You are not logged in.
manna
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
manna
Turha varmaan puolustella, mutta se on kuule kiva tyttö. Ja hyvä dj kans.
Rouvan nettisivuilta löytyy muutama kiihottava valokuva. Kikkelini koveni pelkästään niiden googletuksesta.
kasetillinen alastomia saunojia
Noniin, Ulvis nyt tuonne iskemään Maria!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Oho, toihan rupes kiinnostaa.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Merkatkaa kalentereihinne päivät: 11.6., 9.7. ja 13.8.
Sillon on nimittäin Ompussa MissHear-klubi, jossa soittavat Helena & Anunen.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Mites se 29.5., mitään lisäinfoa tarjolla? Mä oon DJ Yös yksin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oho, toihan rupes kiinnostaa.
smaa
Rouvan nettisivuilta löytyy muutama kiihottava valokuva. Kikkelini koveni pelkästään niiden googletuksesta.
Sama
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Mites se 29.5., mitään lisäinfoa tarjolla? Mä oon DJ Yös yksin
Mä voisin olla sit DJ Yritetään yhdessä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:53107a18b1="Jean-Babtiste"]Mites se 29.5., mitään lisäinfoa tarjolla? Mä oon DJ Yös yksin
Mä voisin olla sit DJ Yritetään yhdessä[/quote:53107a18b1]
Jos tarvetta mä voisin olla DJ Ei Tekemistä Ottakaa Mut Mukaan!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Mannan veli on Rane Raitsikka, ja aviomiehensä on se pitkätukka skebanskulaaja HIMistä. Tiukka mimmi!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mannan veli on Rane Raitsikka, ja aviomiehensä on se pitkätukka skebanskulaaja HIMistä. Tiukka mimmi![/quote
]Näinhän se menee!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Mannan veli on Rane Raitsikka, ja aviomiehensä oli se pitkätukka skebanskulaaja HIMistä. Tiukka mimmi!
Korjasin, kai oikeaan suuntaan.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Paska miesmaku.tolla
en ole kolmekybänen emoboy
Nii.i. Vittu veljenäkin jätkä minkä nimi on Rane Raitsikka :x
[quote:8bd9caa361="Neuvostoliitto"]Mannan veli on Rane Raitsikka, ja aviomiehensä oli se pitkätukka skebanskulaaja HIMistä. Tiukka mimmi!
Korjasin, kai oikeaan suuntaan.[/quote:8bd9caa361]
Ei muuta ku mun bunkkaan lusimaan, siellä palaa kukkajointit ja kuplii halpa skumppa!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:2645b8238c="barton_funk"][quote:2645b8238c="Jean-Babtiste"]Mites se 29.5., mitään lisäinfoa tarjolla? Mä oon DJ Yös yksin
Mä voisin olla sit DJ Yritetään yhdessä[/quote:2645b8238c]
Jos tarvetta mä voisin olla DJ Ei Tekemistä Ottakaa Mut Mukaan![/quote:2645b8238c]
Nii no tän mä just haluisin tietää, onko siellä ny kaks vai kolme jamppaa. Mulle kävis vaikka lyhyet kolmen biisin setit. Mitä mieltä?
Noni jätkät, tänään sitten muutamat rohkaisut alle ja kukkakioskin kautta Nolleroiseen!
[quote:fc1e4cb841="Joe Caligula"][quote:fc1e4cb841="barton_funk"][quote:fc1e4cb841="Jean-Babtiste"]Mites se 29.5., mitään lisäinfoa tarjolla? Mä oon DJ Yös yksin
Mä voisin olla sit DJ Yritetään yhdessä[/quote:fc1e4cb841]
Jos tarvetta mä voisin olla DJ Ei Tekemistä Ottakaa Mut Mukaan![/quote:fc1e4cb841]
Nii no tän mä just haluisin tietää, onko siellä ny kaks vai kolme jamppaa. Mulle kävis vaikka lyhyet kolmen biisin setit. Mitä mieltä?[/quote:fc1e4cb841]
Saamieni tietojen mukaan siellä pitäisi olla J-B, minä ja Ulvis. Pitäisi päättää myös missä muodossa halutaan palkkiot. Minulle sinänsä ihan sama, ns kummin vaan.
Toi kolmen biisin settihomma kuulostaa isotöiseltä, mutta ihan hauskalta sähläämiseltä. Mihin tässä pyritään? Vai vaan duunaillaan ja sit katotaan jeejee. :?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:64fffff1b7="Jean-Babtiste"][quote:64fffff1b7="Joe Caligula"][quote:64fffff1b7="barton_funk"][quote:64fffff1b7="Jean-Babtiste"]Mites se 29.5., mitään lisäinfoa tarjolla? Mä oon DJ Yös yksin
Mä voisin olla sit DJ Yritetään yhdessä[/quote:64fffff1b7]
Jos tarvetta mä voisin olla DJ Ei Tekemistä Ottakaa Mut Mukaan![/quote:64fffff1b7]
Nii no tän mä just haluisin tietää, onko siellä ny kaks vai kolme jamppaa. Mulle kävis vaikka lyhyet kolmen biisin setit. Mitä mieltä?[/quote:64fffff1b7]
Saamieni tietojen mukaan siellä pitäisi olla J-B, minä ja Ulvis. Pitäisi päättää myös missä muodossa halutaan palkkiot. Minulle sinänsä ihan sama, ns kummin vaan.
Toi kolmen biisin settihomma kuulostaa isotöiseltä, mutta ihan hauskalta sähläämiseltä. Mihin tässä pyritään? Vai vaan duunaillaan ja sit katotaan jeejee. :?[/quote:64fffff1b7]
Kaikki mitä hrmikseltä kuulin vaikuttaa järkevältä: jokanen siis vetäis ensin vähän pitemmät setit ja sitten lopussa vuorotellen lyhyitä settejä putkeen kunnon partymeiningillä. Ulvis on siis ollu tuolla nuissa aikasemmissa illoissa.
No hä soittakaa miten haluatte.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hrmis says relax
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
No hä soittakaa miten haluatte.
Eiq just hyvii ideoita!
Pidä siel facebookis noi vitun facebookmainokses
Niitä joil ei oo fb:tä tuntuu usein noi fb-linkit vituttavan
en ole kolmekybänen emoboy
mistäs j-b on taas saanut hiekkaa pinppiin?
Hahaa vitun pelle, ehitkö jo vetää henkilökohtaseksi?