You are not logged in.
hey onks tuon illan violan settilistaa tallessa? mulla on soinu yhen biisin kertsi päässä jo pitkään, eikä havaintoa mikä se on...
Ei meillä ole koskaan settilistoja, mutta muistan kyllä suunnilleen mitä soitettiin. Missä vaiheessa settiä ja minkälainen styge?
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:75cda62cc3="yrr"]hey onks tuon illan violan settilistaa tallessa? mulla on soinu yhen biisin kertsi päässä jo pitkään, eikä havaintoa mikä se on...[/quote:75cda62cc3]
Ei meillä ole koskaan settilistoja, mutta muistan kyllä suunnilleen mitä soitettiin. Missä vaiheessa settiä ja minkälainen styge?
puolivälissä suurinpiirtein, aika menevä biisi, kitaraakin oli, ja kertsi alkoi mun muistaaksein lausahduksella "I DIDN'T..." tms.
tietty saatan muistaa väärin ja oon täydentänyt kuulokuvan itse ihan eri biisiksi.. näinkin käy, aika usein...
[quote:392d3f03f2="forssto"][quote:392d3f03f2="yrr"]hey onks tuon illan violan settilistaa tallessa? mulla on soinu yhen biisin kertsi päässä jo pitkään, eikä havaintoa mikä se on...[/quote:392d3f03f2]
Ei meillä ole koskaan settilistoja, mutta muistan kyllä suunnilleen mitä soitettiin. Missä vaiheessa settiä ja minkälainen styge?[/quote:392d3f03f2]puolivälissä suurinpiirtein, aika menevä biisi, kitaraakin oli, ja kertsi alkoi mun muistaaksein lausahduksella "I DIDN'T..." tms.
tietty saatan muistaa väärin ja oon täydentänyt kuulokuvan itse ihan eri biisiksi.. näinkin käy, aika usein...
Väittäisin Breathtaker-kappaleeksi. Löytyy Anything Can Stop Us -albumilta:
http://www.violamusicclub.com
[quote:15a37b98d3="yrr"][quote:15a37b98d3="forssto"][quote:15a37b98d3="yrr"]hey onks tuon illan violan settilistaa tallessa? mulla on soinu yhen biisin kertsi päässä jo pitkään, eikä havaintoa mikä se on...[/quote:15a37b98d3]
Ei meillä ole koskaan settilistoja, mutta muistan kyllä suunnilleen mitä soitettiin. Missä vaiheessa settiä ja minkälainen styge?[/quote:15a37b98d3]puolivälissä suurinpiirtein, aika menevä biisi, kitaraakin oli, ja kertsi alkoi mun muistaaksein lausahduksella "I DIDN'T..." tms.
tietty saatan muistaa väärin ja oon täydentänyt kuulokuvan itse ihan eri biisiksi.. näinkin käy, aika usein...[/quote:15a37b98d3]
Väittäisin Breathtaker-kappaleeksi. Löytyy Anything Can Stop Us -albumilta:
http://www.violamusicclub.com
kah, sepä se. tänks
tempaukselle, vai miksi tätä nyt pitäis kutsua, enihoo
Mangojauhe goddamn.
näin albumikokonaisuuden vankkumattomana kannattajanakin täytyy kyllä pistää violan toiminnalle
Huh! Ihan hyviä lukuja kyllä tikattu tuolla saitilla! Alle 48h toiminnassa ja reilusti yli 1000 uniikkia kävijää on Google Analytics tilastoinut. Nuo 1000 kävijää ovat käyttäneet kaistaa roimasti yli 100 gigan verran, eli näköjään tiedostot ovat tehneet kauppansa. Mm. koko meidän diskografiamme sisältävä zip-paketti on ladattu vähän yli 500 kertaa.
Erittäin kelvolliset luvut, sanon minä!
Mm. koko meidän diskografiamme sisältävä zip-paketti on ladattu vähän yli 500 kertaa.
Pikkasen asiallinen homma :peuk::peuk:
Itekin olen todella jääräpäinen levymuodossa olevan musan kuluttaja, tiedostomusa soi lähes ainoastaan mp3-soittimessa (violat sinne ) ja nekin on kaikki levyiltä ripattuja, ei bittimuodossa hankittuja, mutta hattua päästä silti tuolle teidän päätökselle, arvostan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Hyvin tehty, täytyy hakea kiitokseksi Pitkiksestä joku V hiblattavaksi.
aikamoinen temppu, toivottavasti saa positiivista julkisuutta ja tämän jälkeenhän violan loput levyt hamstrataan hetkessä kaupoista. joo, digimusan pitääkin olla vapaata, levyistä toki maksan mielelläni.
