha, eleetön etc. malliksi ja silti aina jatkoon. varmaan voittaa vielä koko homman ku se on niin tapettia ja huomaamaton että unohtavat tiputtaa
Mangojauhe goddamn.