You are not logged in.
secondspinissä taas ilmaiset postit...
Tämäkin vielä
This must be what jail / I will scratch
[quote:595fd0b8fe="ydinaukio"]secondspinissä taas ilmaiset postit...
Tämäkin vielä [/quote:595fd0b8fe]
Nyt otat punkkua vaan niin kyllä se siitä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:3b7bcb5d8d="DirtyBlueGene"][quote:3b7bcb5d8d="ydinaukio"]secondspinissä taas ilmaiset postit...
Tämäkin vielä [/quote:3b7bcb5d8d]Nyt otat punkkua vaan niin kyllä se siitä [/quote:3b7bcb5d8d]eBaystä jayandmarie & amoeba-outlet ym. 1 cent cd-mestat....
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:c9471b3f0b="Larg"]En oo vieläkään tilannut yhtään levyä secondspinistä
[/quote:c9471b3f0b]
Se onkin aika tyhmä paikka. Halpa joo, mutta tyhmä. Jotenkin vie huvin koko levyjen ostelusta. En taida tilata enää.
Joo kännispäm vaan.
[quote:abbf15df8d="lintumies"][quote:abbf15df8d="Larg"]En oo vieläkään tilannut yhtään levyä secondspinistä
[/quote:abbf15df8d]
Se onkin aika tyhmä paikka.[/quote:abbf15df8d]
No nytkyllä alkaa tuntua tältä, puoli tuntia yrittäny ettiä kaikkea jännää tuloksetta.
This must be what jail / I will scratch
[quote:a1b77a0fb9="DirtyBlueGene"][quote:a1b77a0fb9="lintumies"][quote:a1b77a0fb9="Larg"]En oo vieläkään tilannut yhtään levyä secondspinistä
[/quote:a1b77a0fb9]
Se onkin aika tyhmä paikka.[/quote:a1b77a0fb9]
No nytkyllä alkaa tuntua tältä, puoli tuntia yrittäny ettiä kaikkea jännää tuloksetta.[/quote:a1b77a0fb9]
eihän siellä mitään "jännää" olekaan, vaan kivoja "peruslevyjä" jotka vaan saa niin naurettavan halvalla et pakko ostaa
Tuolta vois jotain ostella joskus:
http://www.timbuktunes.com
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:5462d5a08b="ydinaukio"][quote:5462d5a08b="DirtyBlueGene"][quote:5462d5a08b="lintumies"][quote:5462d5a08b="Larg"]En oo vieläkään tilannut yhtään levyä secondspinistä
[/quote:5462d5a08b]
Se onkin aika tyhmä paikka.[/quote:5462d5a08b]
No nytkyllä alkaa tuntua tältä, puoli tuntia yrittäny ettiä kaikkea jännää tuloksetta.[/quote:5462d5a08b]
eihän siellä mitään "jännää" olekaan, vaan kivoja "peruslevyjä" jotka vaan saa niin naurettavan halvalla et pakko ostaa [/quote:5462d5a08b]kylhän tuol aina välillä bongailee ties mitä mut usein ovat tietty yksittäiskappaleita.. halpoja toki ovat mut aina pitää sit kannet jostain keksiä ja toisaalta pari levyä kyl ollu aika naarmusia ja lähes kuuntelukelvottomia.
[quote:ea2b7bc361="ydinaukio"][quote:ea2b7bc361="DirtyBlueGene"][quote:ea2b7bc361="lintumies"][quote:ea2b7bc361="Larg"]En oo vieläkään tilannut yhtään levyä secondspinistä
[/quote:ea2b7bc361]
Se onkin aika tyhmä paikka.[/quote:ea2b7bc361]
No nytkyllä alkaa tuntua tältä, puoli tuntia yrittäny ettiä kaikkea jännää tuloksetta.[/quote:ea2b7bc361]
eihän siellä mitään "jännää" olekaan, vaan kivoja "peruslevyjä" jotka vaan saa niin naurettavan halvalla et pakko ostaa [/quote:ea2b7bc361]
Olen yrittänyt katsoa secondspinistä levyjä, mutta ne mitkä on tullut vastaan on mielestäni ollut käytetyiksi aika hintavia (6-9 usd). Ainakin jos kyseessä on ihan tavallisia levyjä joita voisi löytyä vähän sieltä kun täältä... tässä tapauksessa en tiedä jaksaisinko tilata käytettyjä levyjä Atlantin toiselta puolelta.
Mut se tietty jos välillä tarjoaa ilmaiset postikulut.
Eniten Secondspinissä kismittää just se kannettomuuspolitiikka. Ne levythän tuntuu ihan arvottomilta lätkylöiltä, kun niitä niputetaan kansipaperien kanssa miten sattuu ja sitten menee vielä huonoon kuntoon jne. Ehkä kuljetuksessa säästyy muutama sentti ja kerosiinitippa, mutta mitä ne tekee niille miljoonille ylimääräisille jewelcaseille? Ei siinä koko touhussa vaan ole oikein minkäänlaista fiilistä.
Eniten Secondspinissä kismittää just se kannettomuuspolitiikka. Ne levythän tuntuu ihan arvottomilta lätkylöiltä, kun niitä niputetaan kansipaperien kanssa miten sattuu ja sitten menee vielä huonoon kuntoon jne. Ehkä kuljetuksessa säästyy muutama sentti ja kerosiinitippa, mutta mitä ne tekee niille miljoonille ylimääräisille jewelcaseille? Ei siinä koko touhussa vaan ole oikein minkäänlaista fiilistä.
