You are not logged in.
Nonni, Turkille tai Azerbaidanille voitto.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Semifinaalikiimojen järkeen näitä ei oikein enää tahdo jaksaa. Taidan mennä sänkyyn lukemaan sarjiksia. Sipukatkin on kohta jo loppu
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Semifinaalikiimojen järkeen näitä ei oikein enää tahdo jaksaa. Taidan mennä sänkyyn lukemaan sarjiksia. Sipukatkin on kohta jo loppu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jaksoin vielä hetken
GO MOLDOVA
[quote:0cdd0cb934="Pope"]Jaksoin vielä hetken
GO MOLDOVA [/quote:0cdd0cb934]
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tanssi on kova ja sen koti Moldova!
Virtsanpidätysoodi Oi, Tenalle erityismaininta, sekä Islannin talouskriisiballadille.
Venäjä oli hämmentävä ja suosikkini ellei Ruotsia ois!
LA VOIX LA VOIX LA VOIX!
Mangojauhe goddamn.
Nyt kävi näin. :pint:
Ensi vuonna sitten taas heavyllä ei hävitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
KAKSOISVOITTO
Mangojauhe goddamn.
Tulin just baarista kotiin. Voittajasta sanoisin pikatuomiona, että . Alaikäinenkö se on vai vain HOMO?
Yhtäkään biisiä en ole toki kuullut.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Paskin voittaja miesmuistiin. Voittaja näyttää tyypiltä, joka päiväsaikaan hurmaa mummoja mutta yön pimeinä tunteina nussii pakoputkia kaasunaamari päässä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
erotiikan ja homostelun aika on ohi kun viisut voittaa siveä ja tervehenkinen lastenlaulu. soita sitä viulua mjitttööööööööööööh
Mangojauhe goddamn.
Helvetin ihana poika voitti! Muut kärkisijat oisin valinnu toisin mutta minkäs teet kunEuroopan maut ei ihan kohtaa.
Suomen vika sija ei lopulta ollut mikään yllätys kun aatteli kuinka helvetin vaisu se koko esitys oli. Biisihän oli ok mutta miksi ei edes yritetty lavalla!??
tippis ja gintsu nyt sormi pois perseestä vitun turkulaiset.. olihan se norske ihan paras näisä!
Ihan oikea maa vei.
Tätä foorumin Ruotsi-skeneä en tajua laisinkaan.
Suomen vika sija ei lopulta ollut mikään yllätys kun aatteli kuinka helvetin vaisu se koko esitys oli.
No sama. Vähän heitellään tulikeppejä taustalla ja ämpärit palaa, jeejee, ja tuomariäänillä finaaliin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Norjan piisi yhä kammottavaa PASKAA ja laulajakin näyttää novosibirskiläiseltä koulukotinuorelta eikä kunnon puhdasveriseltä viikingiltä. Nyt kävi näin
Saavat hyvää käyttöä rahoilleen ensi vuonna
Joo ei kuulkaa noin keskinkertaisen rallatuksen pitäis voittaa yhtään mitään. Parasta siinä biisissä oli ne viulusahaukset, mutta siinäpä se. Moldova ja Armenia oli miun suosikit, Viro ja Islantikin oli aika ok. Mutta huh, nyt tää vouhutotus taukoaa taas hetkeksi...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Voitin viisuvalvojaisvedonlyönnin! Muut veikkasivat Turkkia ja Islantia, minä ainoana Norjaa, joten keräsin koko potin.
Käsittämättömintä oli Azerbaidjanin sijoitus. Armenia ja Ukraina olisivat saaneet menestyä paremmin.
Kroatian "Oi, Tena", Kreikan setäaerobic, Saksan liman hopeatrikoot ja Ruotsin transu & taustaköörin hammastahnahymyt suurimmat repsäyttäjät.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:12146879de="Bedderi"]
Tätä foorumin Ruotsi-skeneä en tajua laisinkaan. [/quote:12146879de]
Onko "meitä" täällä skeneksi asti? Kuka muu tunnustaa? Ruotsi oli IHANA!
Mä jaksoin muuten Waldon esityksen alkupuoliskon ajan uskoa edes jonkinlaiseen menestykseen, ihan vaan biisin takia: hirveähän se oli genressäänkin, mutta erottui joukosta kun ei sentään sisältänyt itämaisia rytmejä, kuten suurin osa tän vuoden tanssiralleista (Espanja wtf?!). Mut "show'n" mitäänsanomattomuus oli kyllä omaa luokkaansa. Ukrainasta ja Ruotsista oppia ens viisuihin ja Karita Mattila minarissa paukuttamaan rumpuja ja DTM:n lavan homot nakakuteissa taustalle kiemurtelemaan niin eiköän se voitto tule taas kotiin
Mangojauhe goddamn.
Mä jaksoin muuten Waldon esityksen alkupuoliskon ajan uskoa edes jonkinlaiseen menestykseen, ihan vaan biisin takia: hirveähän se oli genressäänkin, mutta erottui joukosta kun ei sentään sisältänyt itämaisia rytmejä, kuten suurin osa tän vuoden tanssiralleista (Espanja wtf?!).
Kebab-musaa oli tänä vuonna todellakin überliikaa. Meni melko puuduttavaksi.
[quote:a2f5bc6d6f="tiptoo"][quote:a2f5bc6d6f="Bedderi"]
Tätä foorumin Ruotsi-skeneä en tajua laisinkaan. [/quote:a2f5bc6d6f]
Onko "meitä" täällä skeneksi asti? Kuka muu tunnustaa? Ruotsi oli IHANA![/quote:a2f5bc6d6f]
Äänestin Ruotsia.
Oikeasti vittu mitä kusipaskaa tuo Norja. Ei tää homma näin voi mennä mutta vissiin kuitenkin meni.
Ai että keskinkertainen biisi voitti Euroviisut?!?! EI VOI OLLA TOTTA!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tupi
Eeva äänesti sitä semifinaalissa kerran ja jostain syystä kaks kertaa finaalissa
Ois näemmä pitänyt itsekin.
Mangojauhe goddamn.
Ai että keskinkertainen biisi voitti Euroviisut?!?! EI VOI OLLA TOTTA!
Meikä tykkäs Viron, Venäjän ja Bosnia & Herzegovinan biiseistä.
[quote:7b73ab8d7e="stratum"][quote:7b73ab8d7e="tiptoo"][quote:7b73ab8d7e="Bedderi"]
Tätä foorumin Ruotsi-skeneä en tajua laisinkaan. [/quote:7b73ab8d7e]
Onko "meitä" täällä skeneksi asti? Kuka muu tunnustaa? Ruotsi oli IHANA![/quote:7b73ab8d7e]
Äänestin Ruotsia.
Oikeasti vittu mitä kusipaskaa tuo Norja.[/quote:7b73ab8d7e]
Meneeks Tupoulla nyt ruotsit ja norjat sekaisin?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:b78dc58992="tiptoo"][quote:b78dc58992="Bedderi"]
Tätä foorumin Ruotsi-skeneä en tajua laisinkaan. [/quote:b78dc58992]
Onko "meitä" täällä skeneksi asti? Kuka muu tunnustaa? Ruotsi oli IHANA!
[/quote:b78dc58992]
Ihan kauhea munsta. Ukraina oli helposti paras, ainoa jossa oli yhtään rokkiva. Armenia ok, Viro ok, ranska silleen tyyliesitys. Nii, ja Turkki oli ihan vetävä.
Helvetin ihana poika voitti!
Ihana sänks