You are not logged in.
Sama. Perjantaina yritän.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^Aika vaikea on pitää Sweetback leffasta, kröhöm, leffana. Veikeät musat kyllä, esimerkiksi Come On Feet -musaesitys on hillitön.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
^Aika vaikea on pitää Sweetback leffasta, kröhöm, leffana. Veikeät musat kyllä, esimerkiksi Come On Feet -musaesitys on hillitön.
Öö, aika vaikea ymmärtää tällaisia mielipiteitä. Kamppailee varmasti vuoden typerimmän postauksen palkinnosta.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:3c83454e87="Joe Caligula"]^Aika vaikea on pitää Sweetback leffasta, kröhöm, leffana. Veikeät musat kyllä, esimerkiksi Come On Feet -musaesitys on hillitön.
Öö, aika vaikea ymmärtää tällaisia mielipiteitä. Kamppailee varmasti vuoden typerimmän postauksen palkinnosta.[/quote:3c83454e87]
No kun se on musta sekava, juoneton, tylsä ja vain harvoin "päräyttävä"..
Enkä tota katsoessa, enkä yleensäkään, jaksa hirveästi naureskella hitsi kun hassua kun on kökköä...
Ookoo, kaksi kertaa oon ton nähnyt ja molemmilla kerroilla aika väsyneenä, joten voi olla ns. oma moka..
Etkö sä sitä pidä tosta musasta?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
^^Ai niin Björkka jos "erilainen" "blaxploitaatio" kiinnostaa niin kannattaa kattoa Ganja&Hess..
[quote:ade75a8be3="börjeslandet"][quote:ade75a8be3="Joe Caligula"]^Aika vaikea on pitää Sweetback leffasta, kröhöm, leffana. Veikeät musat kyllä, esimerkiksi Come On Feet -musaesitys on hillitön.
Öö, aika vaikea ymmärtää tällaisia mielipiteitä. Kamppailee varmasti vuoden typerimmän postauksen palkinnosta.[/quote:ade75a8be3]
No kun se on musta sekava, juoneton, tylsä ja vain harvoin "päräyttävä"..
Enkä tota katsoessa, enkä yleensäkään, jaksa hirveästi naureskella hitsi kun hassua kun on kökköä...
Ookoo, kaksi kertaa oon ton nähnyt ja molemmilla kerroilla aika väsyneenä, joten voi olla ns. oma moka..
Etkö sä sitä pidä tosta musasta?[/quote:ade75a8be3]
En mä nauranut sitä katsoessa lainkaan. Diggasin musasta ja musta se oli taiteellisesti kunnianhimoinen ja onnistunut elokuva. Tyyppi on väsänny ihan nollabudjetilla leffan joka on edelleen toimiva ja iskevä.
Pyörikö vaan kerran? Mitäs muuta nyt lähiviikkoina, saisko pikku briiffin/suosituksia?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pyörikö vaan kerran? Mitäs muuta nyt lähiviikkoina, saisko pikku briiffin/suosituksia?
Oli siitä kaks näytöstä, mut eka oli jo tiistaina. Ens viikolla ois Lukas Moodyssonin todella harvoin nähty dokkari Göteborgin miekkareista. NOT ON DVD!!1
Tiistaina ois seuraavanlaista:
[quote:47cdeeadeb]17:00 Jean-Luc Godard: KARABINIEERIT
(Les Carabiniers/Karabinjärerna), Ranska/Italia , 1963
Gérard Poirot, Jean Brassat, Alvaro Gheri
suom. tekstit/svenska texter
K15
80
uusinta/repris 21.5
19:00 István Szabó: ISÄN VARJOSSA
(Apa), Unkari , 1966
Miklós Gábor, Klári Tolnay, András Bálint
K15
95
uusinta/repris 22.5
21:00 Pedro Almodóvar: INTOHIMOJEN LABYRINTTI
(Laberinto de pasiones/Passionens labyrint), Espanja , 1982
Cecilia Roth, Imanol Arias, Helga Liné
suom. tekstit
K15
96
uusinta/repris 22.5[/quote:47cdeeadeb]
Kelasin mennä ainakin katsomaan tota Almodòvaria kun en taida ehtiä noihin aiempiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Parasta eli Palmut menee täällä.
Tiistaina lähtee!
7.07. tiistai
18:00 Michael Hodges: FLASH GORDON - ISKEVÄ SALAMA
(Flash Gordon), UK/USA , 1980
Sam J. Jones, Melody Anderson, Topol
20:00 John Carpenter: PAKO NEW YORKISTA
(Escape From New York/Flykten från New York), USA , 1981
Kurt Russell, Lee Van Cleef, Ernest Borgnine
Ja sit tänään kelasin mennä katsoon tän: 20:00 Pedro Almodóvar: SALAISUUTENI KUKKA
Pako New Yorkista harkintaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
sama :ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Katoin molemmat. Pako oli loppuunmyyty. Huomenna jatkuu sarja parilla kiinnostavalla leffalla:
HELLSTRÖMIN KRONIKKA
8.07. keskiviikko 18:00
(The Hellström Chronicle/Hellstrom Chronicle), USA , 1971
Lawrence Pressman
suom. selostus/svenska texter
uusinta/repris 23.7
Oscar-palkittu dokumenttielokuvan outo lintu Hellströmin kronikka (1971) käyttää spekuloivan scifin keinoja. Sepitteellinen tri Hellström (Lawrence Pressman) varoittaa, kuinka ihmiskuntaa paremmin järjestäytyneet muurahaiset voivat vallata planeetan. Huikeaa hyönteiskuvausta tarjoava teos innoitti Frank Herbertin romaanin Hellstroms Hive ja tohtorin lausahduksia siteerattiin Matrixissa.
