You are not logged in.
Charlies - Ohutta yläpilveä
Charlies - Karjakko Moisio
Julisteidenliimaajat-soundtrack ei ollut hyvä, mutta nää kaksi biisiä on silkkaa loistoa. Eräänlaista kantrirokkia eikä mitään vi*un progea, harmi että tämmöstä matskua ja tällä kokoonpanolla ei ole enempää julkaistu.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Eikös julkanliimaajat oo enemmän jotain bluesjamittelurokkia ku mitään munatonta progea? Ja varsin hyvää vieläpä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eikös julkanliimaajat oo enemmän jotain bluesjamittelurokkia ku mitään munatonta progea? Ja varsin hyvää vieläpä!
Semmosta voimatrio-menoahan se olikin. Se levy, minkä kannessa on :piggrin : -tyylinen perse, oli progea.
Tuolta löytyy kuva siitä isosta kokoonpanosta, kuva on otettu lapsuudenkotini lähipellolta.http://img135.imageshack.us/my.php?image=charlies.jpg Komeita sällejä olivat aikanaan.
[quote:ec76fbbdc4="ydinaukio"]
no nyt kyllä! kyllä muuten jytää [/quote:ec76fbbdc4]
Voi vittu tämä!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Buggles
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
^Voi nostalgia, just tuli pläräillessä toi levy vastaan ja muuta toisenlaista ysärihuttua niiqu JonSpencerBluesExplosion...
En nyt tiedä onko mikään parasta, mutta kasetilta soiva Stoogesin Open Up and Bleed on aika riipivä vieläkin..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kyllä Mikään muu bändi ei soita noin tiukasti, mutta silti ilmavasti ja vaivattoman tuntuisesti.
organizing the boy scouts for murder is wrong
tapsa rautavaara
boksin neloslevy taas kerran soitossa
[quote:c839e7df15="psykokarkki"]tapsa rautavaara
boksin neloslevy taas kerran soitossa [/quote:c839e7df15]
Sama, mutta mulla levy 12 soi silleen aika ajoin. Hienosti tästä tuntuu riittävän, varmaan joku 8 levyä edelleen soittamatta.
Yhden puutteen olen boxista keksinyt. Se Peter von Baghin dokkari Tapsan viimeiseltä elinvuodelta olisi ollut asiaa. Youtubesta löytyy hienoja pätkiä ja jykevää tarinointia, käypä kattoo.
Mieletön Notwist-kiima päällä. Illalla joutuu luultavasti vaitamaan pokkerit.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Bill Callahan: All Thoughts Are Prey To Some Beast
Uuden levyn paras biisi.
Smog: Permanent Smile
Paras biisi.
Kirka - Kanelipuun alla
Ylex:n sivuilla on Koe-eläinpuiston soittolistat ja niitä tulee kai Yle Areenalle kuunneltaviks! :peuk:
Edit: Eiku ei! Niitä on tullu vaikka kuinka pitkään ja ne pysyy Areenalla vaan viikon.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
[quote:3dbc23c492="Neuvostoliitto"][quote:3dbc23c492="psykokarkki"]tapsa rautavaara
boksin neloslevy taas kerran soitossa [/quote:3dbc23c492]
Sama, mutta mulla levy 12 soi silleen aika ajoin. Hienosti tästä tuntuu riittävän, varmaan joku 8 levyä edelleen soittamatta.
Yhden puutteen olen boxista keksinyt. Se Peter von Baghin dokkari Tapsan viimeiseltä elinvuodelta olisi ollut asiaa. Youtubesta löytyy hienoja pätkiä ja jykevää tarinointia, käypä kattoo.[/quote:3dbc23c492]
Joo kyllä täälläkin on boxi ollut kovassa soitossa. Se von Baghin dokkari on kyllä parasta ikinä, kahdestihan se tullut viime vuosina teemalta - sillä toisella kerralla meillä oli trerotsien Tapsa-bileet kun katsottiin porukalla. Jousiammunnan MM kännissä ja keihään olympppiakultaa koska sai pihkaa käyttöön. Parasta. Ja vaatimattominta. Rautavaara
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Einille
Mut voi vittu Puiset Heilat iskee just nyt niiiiiiiiiiin törkeän kovasti ettei järkeä. Tällä hetkellä siis tää Hantan julkaisema EP :sydan::sydan::sydan::peuk:
Tulkaa ihmeessä lauantaina Pitkämieheen keikalle, jos vain mitenkään mahdollista!
Vitun siistiä, että tällaisia uusia ja nuoria jannuja löytyy, ketkä tekee näinkin taitavaa musaa ja saa jo ekalla kuuntelukerralla vakuuttumaan, et nyt kyllä on sellasta matskua, että huhhuh nytpä lähtee ja lujaa!
Eini ja nuoret jannut :lipeva:
bzort glorf bööth
Dennis Wilson - Lady
Nyt tulee
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:11cc58b7d9="hrmunoita"]Mut voi vittu Puiset Heilat iskee just nyt niiiiiiiiiiin törkeän kovasti ettei järkeä. Tällä hetkellä siis tää Hantan julkaisema EP :sydan::sydan::sydan::peuk:
[/quote:11cc58b7d9]
tota loppuunmyytyä pläjäystä muuten näky olevan vielä myymälä2:ssa ainakin 1 kpl. pitäis sieltäki joskus kysellä maksuja, en muista yhtään mitä levyjä sinne oon joskus roudannu, kerran oon sieltä tosin vähän rahaakin saanut
Cumulus - Marseillen poika
Jari Lappalainen - Kaiken kauniin rinnalla
Flaming Lips - Mr. Ambulance Driver
I took your advice
And turned my cable off
You said you'd do it too
How come you never call?
I took your advice