You are not logged in.
Kellopeli Appelsiini ja Sivullinen
hyvät kirjat!
f scott fitzgeraldin tender is the night,
h rider haggardin she
ja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hesyn kirpparilta kolme kirjaa eurolla:
Irène Némirovsky - Veren polte
Hannu Simpura - Ikuiset kuoriaset
Kiasman Pilviin Piirretty-näyttelykirja
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kirpparilta :
Nabokov: Lolita 1 e
McEwan: Atonement 2 e ( )
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Kampintorin antikvariaatista.
Immanuel Kant: Critique of Judgement (8e)
Simon Singh: Fermat's Last Theorem (5e)
Heinrich Böll: Suojaverkko (0,50e)
[quote:5fd19a5d86="merrim"]Kirpparilta :
Nabokov: Lolita 1 e
McEwan: Atonement 2 e ( )[/quote:5fd19a5d86]
Heh, mä oon itse ostanut just hiljattain kans kirpparilta. Noihin hintoihin
Juicen kirjakokoelma on näköjään myynnissä, pitäisköhän ostaa pois...
http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanm … man/140233
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:748b1dcad0="tomitarmo"]Juicen kirjakokoelma on näköjään myynnissä, pitäisköhän ostaa pois...
http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanm … man/140233[/quote:748b1dcad0]
Ehkä sen jälkeen kun oon saanut ton Michael Jacksonin kokoelman laitettua hyllyyn.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:3b8b9ed781="tomitarmo"]Juicen kirjakokoelma on näköjään myynnissä, pitäisköhän ostaa pois...
http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanm … man/140233[/quote:3b8b9ed781]
Ahnepaska perikunta, en ostais :x
Olof Palme "Politiikka on tahdon asia"
Ho Tsi-Minh "Poliittisen vangin runot" (suom. Pentti Saarikoski)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kirpparilta Valittujen palojen Totta vai tarua? -tiiliskivi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Onko tuossa ruumiistairtautumisesta/astraalikävelystä tms. juttua? Jos, niin teosta on käytetty puolustuksen lähdekirjallisuutena eräässä salakaatojutussa itä-suomessa, ainakin faijaltani kuulemani käsittämättömän saagan mukaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Naah, tää on vuodelta -90. Mulla on kyllä yks vanhempikin jossain, pitääpä tsekata.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Naah, tää on vuodelta -90. Mulla on kyllä yks vanhempikin jossain, pitääpä tsekata.
En tiedä milloin juttu on tapahtunut, mutta voi olla myös 90-luvun alussa. Joku eksentrinen puolustusasiaja oli tarttunut "viimeisenä oljenkortena" selitykseen, että salakaadon tehnyt isäntä ei itseasiassa tehnyt tekoa itse, vaan sen suoritti hänen astraaliruuminsa. Astraalisen energiaolennon muodosti isännän nukkuessa hänen palava halunsa päästä salametsälle
Tossa on aika lyhyt tollanen "Askeleita tunte,matto0maan" -osuus, mutta suurin osa taitaa olla ihan tositapahtumia tai tieteellisiä spekulaatioita. Toki noista astraalitason hommista on tullut muualta luettua.
Luit tästä sen kylmä suihku/kuuma suihku -jutun?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:637a4f21f6="Jean-Babtiste"]Kirpparilta Valittujen palojen Totta vai tarua? -tiiliskivi
Luit tästä sen kylmä suihku/kuuma suihku -jutun?[/quote:637a4f21f6]
Eikun se oli yhen miekkamiehen juttuja
Miekkamies suihkussa
[quote:357c6ed3d6="Jean-Babtiste"]Naah, tää on vuodelta -90. Mulla on kyllä yks vanhempikin jossain, pitääpä tsekata.
En tiedä milloin juttu on tapahtunut, mutta voi olla myös 90-luvun alussa. Joku eksentrinen puolustusasiaja oli tarttunut "viimeisenä oljenkortena" selitykseen, että salakaadon tehnyt isäntä ei itseasiassa tehnyt tekoa itse, vaan sen suoritti hänen astraaliruuminsa. Astraalisen energiaolennon muodosti isännän nukkuessa hänen palava halunsa päästä salametsälle [/quote:357c6ed3d6]
Salakaatokertomuksille ikuinen "pelkkää arvostusta" -leima. En ole itse koskaan metsästänyt kun ei se oikein sovi, mutta kaikki aiheeseen liittyvät kaskut, mielummin jonkun rempseän metsäläisen tarinoimana, on täyttä timanttia.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tossa on aika lyhyt tollanen "Askeleita tunte,matto0maan" -osuus, mutta suurin osa taitaa olla ihan tositapahtumia tai tieteellisiä spekulaatioita. Toki noista anaalitason hommista on tullut muualta luettua.
