You are not logged in.
Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
VOI VITTU TH' FAITH HEALERAS KGADSKÖGASÖDKAL FK!!!!!!!!!!!!!!K¤å
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
wow, aika hyvältähän tuo alkaa vaikuttamaan. Ilmeisesti Faith Healersin ainoa keikka.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:c7f77dd4fb="grasskirt"]Vittu mitä meininkiä!!! Th' Faith Healers ja The Bats lisätty ohjelmistoon!!!!!
[/quote:c7f77dd4fb]
joo, katsoin äsken listaa ja on varma et tavalla tai toisella OON MENOS!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
smaa! onko ketään vielä vailla majoitusratkaisua? jossei valmiiseen porukkaan mahdu vois sumplia jonkun oman? turston, mites sulla?
mulle ois duunin takia hyvä olla just mielellään ti/ke-su/ma.
[quote:eaab41998f="aleksiii"]Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
smaa! onko ketään vielä vailla majoitusratkaisua? jossei valmiiseen porukkaan mahdu vois sumplia jonkun oman? turston, mites sulla?
mulle ois duunin takia hyvä olla just mielellään ti/ke-su/ma.[/quote:eaab41998f]Meillä on varattu viidelle tollanen kuuden hengen känppä. Entiä sitte miten pitää menetellä jos sinne kuudennen ottaa. En oo nyt ollu mukana tuossa varauksenteossa. Mutta toi yks paikka ei taida riittää?
26.5. - 2.6. taitaa olla varaus.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Keskiviikkoklubilla Zu & Dälek!
Sent from my iPhone 16
Päätösklubilla John Maus!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Varikset komentavat
[quote:76a4033a7a="mitten"][quote:76a4033a7a="aleksiii"]Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
mulle ois duunin takia hyvä olla just mielellään ti/ke-su/ma.[/quote:76a4033a7a]Meillä on varattu viidelle tollanen kuuden hengen känppä. Entiä sitte miten pitää menetellä jos sinne kuudennen ottaa. En oo nyt ollu mukana tuossa varauksenteossa. Mutta toi yks paikka ei taida riittää?
26.5. - 2.6. taitaa olla varaus.[/quote:76a4033a7a]
riittää mulle? tyttis ei pääse. lisätietoja kehiin vaik privalla tai fbookitse?
Joo, kyselen ensin, mikä on tilanne jne.
wow, aika hyvältähän tuo alkaa vaikuttamaan. Ilmeisesti Faith Healersin ainoa keikka.
Voi helvetTI!
This must be what jail / I will scratch
Nyt myös lentojiput hanskattu
Paikalla ti-ti.
Sent from my iPhone 16
Paikalla ti-ti.
Ilman Riittaa
This must be what jail / I will scratch
YLÖS.
Ja juu lähdössä ollaan, Blue1:lta sais vajaalla 250 eurolla 26.5-4.6 lentoliput, taidan ottaa siis ne kun halvempaa EI ENÄÄ OLE. Ryanairilla ois takasintulo ehkä suht halpa mut en enää jaksa kikkailla vaan nyt pitää hoitaa äkkii pois alta.
Eka lentokenttäpainajainen nähty. Mulla on vieläpä vaihdolliset lennot.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:b123d47195="mitten"][quote:b123d47195="aleksiii"]Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
mulle ois duunin takia hyvä olla just mielellään ti/ke-su/ma.[/quote:b123d47195]Meillä on varattu viidelle tollanen kuuden hengen känppä. Entiä sitte miten pitää menetellä jos sinne kuudennen ottaa. En oo nyt ollu mukana tuossa varauksenteossa. Mutta toi yks paikka ei taida riittää?
26.5. - 2.6. taitaa olla varaus.[/quote:b123d47195]
Moi. Mä taidan saada mestan toisessa 12 Helsinki-jampan (sis. pari ulkkaria) asunnossa. Se kuitenkin avautuu vasta 27.5., joten jos ensimmäiseksi yöksi (26.-27.) löytyy vaikka ihan lattiapaikkaa (mulla on alusta mukana), olis hienoa. Maksan toki siitä.
[quote:39091a568e="turston"][quote:39091a568e="mitten"][quote:39091a568e="aleksiii"]Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
mulle ois duunin takia hyvä olla just mielellään ti/ke-su/ma.[/quote:39091a568e]Meillä on varattu viidelle tollanen kuuden hengen känppä. Entiä sitte miten pitää menetellä jos sinne kuudennen ottaa. En oo nyt ollu mukana tuossa varauksenteossa. Mutta toi yks paikka ei taida riittää?
26.5. - 2.6. taitaa olla varaus.[/quote:39091a568e]
Moi. Mä taidan saada mestan toisessa 12 Helsinki-jampan (sis. pari ulkkaria) asunnossa. Se kuitenkin avautuu vasta 27.5., joten jos ensimmäiseksi yöksi (26.-27.) löytyy vaikka ihan lattiapaikkaa (mulla on alusta mukana), olis hienoa. Maksan toki siitä.[/quote:39091a568e]En voi mitään luvata, kun tossa porukassa on oikeastaan mulle lähes tuntematon pari, joilta mun kavereiden pitäis ensin kysyä. Oli aika hidasta toi tiedonkulku jo kun tuota yhtä paikkaa mittenille yritin hommata (ei kyllä sitten lähtenytkään ) Oon ite vasta 27. Barcelonassa, mutta noi toiset kyllä aiemmin. En tiedä nihkeileekö ne ton kanssa sitten jotenkin. Voin tässä yrittää kysellä. Mites muut porukat, pystyttekö auttamaan?