Kun tarkemmin ajattelen tuota niin oikeastaan tuo on kaikkein fiksuin tapa järjestää asia käytettyjen cd:iden kohdalla. Ei ole sitä riskiä, että esim. keskiö menisi paskaksi kuljetuksessa ja ne jewelcaset saattaa jo lähtökohtaisesti olla aika kämäsessä kunnossa, joten samallahan ne vaihtuu sitten siistimpiin kun itse laittaa uudet. Ostan melkeinpä aina noita kannellisia tyhjiä cd-riä, joten niistä ei ainakaan ole pulaa.
Sitä paitsi perus jewel-casella varustettu cd-levy tuntuu muutenkin aika arvottomalta lätkylältä. Digipak-ratkaisuissa & esim. Constellationin harrastamissa ekopahveissa on huomattavasti enemmän "fiilistä" ja nehän tulee toki sellaisinaan secondspinistä.
Sent from my iPhone 16
Ei ne niitä ilmasia postikuluja jakelis, jos ne joutuis monen kuution cd-lähetyksiä pistämään sieltä aina. Itellä on kyllä kansilehtiset olleet todella hyvässä kunnossa ja levytkin yhtä lukuunottamatta. Ja no okei, Tv on the Radion kansilehtinen oli runkattu märäksi tms. Ittee toi ei ainakaan haittaa, ettei tule koteloita, koska ne on tosiaan muutenkin aina paskana, kun ne jostain jenkeistä tänne asti eksyy ja jos ne olis käytettyjä, niin varmaan aika skraiduilla.
Second Spinissä -20% ja postimaksut pois.
Jos joku Helsingin herra (shanks?) tilailee jotain, voisiko ystävällisesti ottaa mulle Built to Spillin Keep It Like a Secretin? Niitä on kaksi, voi ottaa itselleen kans hyvän levyn.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:55f7b7cfc1="psykokarkki"]kukas haluis (pimppa)tilailla second layerista?
nimim. kortiton [/quote:55f7b7cfc1]
mä voin vaikka tulla mukaan. en varmaan ole mitään ihmeempiä tilaamassa, mutta jonkun levyn ajattelin laittaa tulemaan. mukaan siis mahtuu.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:67f080a7b3="sheino"][quote:67f080a7b3="psykokarkki"]kukas haluis (pimppa)tilailla second layerista?
nimim. kortiton [/quote:67f080a7b3]
mä voin vaikka tulla mukaan. en varmaan ole mitään ihmeempiä tilaamassa, mutta jonkun levyn ajattelin laittaa tulemaan. mukaan siis mahtuu. [/quote:67f080a7b3]hei, pääseekö mukaan? itsekin voisin luottokortittomana tilailla muutaman levyn tuolta nyt jos tilaisuus tarjoutuu. mulle voi privailla jatkot
mahtavaa, pistä sheino kortti laulamaan
mulle vaix nää kax:
Various Artists
La Bamba
Ultra Eczema
LP (ltd.400)
£15.99
The Vaselines
Enter The Vaselines
Sub Pop
3LP
£14.99
Näköjään muuten Paypal toimii myös tuolla, mutta se merkitsee neljän prossan lisäämistä tilaushintaan. Luulin, että tuolla käy suoraan Visa Electron, mutta korttilistassa lukee vain Visa Debit, joka tosin tarkoittaa ilmeisesti samaa. En ainakaan äkkipäältä löytänyt tuolta mitään kiinnostavaa sittenkään, joten saa nyt nähdä laitanko mitään tilausta menemään. Täytyy katsella. Tietenkin voin tilailla ainakin paypalin avulla muille, jos vaan kustannukset korvataan..:)
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
maksan toki kulut.
eipä tuolla ehkä ollutkaan nyt niin akuutteja pakkohankintoja, että taidanpa itekki jättää väliin.
no jos joku jaksais mulle ees tilata
niin tota, janne_m:n kanssa pistetään kai tilausta vkonloppuna second layeriin, ettäs tiedätte.
niin tota, janne_m:n kanssa pistetään kai tilausta vkonloppuna second layeriin, ettäs tiedätte.
ok
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Onko kenelläkään kokemuksia ranskalaisesta Hands and Arms-nettikaupasta? Tuolla näyttäisi olevan vaikka mitä poppilevyjä, mitkä on muualla jo myyty loppuun.
Kiinnostaisikohan ketään kimppatilaus Dotshopista?
Niin, löytyiskö kiinnostuneita? Itsellä ei tällä hetkellä oo kuin Visa Electron, joka ei pelitä jostain syystä siellä. Tarjolla olisi muun muassa Fenneszin uusinta 29 kruunulla..
tuolla arimanin vinyylikaupassa näyttäisi olevan listattuna vaikka mitä. onko kokemusta kuinka hyvin ne osaa niitä oikeasti toimittaa?
Menetetty peli
tuolla arimanin vinyylikaupassa näyttäisi olevan listattuna vaikka mitä. onko kokemusta kuinka hyvin ne osaa niitä oikeasti toimittaa?
aika hyvin, mutta ei aina.
Tilasinpa Secondspinista Peel Slowly And See poksin ja Chromaticsin ekan. Oli hyvät aletkin ja kaikki. Pitää taas sit kaivaa jostain vähän jewelcaseja.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.