You are not logged in.
Uudet biisit oli sairaan tiukkoja. Pastoraalin sanoitus oli riipaiseva... Salaisuus oli kyllä parasta.
Sama sama. Olikos se Kypsää kauraa kans uusi biisi? En ihan koko tuotantoa tunne ni en tiijä. Mutta parhus joka tapauksessa.
Loistava keikka kyllä taas. Oli hieno se Hei hei & Kosmos kiihdyttää -yhdistelmä. Ja toki nämä perus Alamäkeen ja Jäätie
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ensin rämähtää MC5 skebat, sit alkaa se nytke, sit tulee sanat, sit iskee koko paketti.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:c4c50fcfc2="turston"]Olikos se Kypsää kauraa kans uusi biisi? En ihan koko tuotantoa tunne ni en tiijä. Mutta parhus joka tapauksessa.
[/quote:c4c50fcfc2]
jpp, onhan se.
suklaamiehen pää? onko lisää kuvia?
suklaamiehen pää?
Liikaa hiuksia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mukavan paljon tuli uusia biisejä! Oisko ollut vähintään puolet setistä? Ja kun kukaan ei oo vielä peukuttanut Globaalia Anaalia, niin pannaan sillekin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
biisilistaa anyone? ainaki nää tuli:
alamäkeen!
viisi tähteä
jäätie
salaisuus
joskus olen leivonnainen
kypsää kauraa
pastoraali
oma koloni (?)
luonto on puhdas pahasta
hei hei
globaali anaali
minä rakastan sinua
olikohan vielä jotain?
Ainakin Varmaa hapuilua.
Bongaa rotsit:
WANHA
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
4 bongasin ja yhden tutun lisäks.
Oikean yläkulman raitapaita semilääppi tyttöystäväänsä tosi pitkään. Olin sen takana...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oikean yläkulman raitapaita semilääppi tyttöystäväänsä tosi pitkään. Olin sen takana...
oliks hyvännäkönen ees
ps. mult tuli just siemennesteet pöksyyn ku toi kuva räpsästiin
Bongasin rotseja ja ainakin pari muuta tuttua, yläreunan lääppivän raitapaidan ja ystäväni suomiehen!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Nolla. :?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
esa800:n ilmeelle vankka
en ole kolmekybänen emoboy
täh onks sillä hiuksia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
bongaan yllä olevasta kuvasta 3 foormistia ja tyttöystävän äidin
täh onks sillä hiuksia
Joo on sillä ollu jo pitempään pidemmät hiukset.
en ole kolmekybänen emoboy
bongaan yllä olevasta kuvasta 3 foormistia ja tyttöystävän äidin
Puolet erään foorumistin päästä näkyy ja tyttöystäväs äiti bongattu. Ja sit yks pää kenen epäilevän olevan foorumisti, mutta empä oo varma.
organizing the boy scouts for murder is wrong
3 ja tyttiksen äiti, mitä voitan?
3 ja tyttiksen äiti, mitä voitan?
ei oo palkintoa näkyny
olix tää jo:
http://www.myspace.com/eimikkoalatalo
mukava kuulla noita pätkiä ja todeta ettei tää nyt ehkä ihan niin kova ole mitä vopis toivoa.
toki kåpnisha keikalla siniset sangat päässä toimis taatusti
nii ja tänään & viikon päästä keikalla oulusa, kukaan menossa?
Ei Mikko Alatalo oli oikein hyvä, mitä nyt setti oli aivan liian pitkä. Oisko ollut vähintään 1,5 tuntia?
[quote:47148897ed="psykokarkki"]mikäs tää muuten on:
[quote:47148897ed]Viisi tähteä -albumin käsinnumeroitu rajoitettu painos, tavallista tuhdimmalla vinyylillä. Näitä on siis 72 kappaletta maailmassa.[/quote:47148897ed]
[/quote:47148897ed]
Tuli yllättäen sähköpostia että mulle on yks tämmönen jemmassa. Olin unohtanu koko asian..
organizing the boy scouts for murder is wrong
webin mukaan näillä ois 14.8. keikka helsingissä, lisätietoja tästä? jos järkkäis samalle viikollopulle repsämän!
webin mukaan näillä ois 14.8. keikka helsingissä, lisätietoja tästä? jos järkkäis samalle viikollopulle repsämän!
Sillo on Flow ja kaikki horot on varmaan siellä katos. Mä en toki, että Repsämää kehiin!
[quote:ce60900dc7="huïg"]webin mukaan näillä ois 14.8. keikka helsingissä, lisätietoja tästä? jos järkkäis samalle viikollopulle repsämän![/quote:ce60900dc7]
Sillo on Flow ja kaikki horot on varmaan siellä katos. Mä en toki, että Repsämää kehiin!
jaajaa se on just tällön no voi homo, just aattelin että kakkafestarien aikaan tulemista pitää välttää. radiopuhelinvainorööri orkl
[quote:35a5a32a31="leposi"][quote:35a5a32a31="huïg"]webin mukaan näillä ois 14.8. keikka helsingissä, lisätietoja tästä? jos järkkäis samalle viikollopulle repsämän![/quote:35a5a32a31]
Sillo on Flow ja kaikki horot on varmaan siellä katos. Mä en toki, että Repsämää kehiin![/quote:35a5a32a31]
jaajaa se on just tällön no voi homo, just aattelin että kakkafestarien aikaan tulemista pitää välttää. radiopuhelinvainorööri orkl
Mut tosin 14. päivä on perjantai eikä sillo varmaan kaikki siellä oo. Tosin mulla on iltavuoro, eli homma kusee heti alusta.