You are not logged in.
lost-jakson loppu oli kyl taas vähe liikaa
Tulispa meijän teeveestä QI-ohjelma, se on niinku uutisvuoto ja sitä juontaa stephen fry
Tulispa meijän teeveestä QI-ohjelma, se on niinku uutisvuoto ja sitä juontaa stephen fry
Näin joskus pari vuotta sitten yhden jakson tuota hollantilaisessa hotellissa jossa näkyi BBC 2. Olin aivan mykistynyt Stiivenin ja vieraittensa tylystä, älykkäästä ja reaktionopeudeltaan verrattomasta läpästä, jäi kyllä Tervot ja Nymanit kakkoseksi
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ei se kyllä niinq uutisvuoto oo (se on Have I Got News For You) mutta parhautta se silti on.
lost-jakson loppu oli kyl taas vähe liikaa
O ou, en oo nähny, kun täällei toimi mikään. Meen varmaan kotiin silleen, että on taas kaks jaksoo oottamassa.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Just alkaa blöä-dokumentti kakkaselta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Katsoin toissapäivänä lainaamaltani diiviiltä melkein koko kauden Maigrettia kerralla. Todella paskaa, mut hyvä alkutunnari.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Katsoin toissapäivänä lainaamaltani diiviiltä melkein koko kauden Maigrettia kerralla. Todella paskaa, mut hyvä alkutunnari.
Onko kyseessä se brittiversio, jossa on Michael Gambon? En ole nähnyt, mutta olen ollut utelias näkemään. Ainakin tähän asti...
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:d51148c007="barton_funk"]Katsoin toissapäivänä lainaamaltani diiviiltä melkein koko kauden Maigrettia kerralla. Todella paskaa, mut hyvä alkutunnari.
Onko kyseessä se brittiversio, jossa on Michael Gambon? En ole nähnyt, mutta olen ollut utelias näkemään. Ainakin tähän asti...[/quote:d51148c007]
Joo on. Michael Gambonin takia mä ton lainasin. Ois voinu katsoa sen ajan vaikka Laulavaa Salapoliisia uudestaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:1b10a9194a="tigrushka"][quote:1b10a9194a="barton_funk"]Katsoin toissapäivänä lainaamaltani diiviiltä melkein koko kauden Maigrettia kerralla. Todella paskaa, mut hyvä alkutunnari.
Onko kyseessä se brittiversio, jossa on Michael Gambon? En ole nähnyt, mutta olen ollut utelias näkemään. Ainakin tähän asti...[/quote:1b10a9194a]
Joo on. Michael Gambonin takia mä ton lainasin. Ois voinu katsoa sen ajan vaikka Laulavaa Salapoliisia uudestaan.[/quote:1b10a9194a]
No voi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Miten Antti ja Annikki eivät huomanneet Riston sairautta Metsoloissa.
"hullujen huoneelle..."
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Rakastan televisiota.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kandee kattoo Mindhunters, jos ei oo muuta tekemistä, varsin mainiota viihdettä tuo leffa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
huomasin tän vasta nyt :x
bzort glorf bööth
Kysyn, onko pelättävissä, että Iso-Roballa aletaan esittää vaatimuksia siitä, että ihmisen on saatava avioitua esimerkiksi rakastamansa television kanssa?
Mielummin television kuin sian!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lostin viides kausi päättyi odotetusti hulinaan
Sent from my iPhone 16
ei spoilereita
[quote:689d97682b="psykokarkki"]lost-jakson loppu oli kyl taas vähe liikaa
O ou, en oo nähny, kun täällei toimi mikään. Meen varmaan kotiin silleen, että on taas kaks jaksoo oottamassa.[/quote:689d97682b]
Hähhähhää, reissu venähti niin, että nyt on sitten neljä viimesintä jaksoa tulossa. Jännittävää!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Timo T.A. Mikkosen juontama Hittimittari Teemalla just nyt!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kiitos
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ja heti Matti & Teppo vauhdissa!
matti ja teppo laulo just simon & garfunkelia
Pohjois-Suomen alueraadin jäsenet
Käännettiin just kanavalle, kuka mikä tuo paras "yy kaa koo nee pannaan menemään"-bööna nyt onkaan? Pitäis tunnistaa mutta nyt ei pysty millään :oops:
[quote:f331d9fe87="Pope"]Pohjois-Suomen alueraadin jäsenet
Käännettiin just kanavalle, kuka mikä tuo paras "yy kaa koo nee pannaan menemään"-bööna nyt onkaan? Pitäis tunnistaa mutta nyt ei pysty millään :oops:[/quote:f331d9fe87]
eikös se oo se martiz? mut nyt YÖ, huh huh
[quote:6eb26e217b="psykokarkki"][quote:6eb26e217b="Pope"]Pohjois-Suomen alueraadin jäsenet
Käännettiin just kanavalle, kuka mikä tuo paras "yy kaa koo nee pannaan menemään"-bööna nyt onkaan? Pitäis tunnistaa mutta nyt ei pysty millään :oops:[/quote:6eb26e217b]
eikös se oo se martiz? mut nyt YÖ, huh huh [/quote:6eb26e217b]
TUO KAMPAUS MITÄ VITTUA
Joo samaa piti todeta. Olli Lindholm MITÄ VITTUA.
taustalla soi äsken break machine
taustalla soi äsken break machine
Ja soiks sitä ennen Divine?
Siis Turun pistelaskun taustalla