#1 22.04.2009 09:52

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Nazi Death Camp

Aijai.

www.myspace.com/deathkampboyz 

200904nazideathcamp.jpg


Nazi death campin lehdistötiedotteesta:

"Bändin takana häärää mm. Kakka-hätä 77, Maho Neitsyt, Vaasankatu SS ja The Heartburns yhtyeistä tuttu Teemu Bergman sekä ex-Damn Seagulls herra Töni Koskinen. Köskinen erosi Damns Seagullsista liittyäkseen Nazi Death Campin miehitykseen perusteella (yliviivattu)"kun ei jaksanut soittaa semmoista löysää paskaa, mukava päästä revittelemään tämmöistä punkrockia."(/yliviivattu)*

* "musiikilliset erimielisyydet"

Offline

#2 22.04.2009 10:11

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Nazi Death Camp

Levy on ihan törkeen kovaa kamaa. Torvessa näiden keikka oli hauska siitä, että biisien väliset kitaratapailut ja rumpulämmittelyt oli melodisempia, teknisempiä ja pidempiä kuin itse biisit.

Vuoden parhaita levyjä, kotimaisista ehkä jopa paras. Sävellykset vaan on loistavia niin minkäs teet. icon_cool


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#3 22.04.2009 10:56

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Nazi Death Camp

Komiata roiskimistahan tämä, ymmärtävät tarttuvien kertosäkeiden päälle. Kokoelma hankkimatta, mutta melkein veikkaan että toimii mulle parhaiten 7"-mitassa. Ja koska noi seiskat jo on hyllyssä ni tuskin tulee koksua ostettuakaan.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#4 22.04.2009 11:14

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,549
Website

Re: Nazi Death Camp

kiinnostaa kyllä, tosin kiinnostais enemmän jos olis suomeksi. täytynee tsekkaa jossain vaiheessa.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#5 22.04.2009 12:02

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Nazi Death Camp

psykokarkki wrote:

kiinnostais enemmän jos olis suomeksi.

Täähän se suurin puute onkin! Muuten toimii oikeastaan kaikki, mutta kotimaisena nää lyriikat toimisi paljon paremmin. Järkiratkaisu siltä tyypiltä, joka jätti sen Damn Seagulls -yhtyeen.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#6 22.04.2009 12:09

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nazi Death Camp

Neuvostoliitto wrote:

[quote:5467b4be16="psykokarkki"]kiinnostais enemmän jos olis suomeksi.[/quote:5467b4be16]

Täähän se suurin puute onkin! Muuten toimii oikeastaan kaikki, mutta kotimaisena nää lyriikat toimisi paljon paremmin.

Mut sittenhän toi kuulostais lähes yks yhteen Kakkahädältä. Luulen, että tietosesti lähetty hakemaan englanninkielistä.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#7 22.04.2009 12:16

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Nazi Death Camp

Jean-Babtiste wrote:

[quote:63cf2993f0="Neuvostoliitto"][quote:63cf2993f0="psykokarkki"]kiinnostais enemmän jos olis suomeksi.[/quote:63cf2993f0]

Täähän se suurin puute onkin! Muuten toimii oikeastaan kaikki, mutta kotimaisena nää lyriikat toimisi paljon paremmin.[/quote:63cf2993f0]
Mut sittenhän toi kuulostais lähes yks yhteen Kakkahädältä. Luulen, että tietosesti lähetty hakemaan englanninkielistä.

Se ei oikeastaan haittaisi, mutta kyllä mä kuulen tässä musiikillista eroa aika paljonkin. Kakkikselta diggailen lähinnä biiseistä "Narkata ja kuolla", sekä "Sirpa & Make". Nazi Death Campilla taas miltei jokainen biisi on laadukas, tai niinku meitsin makuun. Suomalainen punk kuulostaa paljon punkimmalta kun mölistään suomeksi, se tuo mukanaan sitä rillumareita.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#8 22.04.2009 12:29

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nazi Death Camp

Neuvostoliitto wrote:

[quote:1575d684be="Jean-Babtiste"][quote:1575d684be="Neuvostoliitto"][quote:1575d684be="psykokarkki"]kiinnostais enemmän jos olis suomeksi.[/quote:1575d684be]

Täähän se suurin puute onkin! Muuten toimii oikeastaan kaikki, mutta kotimaisena nää lyriikat toimisi paljon paremmin.[/quote:1575d684be]
Mut sittenhän toi kuulostais lähes yks yhteen Kakkahädältä. Luulen, että tietosesti lähetty hakemaan englanninkielistä.[/quote:1575d684be]

Se ei oikeastaan haittaisi, mutta kyllä mä kuulen tässä musiikillista eroa aika paljonkin. Kakkikselta diggailen lähinnä biiseistä "Narkata ja kuolla", sekä "Sirpa & Make". Nazi Death Campilla taas miltei jokainen biisi on laadukas, tai niinku meitsin makuun. Suomalainen punk kuulostaa paljon punkimmalta kun mölistään suomeksi, se tuo mukanaan sitä rillumareita.