Joo ei mitään hätää. Voin ihan mieluusti mennä yhdeksi yöksi hostellidormiin.
[quote:70426edf32="turston"][quote:70426edf32="mitten"][quote:70426edf32="aleksiii"]Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
mulle ois duunin takia hyvä olla just mielellään ti/ke-su/ma.[/quote:70426edf32]Meillä on varattu viidelle tollanen kuuden hengen känppä. Entiä sitte miten pitää menetellä jos sinne kuudennen ottaa. En oo nyt ollu mukana tuossa varauksenteossa. Mutta toi yks paikka ei taida riittää?
26.5. - 2.6. taitaa olla varaus.[/quote:70426edf32]
Moi. Mä taidan saada mestan toisessa 12 Helsinki-jampan (sis. pari ulkkaria) asunnossa. Se kuitenkin avautuu vasta 27.5., joten jos ensimmäiseksi yöksi (26.-27.) löytyy vaikka ihan lattiapaikkaa (mulla on alusta mukana), olis hienoa. Maksan toki siitä.[/quote:70426edf32]
Meidän kuuden kämpässä olis tilaa (ihan sänky/sohvapaikkakin). Moronica tulee vasta keskiviikkona, joten tuo ensimmäinen yö ollaan vaan viisi henkeä. Tai siis omasta puolestani sopii. Rotsi/other-suhde tuossa kämpässä on kuitenkin 4/6 joten eiköhän tuo järjesty. Mut tsekataan vielä.
Sent from my iPhone 16
[quote:2affd984a2="aleksiii"][quote:2affd984a2="turston"][quote:2affd984a2="mitten"][quote:2affd984a2="aleksiii"]Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
mulle ois duunin takia hyvä olla just mielellään ti/ke-su/ma.[/quote:2affd984a2]Meillä on varattu viidelle tollanen kuuden hengen känppä. Entiä sitte miten pitää menetellä jos sinne kuudennen ottaa. En oo nyt ollu mukana tuossa varauksenteossa. Mutta toi yks paikka ei taida riittää?
26.5. - 2.6. taitaa olla varaus.[/quote:2affd984a2]
Moi. Mä taidan saada mestan toisessa 12 Helsinki-jampan (sis. pari ulkkaria) asunnossa. Se kuitenkin avautuu vasta 27.5., joten jos ensimmäiseksi yöksi (26.-27.) löytyy vaikka ihan lattiapaikkaa (mulla on alusta mukana), olis hienoa. Maksan toki siitä.[/quote:2affd984a2]
Meidän kuuden kämpässä olis tilaa (ihan sänky/sohvapaikkakin). Moronica tulee vasta keskiviikkona, joten tuo ensimmäinen yö ollaan vaan viisi henkeä. Tai siis omasta puolestani sopii. Rotsi/other-suhde tuossa kämpässä on kuitenkin 4/6 joten eiköhän tuo järjesty. Mut tsekataan vielä.[/quote:2affd984a2]
Se hinta pitää siis laskea taas kerran uudelleen.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Aleksi, tuutko meidän (Johannes, Erkko jne.) kämppään? Jos tuut, niin ihan mahtavaa!
Tarttisin tod. näk. majoitusta ajalle 31.5.-4.6. (su-to). Oisko joillain kämppä vielä noihin aikoin?
[quote:766ad961f6="Tomsk"][quote:766ad961f6="aleksiii"][quote:766ad961f6="turston"][quote:766ad961f6="mitten"][quote:766ad961f6="aleksiii"]Jos jossain Primavera-kimppakämpässä on tilaa, olen kiinnostunut.
mulle ois duunin takia hyvä olla just mielellään ti/ke-su/ma.[/quote:766ad961f6]Meillä on varattu viidelle tollanen kuuden hengen känppä. Entiä sitte miten pitää menetellä jos sinne kuudennen ottaa. En oo nyt ollu mukana tuossa varauksenteossa. Mutta toi yks paikka ei taida riittää?
26.5. - 2.6. taitaa olla varaus.[/quote:766ad961f6]
Moi. Mä taidan saada mestan toisessa 12 Helsinki-jampan (sis. pari ulkkaria) asunnossa. Se kuitenkin avautuu vasta 27.5., joten jos ensimmäiseksi yöksi (26.-27.) löytyy vaikka ihan lattiapaikkaa (mulla on alusta mukana), olis hienoa. Maksan toki siitä.[/quote:766ad961f6]
Meidän kuuden kämpässä olis tilaa (ihan sänky/sohvapaikkakin). Moronica tulee vasta keskiviikkona, joten tuo ensimmäinen yö ollaan vaan viisi henkeä. Tai siis omasta puolestani sopii. Rotsi/other-suhde tuossa kämpässä on kuitenkin 4/6 joten eiköhän tuo järjesty. Mut tsekataan vielä.[/quote:766ad961f6]
Se hinta pitää siis laskea taas kerran uudelleen. [/quote:766ad961f6]
Sent from my iPhone 16
Sonic Youth ja Gang Gang Dance päällekkäin, harmi. SY varmaan jää siis näkemättä, tosin ehkä siitä näkee lopun jos ne pääesiintyjänä kuiteskin soittaa pitemmän setin.