Hyvältä kuulostaa jpp!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
luulin kuunnelleeni uutta blox partya, mut sehän olikin viola!
luulin kuunnelleeni uutta blox partya, mut sehän olikin viola!
smaa. "Riffi" kuulostaa jonkin verran yhdeltä ekan levyn biisiltä. Oliko se nyt Helicopter nimeltään.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Olipa hyvä keikka eilen Bellyssä!
ETENKIN ENCORE!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
^Sä siis liityt siihen jotenkin, ,miten?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kärtsy bongattu joraamassa estottomasti poikien tahtiin
Kärtsy bongattu joraamassa estottomasti poikien tahtiin
Näin kuvan tästä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:3f8fe916ac="Joe Caligula"]^Sä siis liityt siihen jotenkin, ,miten?[/quote:3f8fe916ac]
Espoon Prinssi on eilisestä lähtien meidän uusi lead-vokalisti!!!
uuh mä voin sit tulla vierailevaks taustalaulajaks
[quote:37d6422b17="forssto"][quote:37d6422b17="Joe Caligula"]^Sä siis liityt siihen jotenkin, ,miten?[/quote:37d6422b17]
Espoon Prinssi on eilisestä lähtien meidän uusi lead-vokalisti!!![/quote:37d6422b17]
uuh mä voin sit tulla vierailevaks taustalaulajaks
Ei lavalla ole Espoon Prinssin egon ohella tilaa muille.
[quote:bffd51c062="kri"][quote:bffd51c062="forssto"][quote:bffd51c062="Joe Caligula"]^Sä siis liityt siihen jotenkin, ,miten?[/quote:bffd51c062]
Espoon Prinssi on eilisestä lähtien meidän uusi lead-vokalisti!!![/quote:bffd51c062]
uuh mä voin sit tulla vierailevaks taustalaulajaks [/quote:bffd51c062]
Ei lavalla ole Espoon Prinssin egon ohella tilaa muille.
joo, jopa Kanye West hävii Prinssille 6-0
[quote:f19c878b2d="forssto"][quote:f19c878b2d="kri"][quote:f19c878b2d="forssto"][quote:f19c878b2d="Joe Caligula"]^Sä siis liityt siihen jotenkin, ,miten?[/quote:f19c878b2d]
Espoon Prinssi on eilisestä lähtien meidän uusi lead-vokalisti!!![/quote:f19c878b2d]
uuh mä voin sit tulla vierailevaks taustalaulajaks [/quote:f19c878b2d]
Ei lavalla ole Espoon Prinssin egon ohella tilaa muille.[/quote:f19c878b2d]
joo, jopa Kanye West hävii Prinssille 6-0
Onks encoresta ja egosta kuvii??
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Yleensä olen lauantaisin odottanut prinssiltä soittoa, mutta taisi liikkua paremmissa piireissä
Kauankohan kaverin ego pysyy näiden rajojen sisällä, kunnes on aika jättää taakse kateellisten kommunistien paska homomaa.
[quote:53de677f52="Ulvis"]Yleensä olen lauantaisin odottanut prinssiltä soittoa, mutta taisi liikkua paremmissa piireissä
Kauankohan kaverin ego pysyy näiden rajojen sisällä, kunnes on aika jättää taakse kateellisten kommunistien paska homomaa.[/quote:53de677f52]
Olin tupareissa ja sen jälkeen erään veikkausvoittajan kanssa Nollassa. Eri piirit, paremmuuksia ei voi lähteä vertaamaan.
Mutta jotta pysyttäisiin asiassa, niin Violan ja Espoon prinssin näkee seuraavan kerran maanantaina 27. päivä Tavastialla.
Mutta jotta pysyttäisiin asiassa, niin Violan ja Espoon prinssin näkee seuraavan kerran maanantaina 27. päivä Tavastialla.
Jäbä meinaa feidata Seinäjoen keikan?!
[quote:f92173cb8c="Espoon Prinssi"]Mutta jotta pysyttäisiin asiassa, niin Violan ja Espoon prinssin näkee seuraavan kerran maanantaina 27. päivä Tavastialla.[/quote:f92173cb8c]
Jäbä meinaa feidata Seinäjoen keikan?!
Ei mun ego mahdu seinäjoelle
aika iso ego
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Uusi styge netissä:
http://www.violamusicclub.com/2009-05-nobodylovers