Nii mut Nazi Death Camp kuulostaakin englanniksi lauletulta Killed by Death -punkilta, ja se on suomalaisbändille saavutus icon_wink En mä nää tossa mitään ongelmaa kielten välillä, ku Bärimanni on niin hyvä laulaja joka tapauksessa.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#9 22.04.2009 13:23

low-fi
Member
From: Oulu
Registered: 03.03.2008
Posts: 91
Website

Re: Nazi Death Camp

Jean-Babtiste wrote:

[quote:24d4cd4f7d="Neuvostoliitto"][quote:24d4cd4f7d="psykokarkki"]kiinnostais enemmän jos olis suomeksi.[/quote:24d4cd4f7d]

Täähän se suurin puute onkin! Muuten toimii oikeastaan kaikki, mutta kotimaisena nää lyriikat toimisi paljon paremmin.[/quote:24d4cd4f7d]
Mut sittenhän toi kuulostais lähes yks yhteen Kakkahädältä. Luulen, että tietosesti lähetty hakemaan englanninkielistä.

No mut tämähän kuulostaa ihan Heartburnsilta.
Mä en oikeasti ymmärrä miksi tolla dudella on kolme periaatteessa täysin identtistä bändiä. Tylsähköjä vieläpä!

Offline

#10 22.04.2009 13:59

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Nazi Death Camp

low-fi wrote:

[quote:3729fc7fc1="Jean-Babtiste"][quote:3729fc7fc1="Neuvostoliitto"][quote:3729fc7fc1="psykokarkki"]kiinnostais enemmän jos olis suomeksi.[/quote:3729fc7fc1]

Täähän se suurin puute onkin! Muuten toimii oikeastaan kaikki, mutta kotimaisena nää lyriikat toimisi paljon paremmin.[/quote:3729fc7fc1]
Mut sittenhän toi kuulostais lähes yks yhteen Kakkahädältä. Luulen, että tietosesti lähetty hakemaan englanninkielistä.[/quote:3729fc7fc1]

No mut tämähän kuulostaa ihan Heartburnsilta.
Mä en oikeasti ymmärrä miksi tolla dudella on kolme periaatteessa täysin identtistä bändiä. Tylsähköjä vieläpä!

Musta Heartburnissa ja NDC:ssä on joku sellanen skarppiusero  icon_rolleyes Mikä on varmaankin tarkoituksenmukaista. Ja mun korviin Kakkiksessa ja Natseissa on muutaki eroa ku kieli. Kakkisbiisit enkuiksi laulettuina ei kuulostain tolta J-B:n mainitsemalta Killed By Death punkilta, ne ottaa niin paljon enempi sieltä vanhasta suomikamasta.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#11 22.04.2009 14:03

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nazi Death Camp

low-fi wrote:

[quote:b1fb91e988="Jean-Babtiste"][quote:b1fb91e988="Neuvostoliitto"][quote:b1fb91e988="psykokarkki"]kiinnostais enemmän jos olis suomeksi.[/quote:b1fb91e988]

Täähän se suurin puute onkin! Muuten toimii oikeastaan kaikki, mutta kotimaisena nää lyriikat toimisi paljon paremmin.[/quote:b1fb91e988]
Mut sittenhän toi kuulostais lähes yks yhteen Kakkahädältä. Luulen, että tietosesti lähetty hakemaan englanninkielistä.[/quote:b1fb91e988]

No mut tämähän kuulostaa ihan Heartburnsilta.
Mä en oikeasti ymmärrä miksi tolla dudella on kolme periaatteessa täysin identtistä bändiä. Tylsähköjä vieläpä!

Näihin korviin Kakkis ja NDC on lähempänä toisiaan, Heartburns soundillisesti, soitannollisesti ja biisillisestikin aika eri maailmasta. Mutta mun mielestä HB on ku yhistelmä roisia 90-luvun garagepunkkia ja Misfitsiä, Kakkis on ku vanhaa suomipunkkia ja NDC sitten ku jotain vanhaa Nyki/Cleveland/Eurooppa/KBD-punkkia.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#12 22.04.2009 18:16

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Nazi Death Camp

Piffillä joku aikanaan kommentoi Natseista että kuullostaa ihan Bärimannin muiltakin bändeiltä, johon TB että kun pyörä on keksitty niin senkun vaan ajellaan.

