You are not logged in.
Basson keskustelualueella eivät tykänneet
http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?aihe_id=54785
bzort glorf bööth
terve jenna24
en oo "se"
bzort glorf bööth
on kyllä tautisen kovaa hoppia tää harmaa gedou
[quote:c34f7758a1="Laatu"]Nopean tutustumisen ja kämästen Myspace-biisinäytteiden jälkeen tää Harmaa Getto vaikuttaa ihan törkeän hyvältä. Parasta hiphoppia Suomessa vähään aikaan.
Erityisesti Harmaata ku harmaata kolahtaa välittömästi tinkimättömyydellään ja hienolla lofi-soundimaailmallaan.[/quote:c34f7758a1]
täysin sama. helevetin hyvää meininkiä
tulipahan ostettua elämäni ensimmäinen basso-lehti
Ursulan Uni -musavideo
Videomateriaali: Lauri Ainala & Jaakko Pallasvuo
Animaatiot ja editointi: Jaakko Pallasvuo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No niin taas vähäsen uusia biisejä Harmaan Geton myspaississa.
bzort glorf bööth
Panin kans just soimaan, hyvältä kuulostaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jonttikin mukana menossa
hieno pändi kyl. harmaasta gettosta sanoisin et ihan plpl projektilta vaikuttaa mut jääkö sit siihen. olis torstaina levykauppa äxässä mut en ehdi, kattellaan sit piriel ankin lämppärinä, levy tais ilmestyy huomenna
Tosta taisi olla juttua musaspämmin puolella.
bzort glorf bööth
no nyt on täälläki
Toi oli ihan mielenkiintoinen toi blogijuttu, sen innostamana läksin juutuubiin kuulostelemaan uusia biisejä ja videoita. Mut tuli taas nopsaan selväks, että ei tää bändi ole mua varten. Soundillisesti paikoitellen ihan mahtavaa kamaa, mutta ei vaan välity noi biisit, ei sit millään. Luovutan toistaiseksi
organizing the boy scouts for murder is wrong
Joks toi loppuunmyyty Keskitalon kanssa tehty 7" liikkuu ihan sikamaisissa hinnoissa ja on very rare finnish psych rarity eli kantsiiks myydä?
Joks toi loppuunmyyty Keskitalon kanssa tehty 7" liikkuu ihan sikamaisissa hinnoissa ja on very rare finnish psych rarity eli kantsiiks myydä?
enpä kyl tiedä, kokeile ebayta, onhan tää ehkä fonalin kovin juttu ulkomailla
Äh, ehkä mä en jaksa.
Pidän hyllyssä ja kuuntelen seuraavan kerran 20 vuoden päästä ja tajuan, että olen ollut koko ajan väärässä
kattellaan sit piriel ankin lämppärinä,
Tuo keikka on peruttu. Banninkin uhalla linkitän jenna24sena tähän jotain, eli tässä ois hämyistä treenivideoo jeesuksen demoneista ja harmaista bileistä.
<object width="425" height="344"><param … ></object>
bzort glorf bööth
peruttu, mitäs
peruttu, mitäs
niin mulle kerrottiin. "toihan nyt on jo peruttu aikoja sitte."
bzort glorf bööth
[quote:8dba715fec="psykokarkki"]peruttu, mitäs [/quote:8dba715fec]
niin mulle kerrottiin. "toihan nyt on jo peruttu aikoja sitte."
Paavis on perunu vai ariel pink?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:003ba6bff2="hiirimattona"][quote:003ba6bff2="psykokarkki"]peruttu, mitäs [/quote:003ba6bff2]
niin mulle kerrottiin. "toihan nyt on jo peruttu aikoja sitte." [/quote:003ba6bff2]
Paavis on perunu vai ariel pink?
harmaa getto
bzort glorf bööth
[quote:5dff30eff7="börjeslandet"][quote:5dff30eff7="hiirimattona"][quote:5dff30eff7="psykokarkki"]peruttu, mitäs [/quote:5dff30eff7]
niin mulle kerrottiin. "toihan nyt on jo peruttu aikoja sitte." [/quote:5dff30eff7]
Paavis on perunu vai ariel pink?[/quote:5dff30eff7]
harmaa getto
voisivat ilmoittaa julkisestikin, tiketissä mainostetaan yhä harmaata gettoa. pyytäisin rahat takas jos mulla vielä olis tiketti
ja tänään äxässä kuudelta mut en pääse mut odotan raporttia, onx kukaan menossa?
ja nyt uutta helsingin keikkaa kehiin
Eiks Harmaa getto oo tänään Levykauppa Äxässä klo 18?
en ole kolmekybänen emoboy
ehkä oli, ehkä ei, raporttia
Oisko tässä jotain?
bzort glorf bööth
paitaa myynnissä fonalilla:
Nostetaanpa ylös DVD-trailerilla!
Puolittakaa annos Lähinnä siis tuo trailerin loppu.
"A repo man's always intense"
Puolittakaa annos Lähinnä siis tuo trailerin loppu.
Sama
Siis eihän toi ole se Jenni, joka Paavoharjun levyillä laulaa? Toivottavasti ei, mutta vitsi mikä spede
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan