You are not logged in.
Sonic Youth ja Gang Gang Dance päällekkäin, harmi.
Samaan aikaan myös Ghostface
Muuten kyllä ihan hyvältä näyttää tuo aikataulutus.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aphex Twin ja Lightning Bolt ikävästi samaan aikaan, samoin sonic youth ja gang gang dance. Jesu ja Jayhawks panee kans samaan aikaan.
Mut aikas jees, ei sovi pahemmin nurista.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Joo eipä ylitsepääsemättömiä päällekkäisyyksiä yllättäen, ehkä Ghostface olis ollut kiva nähdä. Suunnattoman helpottavaa, että mikään must-keikka ei tällä kertaa ala viideltä aamulla.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Suunnattoman helpottavaa, että mikään must-keikka ei tällä kertaa ala viideltä aamulla.
totta!
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:af01342864="Tomsk"][quote:af01342864="aleksiii"][quote:af01342864="turston"][quote:af01342864="mitten"][quote:af01342864="aleksiii"]Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
smaa! onko ketään vielä vailla majoitusratkaisua? jossei valmiiseen porukkaan mahdu vois sumplia jonkun oman? turston, mites sulla?
mulle ois duunin takia hyvä olla just mielellään ti/ke-su/ma.[/quote:af01342864]Meillä on varattu viidelle tollanen kuuden hengen känppä. Entiä sitte miten pitää menetellä jos sinne kuudennen ottaa. En oo nyt ollu mukana tuossa varauksenteossa. Mutta toi yks paikka ei taida riittää?
26.5. - 2.6. taitaa olla varaus.[/quote:af01342864]
Moi. Mä taidan saada mestan toisessa 12 Helsinki-jampan (sis. pari ulkkaria) asunnossa. Se kuitenkin avautuu vasta 27.5., joten jos ensimmäiseksi yöksi (26.-27.) löytyy vaikka ihan lattiapaikkaa (mulla on alusta mukana), olis hienoa. Maksan toki siitä.[/quote:af01342864]
Meidän kuuden kämpässä olis tilaa (ihan sänky/sohvapaikkakin). Moronica tulee vasta keskiviikkona, joten tuo ensimmäinen yö ollaan vaan viisi henkeä. Tai siis omasta puolestani sopii. Rotsi/other-suhde tuossa kämpässä on kuitenkin 4/6 joten eiköhän tuo järjesty. Mut tsekataan vielä.[/quote:af01342864]
Se hinta pitää siis laskea taas kerran uudelleen. [/quote:af01342864]
Okei, olen kiinnostut 26.-27.5. yöstä. Ja nastaa aina tutustua jengiin. Mahdollisesti tunnetaankin jostain. Ilmoittele piakkoin, jos sopii, että onnistuuko. Muutoin varaan hostellidormin yöksi, mikä on myös hyvin ok. Missä teidän lukaali sijaitsee? Mä tuun siis tiistai-iltana tosi myöhään Blue1:n lennolla.
Ja Antti, tuut mun viereen.
Kaikille: ottaisin mielelläni vinkkejä pienemmistä esiintyjistä. Mitä ei jumalan nimessä kannata missata? Olen oikeastaan orientoitunut kesän festariruuhkassa siten, että jos näen Primaverassa Saint Etiennen ja Bat For Lashesin, olen tyytyväinen. Tietty Aphex Twin, Shearwater, Sonic Youth ja Niilo kuuluvat ohjelmaan (MBV:n näin viimeksi kaksi viikkoa sitten), mutta tosiaan kuulisin mielelläni suosituksia pienemmistä nimistä.
[quote:0fc424f6a8="aleksiii"]Ja Antti, tuut mun viereen.
Kaikille: ottaisin mielelläni vinkkejä pienemmistä esiintyjistä. Mitä ei jumalan nimessä kannata missata? Olen oikeastaan orientoitunut kesän festariruuhkassa siten, että jos näen Primaverassa Saint Etiennen ja Bat For Lashesin, olen tyytyväinen. Tietty Aphex Twin, Shearwater, Sonic Youth ja Niilo kuuluvat ohjelmaan (MBV:n näin viimeksi kaksi viikkoa sitten), mutta tosiaan kuulisin mielelläni suosituksia pienemmistä nimistä.[/quote:0fc424f6a8]
Älä missaa Bowerbirdsiä. Mahottoman hienoa folkia.
Sent from my iPhone 16
[quote:8187ac8c21="Tomsk"][quote:8187ac8c21="aleksiii"]Ja Antti, tuut mun viereen.
Kaikille: ottaisin mielelläni vinkkejä pienemmistä esiintyjistä. Mitä ei jumalan nimessä kannata missata? Olen oikeastaan orientoitunut kesän festariruuhkassa siten, että jos näen Primaverassa Saint Etiennen ja Bat For Lashesin, olen tyytyväinen. Tietty Aphex Twin, Shearwater, Sonic Youth ja Niilo kuuluvat ohjelmaan (MBV:n näin viimeksi kaksi viikkoa sitten), mutta tosiaan kuulisin mielelläni suosituksia pienemmistä nimistä.[/quote:8187ac8c21]
Älä missaa Andrew Birdia. Mahottoman hienoa folkia.
[/quote:8187ac8c21]
korjasub.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:ca57a89453="simo_vaatehuoneelta"][quote:ca57a89453="Tomsk"][quote:ca57a89453="aleksiii"]Ja Antti, tuut mun viereen.
Kaikille: ottaisin mielelläni vinkkejä pienemmistä esiintyjistä. Mitä ei jumalan nimessä kannata missata? Olen oikeastaan orientoitunut kesän festariruuhkassa siten, että jos näen Primaverassa Saint Etiennen ja Bat For Lashesin, olen tyytyväinen. Tietty Aphex Twin, Shearwater, Sonic Youth ja Niilo kuuluvat ohjelmaan (MBV:n näin viimeksi kaksi viikkoa sitten), mutta tosiaan kuulisin mielelläni suosituksia pienemmistä nimistä.[/quote:ca57a89453]
Älä missaa Andrew Birdia. Mahottoman hienoa folkia.
[/quote:ca57a89453]
korjasub. [/quote:ca57a89453]
Molempi parempi toki.
Sent from my iPhone 16
Löytyykö sitä kämppää vai ei, hä? (ja muut vastaavat hellämieliset kovistelut päälle)
Kysyn, koska muutoin pitäisi buukata hostelli - olenhan skandinaavinen kontrollifriikki.
Kyse olis siis yhdestä yöstä, 26.-27.5.
Nyt kun pääsin vihdoin syynäämään tuon aikataulun läpi niin kyllähän noita vituttavia päällekkäisyyksiä jälleen kerran on.
Mainittujen Sonic Youthin & Gang Gang Dancen sekä Aphex Twin & Lightning Boltin lisäksi:
- My Bloody Valentine & Jay Reatard (ei ollu mahdollisuutta katsastaa Helsingissä)
- My Bloody Valentine & Jason Lytle.
- SunnO))) & Throwing Muses & Crystal Antlers
- Liars & Deerhunter
Bowerbirds menee kans Yo La Tengon kanssa päällekäin, mut onneksi sen voi katsastaa myös lauantai-iltapäivällä Joan Miro Parkissa.
Tyypillistä että samaan aikaan kuin Neil Young soittaa ei ole yhtään mitään muuta tarjolla. Se kun ei kiinnosta pätkääkään.
Sent from my iPhone 16
Lightning Boltin soittoaika siirtyi 20:45:een. Nyt se menee Vaselinesin kanssa päälle.
Sent from my iPhone 16
Lightning Boltin soittoaika siirtyi 20:45:een. Nyt se menee Vaselinesin kanssa päälle.
en taida mennä tonne sit ollenkaan
En muista, onko täällä mainittu tätä jo aiemmin, mutta Primaveraa edeltävä päivänä eli keskiviikkona pelataan Mestarien liigan finaali Roomassa. Barca jahtaa triplaa, kun hallussa ovat jo Espanjan liigan ja cupin voitot. Kaupungilla voi olla hyvä meno. Jee.
En muista, onko täällä mainittu tätä jo aiemmin, mutta Primaveraa edeltävä päivänä eli keskiviikkona pelataan Mestarien liigan finaali Roomassa. Barca jahtaa triplaa, kun hallussa ovat jo Espanjan liigan ja cupin voitot. Kaupungilla voi olla hyvä meno. Jee.
Kaupungilla taitaa olla ihan tolkuton hulina! Pitääpä tiedustella tiistaina, että missä olisi hyvä katsella tota matsia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:df2b060a0c="aleksiii"]En muista, onko täällä mainittu tätä jo aiemmin, mutta Primaveraa edeltävä päivänä eli keskiviikkona pelataan Mestarien liigan finaali Roomassa. Barca jahtaa triplaa, kun hallussa ovat jo Espanjan liigan ja cupin voitot. Kaupungilla voi olla hyvä meno. Jee.
Kaupungilla taitaa olla ihan tolkuton hulina! Pitääpä tiedustella tiistaina, että missä olisi hyvä katsella tota matsia.[/quote:df2b060a0c]Voehan, oon vasta joskus ke-to -yönä Barceonassa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tyypillistä että samaan aikaan kuin Neil Young soittaa ei ole yhtään mitään muuta tarjolla. Se kun ei kiinnosta pätkääkään.
Korjaa kiinnostuksen kohteesi!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:38878f18c1="Tomsk"]Tyypillistä että samaan aikaan kuin Neil Young soittaa ei ole yhtään mitään muuta tarjolla. Se kun ei kiinnosta pätkääkään.
Korjaa kiinnostuksen kohteesi![/quote:38878f18c1]
Toki jos Niilo soittaa pelkkää Dead Man -soundtrackia olen kiinnostunut.
Sent from my iPhone 16
aika paljon joutuu kyllä juoksemaan, melkoisesti noita päällekkäisyyksiä, toisaalta parempi niinkin kun esim. vuoden 2007 perjantai päivä, jollon ei ollu mitään kiinnostavaa kello 18-24.00 välillä.
Näillä pitäis ainakin päätänsä vaivata:
Lighting Bolt vs. Marnie Stern
(varmaan lopulta puoltuntii molempia ellei LB vedä jotain megasettii. Vähän ihmetyttää kyllä että soittavat ATP -lavalla, oisivat ihan hyvin voineet vetää kunnon hulinakeikan auditoriossa.)
Bowerbirds vs. The Jesus Lizard vs. Andrew Bird
(riippuu fiiliksestä, ehkä kuitenkin varmaan Lizard, Bird on jo kertaalleen nähty, mut toisaalta haluisin kuulla livenä uuden levyn matskuu ja Bowerbirdin haluisin kans)
My Bloody Valentine vs. Dead Meadow
(nää on jo sit ihan päällekäin, enpä tiiä joo, vittu)
Mangolia Electric Co. vs. Extra Life
(vituttaa ehkä eniten, haluisin ehkä eniten nähä pitkäaikaisen singer-songwriter suosikkini Jason Molinan, mutta toisaalta Extra Life Audiotoriumissa tulee olee vitusti parempi, ihan pelkästään paikan vuoksi)
Dan Deacon vs. Shellac vs. A Certain Ratio
(juoksuks menee, ehkä festarin paskin läppä nää päälleikkäisyydet)
Aphex Twin vs. Wavves
(puolet siellä ja puolet täällä)
Gang Gang Dance vs. Ghostface Killah
(vitun vitun vittu!)
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
[quote:abdf3d75e8="danaström"]
(riippuu fiiliksestä, ehkä kuitenkin varmaan Lizard, Bird on jo kertaalleen nähty, mut toisaalta haluisin kuulla livenä uuden levyn matskuu ja Bowerbirdin haluisin kans)[/quote:abdf3d75e8]
Näin The Jesus Lizardin pari viikkoa sitten kolmena iltana peräkkäin ja voin todellakin suositella lämpimästi. Todella kova.
Jos Zachill rummuttaa Marnien bändissä niin tämä on KOHTALON IVAA.
Myönnettävä on mut kuriositeettini Marnien keikkaa kohtaa nojaa hyvin pitkälti siihen olettamukseen/toivomukseen, että Zach Hill olis rummuissa. Sillä ei pitäis omia keikkoja ainakaan olla Primaveran aikaan, mutta toisaalta eipä se juuri ole ilmoittanut soittelevansa Marnienkaan kokoonpanossa nyt keväällä.
Näin The Jesus Lizardin pari viikkoa sitten kolmena iltana peräkkäin ja voin todellakin suositella lämpimästi. Todella kova.
Hyvä kuulla, eiköhän se taitu juu tohon Lizardiin sitten ellei tosiaan ole joku hävytön darrahissuttelu -fiilis. Tuskimpa.
[quote:797168cc4a="danaström"]
(riippuu fiiliksestä, ehkä kuitenkin varmaan Lizard, Bird on jo kertaalleen nähty, mut toisaalta haluisin kuulla livenä uuden levyn matskuu ja Bowerbirdin haluisin kans)
[/quote:797168cc4a]
Bowerbirdsinhän voi katsastaa myös lauantai-iltapäivällä Joan Miro Parkissa.
Keskiviikkoilta Apolo-klubilla on muuten aikas mielenkiintoinen
18.00 Vincent Moon -lyhäreitä
19.00 All Tomorrow´s Parties- The Film (epsanjan ensi-ilta)
20.45 FC Barcelona vs. Manchester -loppuottelu suorana screeniltä.
Mut en tajuu missä nää sitten on:
20:00 Bélmez APOLO VENUE (ACUARELA SHOWCASE)
21:00 Agent Ribbons APOLO VENUE (ACUARELA SHOWCASE)
22:00 Dälek APOLO VENUE (ACUARELA SHOWCASE)
23:10 Zu APOLO VENUE (ACUARELA SHOWCASE)
"Following the movie, the Champions final between FC. Barcelona and Manchester will be screened in the venue itself and after the final, you'll be able to join the home straight of the Acuarela showcase in Apolo."
Sent from my iPhone 16
[quote:a7493e2da3="Tomsk"][quote:a7493e2da3="danaström"]
[/quote:a7493e2da3]
"Following the movie, the Champions final between FC. Barcelona and Manchester will be screened in the venue itself and after the final, you'll be able to join the home straight of the Acuarela showcase in Apolo." [/quote:a7493e2da3]
Mun mielestä tossa paikassa on kaksi eri salia/tilaa. Joku saa korjata, mikäli oon väärässä.
[quote:7370553402="grasskirt"][quote:7370553402="Tomsk"][quote:7370553402="danaström"]
[/quote:7370553402]
"Following the movie, the Champions final between FC. Barcelona and Manchester will be screened in the venue itself and after the final, you'll be able to join the home straight of the Acuarela showcase in Apolo." [/quote:7370553402]
Mun mielestä tossa paikassa on kaksi eri salia/tilaa. Joku saa korjata, mikäli oon väärässä.[/quote:7370553402]
Joo pitää paikkansa, sijaitsevat samalla kadulla vierekkäin mikäli oikein muistan. Aika sillee Tavastia-Semifinal -hengessä, mutta vitusti tyylikkäämpänä (ja kallista kaljaa).
[quote:8d4a18b52e="grasskirt"][quote:8d4a18b52e="Tomsk"][quote:8d4a18b52e="danaström"]
[/quote:8d4a18b52e]
"Following the movie, the Champions final between FC. Barcelona and Manchester will be screened in the venue itself and after the final, you'll be able to join the home straight of the Acuarela showcase in Apolo." [/quote:8d4a18b52e]
Mun mielestä tossa paikassa on kaksi eri salia/tilaa. Joku saa korjata, mikäli oon väärässä.[/quote:8d4a18b52e]
Oliko niillä eri sisäänkäynnit tai jotain? Muistelen että samassa paikassa oli jotenkin "useampia Apoloja".
Sent from my iPhone 16
Joo pitää paikkansa, sijaitsevat samalla kadulla vierekkäin mikäli oikein muistan. Aika sillee Tavastia-Semifinal -hengessä, mutta vitusti tyylikkäämpänä (ja kallista kaljaa).
Ok. Joo kalja oli tosiaan naurettavan tyyristä. Sellainen 0.33 l mukillinen jotain 6 egee
Sent from my iPhone 16
No ei se nyt niin kallista ole. Muistaakseni esim. Budweiser-pullo 4 tms.
No ei se nyt niin kallista ole. Muistaakseni esim. Budweiser-pullo 4 tms.
En kyllä liioittele... ainakaan paljoa. En kokeillut ostaa mitään pulloa, mutta se perussatsi, eli se mitä nyt voi verrata tuoppiin oli just tuollainen muki ja se maksoi 5-6 e:tä. Toisaalta kaikki bisse tuolla taitaa järjestään olla nelosta.
Sent from my iPhone 16
[quote:92277cc8cd="antti"]No ei se nyt niin kallista ole. Muistaakseni esim. Budweiser-pullo 4 tms.
En kyllä liioittele... ainakaan paljoa. En kokeillut ostaa mitään pulloa, mutta se perussatsi, eli se mitä nyt voi verrata tuoppiin oli just tuollainen muki ja se maksoi 5-6 e:tä. Toisaalta kaikki bisse tuolla taitaa järjestään olla nelosta.[/quote:92277cc8cd]
Onhan se toki mahdollista. Mukit kun ovat pieniä tai sitten kalja tarjotaan sellaisissa kapeissa laseissa, joiden kokoa ei oikein tiedä.