You are not logged in.
[quote:2d7ee3dda5="hiirimattona"][quote:2d7ee3dda5="hrmunoita"][quote:2d7ee3dda5="hiirimattona"][quote:2d7ee3dda5="hrmunoita"]Madventuresia oon seuraillut. Kohta vois mennä katsomaan pari rästijaksoa digiboxilta.
Semisti häirinnyt paikoitellen tuo englanniksi puhumisen mukana tuoman esittämisen maun kun ei enää ole ihan niin "rempseää" ja "spontaania" tai no en nyt tiiä tosta spontaanista, joku parempi sana tuohon. Varmaan kaikki tätä kolmoskautta katsoneet osaavat sijoittaa siihen jotain sopivaa.[/quote:2d7ee3dda5]
Tämä uusin jakso oli aikasen kehno. Tuntuu muutenkin, että uusi kausi on huomattavasti muita heikompi, vaikka viime viikon agorit ovat vieläkin mielessäni. [/quote:2d7ee3dda5]
Viime viikko tuli missattua kokonaan eikä oo tallennettunakaan tota jaksoa. Nuuh.[/quote:2d7ee3dda5]Tuota ei taida olla enää edes Subin nettitv:ssä. [/quote:2d7ee3dda5]
Joo ei niin. Olivat juuri päivittäneet uuden jakson kun olin menossa katsomaan edellistä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kiina-jakso oli varsin kesy. Ei sillä, että mitään pissanjuomista tai naamansilpomista olisin kaivannut, mutta jakossa oli varmaan puolet samaa juttua kuin kakkoskauden Kiina-jaksossa.
"A repo man's always intense"
Mua häiritsee lopulta yllättävän vähän enkun kieli, Rikulla tuntuu olevan sekin hallussa aika hyvin... Silti, oishan tää varmasti parempi suomeks. Enemmän mua häiritsee se, että musta tässä on se sarjan alkuperäinen pointti (matkustaminen, "travellaus") jäänyt ihan olemattoman pieneen osaan, kun kaverit vaan haluaa näköjään keskittyä länsimaista katsottuna mahdollisimman rankkojen ja outojen paikallisten tapojen jnejne esittelyyn. Senkö takia, että sarja pyörii jollain kanavilla Jenkeissä? Tämmösenäänkin toki about parasta kotimaista tv:tä, mutta saisivat kuitenkin palata siihen alkuperäiseen konseptiin. Näitä kusen juomisia ja elävän kanan veren päälle roiskutteluja sit vähän sinne väleihin...
Kiina-jakso oli tosiaan aika laimea ja pullollaan edellisen kauden juttuja. Ja sitä paitsi, se kung-fu-koulu tuli käsiteltyä jo aikasemmin laajemmin ja paremmin Kill Arman-sarjassa.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
On kyllä myös syönyt vähän tota sarjaa se, että nyt harppovat maanosista toiseen lentämällä eivätkä niinkään travellaa esim. ykköskaudelta tuttuun tapaan nepal-intia-gambodia-laos-indonesia -tyyliin. Tai ainakin mun mielestä tota oli jotenkin mielekkäämpää seurata kun jatkoivat naapurimaahan jne.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
joo sama edellisiin ^. toi sarja nyt alkaa oleen lähellä jotain duudsonit-meininkiä. ei nappaa enää ollenkaan mut katson silti kaikki jaksot
joo sama edellisiin ^. toi sarja nyt alkaa oleen lähellä jotain duudsonit-meininkiä. ei nappaa enää ollenkaan mut katson silti kaikki jaksot
Tismalleen sama. Ja kas kummaa, Duudsonien suhteillahan tää kolmos-kausi on niille jenkkikanaville myyty..