VIIMEINEN MIES
8.07. keskiviikko 20:00
(The Omega Man/Den Sista mannen), USA , 1971
Charlton Heston, Anthony Zerbe, Rosalind Cash
uusinta/repris 16.7
Boris Sagalin Viimeinen mies (The Omega Man, 1971) on Richard Mathesonin romaanin I Am Legend paras elokuvasovitus. Perusjärkäle Charlton Heston esittää Robert Nevilleä, biologisen sodan viimeistä eloonjäänyttä, joka taistelee Los Angelesissa albiinozombeja vastaan. Vapaa-aika kuluu Woodstock-konserttielokuvan parissa.
- Lauri Lehtinen, Antti Suonio
Pako New Yorkista - aina yhtä hyvä!
Jäi Pako väliin, ei kyenny.
[quote:2ad46afb7e="börjeslandet"]VIIMEINEN MIES
uusinta/repris 16.7
Boris Sagalin Viimeinen mies (The Omega Man, 1971) on Richard Mathesonin romaanin I Am Legend paras elokuvasovitus. Perusjärkäle Charlton Heston esittää Robert Nevilleä, biologisen sodan viimeistä eloonjäänyttä, joka taistelee Los Angelesissa albiinozombeja vastaan. Vapaa-aika kuluu Woodstock-konserttielokuvan parissa.
- Lauri Lehtinen, Antti Suonio[/quote:2ad46afb7e]
Tää on mainio!
[quote:69aff3a6cb="janne m."]Jäi Pako väliin, ei kyenny.
[quote:69aff3a6cb="börjeslandet"]VIIMEINEN MIES
uusinta/repris 16.7
- Lauri Lehtinen, Antti Suonio[/quote:69aff3a6cb]
Tää on mainio! [/quote:69aff3a6cb]
Aika tylsä tämä Omega Man. Myös sen kaikki myöhemmät versiot.
Tänään Hellströmin kronikka, odotukset korkealla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:2f448a97df="barton_funk"][quote:2f448a97df="janne m."]Jäi Pako väliin, ei kyenny.
[quote:2f448a97df="börjeslandet"]VIIMEINEN MIES
uusinta/repris 16.7
- Lauri Lehtinen, Antti Suonio[/quote:2f448a97df]
Tää on mainio! [/quote:2f448a97df]
Tänään Hellströmin kronikka, odotukset korkealla.[/quote:2f448a97df]
Mutta onhan siinä sellaista "kivaa" seisari lohduttomuutta ja koko rahalla Hestonia
No nyt et kyllä vaan osaa Siinä on hieno tunnelma.
[quote:279ba75f68="barton_funk"]Aika tylsä tämä Omega Man. Myös sen kaikki myöhemmät versiot.
No nyt et kyllä vaan osaa Siinä on hieno tunnelma.[/quote:279ba75f68]
Paljon puhuttu "tunnelma" tämän osalta Kaikkialla tän osalta anteeksipyytelijöitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:69f9eb113c="barton_funk"]
Tänään Hellströmin kronikka, odotukset korkealla.[/quote:69f9eb113c]
Ja oli todella mahtava. Loistavaa äänenkäyttöä ja todella hienoa kuvaa, ja skitsossa kontekstissa. Taitaapi vielä tulla uusinta että sinne vaan, hopi hopi.
[quote:452f587913="janne m."][quote:452f587913="barton_funk"]Aika tylsä tämä Omega Man. Myös sen kaikki myöhemmät versiot.
No nyt et kyllä vaan osaa Siinä on hieno tunnelma.[/quote:452f587913]
Paljon puhuttu "tunnelma" tämän osalta Kaikkialla tän osalta anteeksipyytelijöitä.[/quote:452f587913]
No sen verran tulen vastaan, että puolesta välistä eteenpäin loppua kohden latistuu :x Mut ei pahasti
En oo nähny pitkään aikaan Almodovarin ihq mestariteosta Kaikki äidistäni, joten menen katsomaan sen tänään. Saa tulla mukaan!
En oo nähny pitkään aikaan Almodovarin ihq mestariteosta Kaikki äidistäni, joten menen katsomaan sen tänään. Saa tulla mukaan!
Voi vittu se onkin vasta sunnuntaina
Huomenna keskiviikkona klo 19
Shadows (1959)
Source: www.imdb.com
Directed by John Cassavetes. With Ben Carruthers, Lelia Goldoni, Hugh Hurd.
Cassavetes' jazz-scored improvisational film explores interracial friendships and relationships in Beat-Era (1950s) New York City.
:peuk;
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei pysty MUT tänne mennään
[quote:9ffa573b8c="barton_funk"]Ei pysty MUT tänne mennään
http://www.kava.fi/esitys/megaforce-aav … /8/week/32[/quote:9ffa573b8c]
Ja hei sit kaikki perjantaina Orioniin kans koska silloin siellä näytetään India Song!
http://www.kava.fi/esitys/india-song/23 … /8/week/32
Sääli vaan, että ite missaan kun pitää olla potkupalloilemassa jossain Espoossa.
[quote:1f73605b77="börjeslandet"]Huomenna keskiviikkona klo 19
Shadows (1959)
Source: www.imdb.com
Directed by John Cassavetes. With Ben Carruthers, Lelia Goldoni, Hugh Hurd.
Cassavetes' jazz-scored improvisational film explores interracial friendships and relationships in Beat-Era (1950s) New York City.
[/quote:1f73605b77]
Tää on siis tänään.
ULVIS hoi! Sunnuntaina Leijonakuningas suomeksi puhuttuna Orionissa klo 16. Liput 5e.