You are not logged in.
muna
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
muna
So much for the triple plan
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
en ole kolmekybänen emoboy
Ei helvetti mitä hulinaa taas
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Joo-o
Arshavin voisi laittaa neljännen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Arshavin voisi laittaa neljännen.
Ei vittu
Okei nyt loppuu jo kaikki ajattelukyky. 4-4?
Olipa kyllä ottelu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olipa kyllä ottelu.
Ei siinä, edellinenkin Liverpoolin matsi päättyi 4-4 Arshavinin 4 maalia kyllä aika vakuuttavaa.
Pitäisköhän sitä laittaa joku tulosveto vetämään seuraavaan puulin peliin. Tuloksen varmaan arvaatte
Liverpool vs Arshavin 4-4!
Huh huh! Jos oli Poolin puolustuksella ongelmia, niin vähintään samaa voi sanoa Arsenalin pulustuksesta. 3-4:ssä oli ekan kerran tunne että Arsu saattaa voittaa kun oli niin vähän aikaa jäljellä, mutta ei se kauaa kestänyt...
Arshavin
"I was a bit like Mel Gibson in Lethal Weapon II when he had to dislocate his shoulder to get out of a straitjacket."
Theo Walcott on his troublesome injury.
[quote:ac1367a975="börjeslandet"]"I was a bit like Mel Gibson in Lethal Weapon II when he had to dislocate his shoulder to get out of a straitjacket."
Theo Walcott on his troublesome injury.
[/quote:ac1367a975]
No nytkyllä sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
muna leikkii ihan vittuillakseen puulipuppeleiden hermoilla
Crisu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Spurs toi lisäväriä mestaruustaistoon, nearly.
Hull on huiman alkukautensa jälkeen torpedoimassa itsensä kohti putoamista. Tämä tosin vaatisi Borolta ja/tai Newcastlelta pisteiden keräämistä. Ehkä Phil Brownin kannattaisi joka tapauksessa keskittyä tulevaisuudessa hieman enemmän oman joukkueensa tekemisiin, eikä jauhaa viikkokaupalla Cesc Fabregasin vaatteista.
Fulham eurokentille ja Hodarista vuoden manageri?
Crisu
ällöttävä mielipide
meinasin ekana haukkua ko. pelaajaa ja nimimerkki gontsua mutta parempi näin.
nojoo puoliajalla jo arvelinkin, että eiköhän MU tuolta nouse, varsinkin kun vastassa on Spurs. Mestaruuskamppailun kannaltakin tää nyt on vähän tämmöstä sitkuttamista ollu kun Söör Alexin miehistöllä on se rästipeli jonka pelannevat vasta joskus ens kauden puolella..
Fulham eurokentille ja Hodarista vuoden manageri?
WBA on ollut todella kovassa iskussa. Eivät hevillä luovuta putoamiskamppailussa. Ovat taas mukana menossa.
WBA on ollut todella kovassa iskussa. Eivät hevillä luovuta putoamiskamppailussa. Ovat taas mukana menossa.
Mjaa eikös ne just eilisen voittonsa ansiosta taittanu jonkun yli kymmenen matsin voitottoman putkensa..
[quote:6a593ea9dd="leposi"]WBA on ollut todella kovassa iskussa. Eivät hevillä luovuta putoamiskamppailussa. Ovat taas mukana menossa.
Mjaa eikös ne just eilisen voittonsa ansiosta taittanu jonkun yli kymmenen matsin voitottoman putkensa..[/quote:6a593ea9dd]
Näin on, mutta usko on silti kova. Onhan ne tasureita pelannu ja maalejakin on tehty. Kyllä se vielä tästä! Newcastle ulos, WBAn on säilyttävä.
[quote:503fb5b3af="shanks"][quote:503fb5b3af="leposi"]WBA on ollut todella kovassa iskussa. Eivät hevillä luovuta putoamiskamppailussa. Ovat taas mukana menossa.
Mjaa eikös ne just eilisen voittonsa ansiosta taittanu jonkun yli kymmenen matsin voitottoman putkensa..[/quote:503fb5b3af]
Näin on, mutta usko on silti kova. Onhan ne tasureita pelannu ja maalejakin on tehty. Kyllä se vielä tästä! Newcastle ulos, WBAn on säilyttävä.[/quote:503fb5b3af]
BOING BOING BAGGIE BAGGIE BOING BOING BAGGIE BAGGIE
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olipa hieno maali Arsenalilta, toi 1-0. Arshavin vaikuttaa aikasta pelimieheltä.
Moneenko osoitteeseen piti raottaa peräaukkoa? Ei yhteenkään.
No ehkä vähän Venäjän mafian suuntaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Uus Bergkamp.
Eri. Liian moderni ja monipuolinen tuohon titteliin.
[quote:a372f8cf65="Jean-Babtiste"][quote:a372f8cf65="Ulvis"]Moneenko osoitteeseen piti raottaa peräaukkoa? Ei yhteenkään.
No ehkä vähän Venäjän mafian suuntaan [/quote:a372f8cf65]
Pitikö? onko joku oligarkki laupeuden eleenä ojentanut Arsulle 300 miljoonaa puntaa, jolla ostaa jotain pientä kivaa siirtomarkkinoilla?[/quote:a372f8cf65]
Oisko ehkä tässä tapauksessa just toisinpäin
:twisted:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Aika hyvin: 35-vuotias Giggs vaivaiset 12 kertaa aloituskokoonpanossa mut silti vuoden liigapelaaja...
ManU luopuu Tevezistä: En kuulunut perheeseen
Niin ja kyllä nyt näyttää siltä, että se europaikka tulee Fulhamille ens kaudelle. Toki on paha peli Newcastlea vastaan vieraissa ja sitten vikalla kiekalla Everton kotona. Tottenhamilla on City ja Liverpool. West Ham kuitenkin pupeltaa ja Spurs ja City pelaavat tasan, joten se on siinä.
jahas, tevezin lähtiessä munan kevyt symppiskerroin lähenee nollaa