Miksi anna-kaisa on ärsyttävä? Eikös se ole aika väritön niinku noi kaikki?
no jokin siinä olemuksessa yleensä ja sitten se hei oon äiti rakastan mun perhettä ja on hirvee ikävä uhh
Ok, no ehkä jotain tuon tapaista olen itsekkin havainnut. Saisivat pudota vaikka tässä järjestyksessä: Suvi > Riina > Anna-Kaisa > Laura > Janina > Nanna. En tiedä miksi Nanna on suosikki, koska yleensä noi tollaiset snoukkaavat rentoilijat ärsyttävät yli kaiken.
sille ettei riitoja taida olla enää tällä kaudella kovinkaan paljon luvassa.
bzort glorf bööth
Suvi on lempparini by far! Jos se nyt oli se hönöttävästi puhuva nörde
Tänään kaksi jaksoa I Love New Yorkia.
bzort glorf bööth
Apua! Katoin vitoskauden 14. jakson Lostista. Yhyy!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Suvi on lempparini by far! Jos se nyt oli se hönöttävästi puhuva nörde
kerran katsoin sivusilmällä tuota sarjaa ja tuo oli kyllä
Hyi helvetti toi Lost on paska. Vitosen vikan jakson jälkeen harkitsen tuhat kertaa ennen kuin edes mietin kutosen katsomista. Siis sitten kun se joskus tulee.
Hyi helvetti toi Lost on paska.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En tiedä miksi Nanna on suosikki, koska yleensä noi tollaiset snoukkaavat rentoilijat ärsyttävät yli kaiken.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Hyi helvetti toi Lost on paska. Vitosen vikan jakson jälkeen harkitsen tuhat kertaa ennen kuin edes mietin kutosen katsomista. Siis sitten kun se joskus tulee.
Kuitenkin katsot sitä ja jatkat kitinääs
Sent from my iPhone 16
En kyl tiiä jaksanko kattoa noita koneelle lataamiani Losteja ees loppuun. Sen verta maku "kiima" menny. Jos vaan jättäs ja alottas vaikka kattomaa vihdoin tota Twin Peaks-boxia..
En kyl tiiä jaksanko kattoa noita koneelle lataamiani Losteja ees loppuun. Sen verta maku "kiima" menny. Jos vaan jättäs ja alottas vaikka kattomaa vihdoin tota Twin Peaks-boxia..
Sent from my iPhone 16
Aloitin kuumehouroisena katsomaan kaikki Daria episodet uudestaan (löytyvät youtubesta, kun vissiin dvd:tä ei niistä ole olemassa).
Tää oli mun snarky-tongued teini "idoli"!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
luin
[quote:34f94c69e6="mitten"]Aloitin huumehoureisena katsomaan kaikki Daria episodet uudestaan
[/quote:34f94c69e6]
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No niin. Tän kauden viimenen losti katottu.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Ei saatana, Alaston piilokamera on pyörinyt taas Jimillä ja on mennyt täysin ohi. Paras ohjelma IKINÄ, vaikka noi onkin olleet uusintoja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei saatana, Alaston piilokamera on pyörinyt taas Jimillä ja on mennyt täysin ohi. Paras ohjelma IKINÄ, vaikka noi onkin olleet uusintoja.
Eri. Sama Nelosen nettitv:stä saattaa löytyä vanhoja jaksoja, mikäli jaksaa etsiä.
bzort glorf bööth
smaa
[quote:112921c095="mitten"]Tää oli mun snarky-tongued teini "idoli"!
smaa [/quote:112921c095]
yläfemmat, beibe!
oon kans alkanut kattoon tätä, parin jakson jälkeen suosittelen (showtimen tekele) Toni Collette
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
No niin... jotain tämmöstä kait oli odotettavissakin...
Madventures-Riku:
Söin ihmisenlihaa
http://www.iltalehti.fi/viihde/200905229635572_vi.shtml
Vittu, se sarjan painopiste takaisin matkustamiseen niinku olis jo!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
olipa kyllä raskas housen viidennen kauden vika jakso
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!