Heartburns on kova bändi, yks Suomen parhaista. KH-77 kaljanjuontikivaa. Natseja en ole tainnut edes kuulla.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#13 22.04.2009 19:02

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: Nazi Death Camp

[quote:744eedb216="Katkennut petsari"]Piffillä joku aikanaan kommentoi Natseista että kuullostaa ihan Bärimannin muiltakin bändeiltä, johon TB että kun pyörä on keksitty niin senkun vaan ajellaan.

Heartburns on kova bändi, yks Suomen parhaista. KH-77 kaljanjuontikivaa. Natseja en ole tainnut edes kuulla.[/quote:744eedb216]

Niinhän se kuulostaakin, mutta on musta vähän monipuolisempi kuin Heartburns. Ei haittaa, parasta.

Offline

#14 22.04.2009 20:50

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Nazi Death Camp

Jean-Babtiste wrote:

[quote:cd3529fe6a="low-fi"][quote:cd3529fe6a="Jean-Babtiste"][quote:cd3529fe6a="Neuvostoliitto"][quote:cd3529fe6a="psykokarkki"]kiinnostais enemmän jos olis suomeksi.[/quote:cd3529fe6a]

Täähän se suurin puute onkin! Muuten toimii oikeastaan kaikki, mutta kotimaisena nää lyriikat toimisi paljon paremmin.[/quote:cd3529fe6a]
Mut sittenhän toi kuulostais lähes yks yhteen Kakkahädältä. Luulen, että tietosesti lähetty hakemaan englanninkielistä.[/quote:cd3529fe6a]

No mut tämähän kuulostaa ihan Heartburnsilta.
Mä en oikeasti ymmärrä miksi tolla dudella on kolme periaatteessa täysin identtistä bändiä. Tylsähköjä vieläpä![/quote:cd3529fe6a]
Näihin korviin Kakkis ja NDC on lähempänä toisiaan, Heartburns soundillisesti, soitannollisesti ja biisillisestikin aika eri maailmasta. Mutta mun mielestä HB on ku yhistelmä roisia 90-luvun garagepunkkia ja Misfitsiä, Kakkis on ku vanhaa suomipunkkia ja NDC sitten ku jotain vanhaa Nyki/Cleveland/Eurooppa/KBD-punkkia.

Entäs Vaasankadun SS sitten? icon_cool


Sent from my iPhone 16

Offline

#15 22.04.2009 22:06

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nazi Death Camp

Tomsk wrote:

[quote:6fe5442258="Jean-Babtiste"][quote:6fe5442258="low-fi"][quote:6fe5442258="Jean-Babtiste"][quote:6fe5442258="Neuvostoliitto"][quote:6fe5442258="psykokarkki"]kiinnostais enemmän jos olis suomeksi.[/quote:6fe5442258]

Täähän se suurin puute onkin! Muuten toimii oikeastaan kaikki, mutta kotimaisena nää lyriikat toimisi paljon paremmin.[/quote:6fe5442258]
Mut sittenhän toi kuulostais lähes yks yhteen Kakkahädältä. Luulen, että tietosesti lähetty hakemaan englanninkielistä.[/quote:6fe5442258]

No mut tämähän kuulostaa ihan Heartburnsilta.
Mä en oikeasti ymmärrä miksi tolla dudella on kolme periaatteessa täysin identtistä bändiä. Tylsähköjä vieläpä![/quote:6fe5442258]
Näihin korviin Kakkis ja NDC on lähempänä toisiaan, Heartburns soundillisesti, soitannollisesti ja biisillisestikin aika eri maailmasta. Mutta mun mielestä HB on ku yhistelmä roisia 90-luvun garagepunkkia ja Misfitsiä, Kakkis on ku vanhaa suomipunkkia ja NDC sitten ku jotain vanhaa Nyki/Cleveland/Eurooppa/KBD-punkkia.[/quote:6fe5442258]
Entäs Vaasankadun SS sitten? icon_cool

Tai Runkkuradio icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#16 24.04.2009 09:16

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Nazi Death Camp

Baby I´m alcoholic on aika hitti.


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#17 24.04.2009 09:20

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Nazi Death Camp

Oma suosikki on Who’s Got the Biggest Balls in Town.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#18 27.05.2009 12:38

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nazi Death Camp

Nyt mä kekkasin keiltä nää kuulostaa aika paljon - the Kidsiltä!


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

Board footer

Powered by FluxBB