Persepanotopikista, sieltäpä juuri.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ilmari Rantamala "Viimeiset kirjoitukset"
Alpo Ruuth "Maailmanloppu ja muita ongelmia"
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Huudahdin huuto.netistä pennosella teinivuosieni suosikin, Josephine Teyn "Ajan tytär"- dekkarin. Toivottavasti on yhtä hyvä kuin muinoin! Kirjassa vuoteenomana tylsistyvä poliisimies alkaa ratkomaan painokuvan inspiroitsemana Richard III:m arvoitusta
no en kyl ostanu mut sou not.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Arvostelukappale edellisestä ja lisäksi
Todella hyvä.
[quote:203bc4f2e3]Mainosspäm:
TÄSTÄ ÄITI VAROITTI puhuu seksistä ja feminismistä kolmikymppisten naisten näkökulmasta, jotka ovat kiitollisia äitiensä sukupolven naisliikkeen saavutuksista, mutta samalla pyristelevät irti valtavirtafeminismin kahleista.
He ovat tiedostavia, mutta haluavat pukeutua kuin hempukat. He ovat lukeneet Dworkininsa, mutta haluavat, että heitä pannaan rajusti. Ja kun kevytkenkäisen maineessa ollut nainen raiskataan, tukea on sisarilta yhä turha odottaa.
"Toisten naisten raiskaaminen on vähemmän tuomittavaa kuin toisten", Kontula kirjoittaa. Seksuaalisesti aktiiviset naiset joutuvat kärsimään siitä, ettei heidän naiseutensa mahdu pohjoismaisen feminismin siveään ja keskiluokkaiseen raamiin. Samalla jokainen nuori nainen kärsii, kun hysteeriset aikuiset suojelevat tyttöjä heidän heräävältä seksuaalisuudeltaan.
Kirjassa taistellaan pääsystä sille miehiselle etupiirille, jolle feminismi ei vielä ole murtautunut: alueelle, jolla ihminen saa olla seksuaalisesti määrätietoinen ja samalla uskottava.[/quote:203bc4f2e3]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kävelin torstaina yhden antikvariaatin ohi ja ulkopöydällä oli New guide to Pompeii, varmaan seitkytluvulta (ei o vuosilukua missään). Oli vaan euron, niin päätin ostaa. Sanoin myyjälle, et olipa tuuri, kun haen kaikkea Pompeji-aiheista, niin se vetäs jostain hyllyjen välistä kirjan Les fresqves de Pompéi vuodelta 1942. En osaa ranskaa, mut tuo onkin kuvakirja. Harmi vaan, että mustavalkoinen, vaikka hieno onkin. Ois ollu 8e, mut sain molemmat vitosella, koska "Tiedän, että ne menee hyvään kotiin". Ihana kauppias.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:c10755548c="Moronica"]
[quote:c10755548c]He ovat lukeneet Dworkininsa, mutta haluavat, että heitä pannaan rajusti.
[/quote:c10755548c]
[/quote:c10755548c]
Tätä en läppää en kyllä tajua, raflaavaa mainostekstiä tai ei. Dworkin on hulluimpia mies/ihmisvihaajia ikinä jonka nimeä ei saisi mielellään edes lausua feminismin kanssa samassa virkkeessä.
Kirjan ja ruusun päivän kojuista:
Sampo Terho : Silmä silmästä - kuolemanrangaistuksen historiaa (3e)
Imre Kertesz : Lopetus (1e)
Yrjö Haila : Retkeilyn rikkaus (1e)
Hesyn kirpparilta:
Aku Ankka - Päivästä päivään 1940 (2e)
Pasilan kirjaston poistoja:
Marcel Mauss - Lahja (1e)
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:3426167dd3="sheino"]Hesyn kirpparilta:
[/quote:3426167dd3]
meinaatko uusia henkkaris eiq
Sarjakuvaa:
[quote:48be8f35c8="Pope"][quote:48be8f35c8="Moronica"]
[quote:48be8f35c8]He ovat lukeneet Gmorkinsa, mutta haluavat, että heitä pannaan rajusti.
[/quote:48be8f35c8]
[/quote:48be8f35c8]
Tätä en läppää en kyllä tajua, raflaavaa mainostekstiä tai ei. Gmork on hulluimpia mies/ihmisvihaajia ikinä jonka nimeä ei saisi mielellään edes lausua feminismin kanssa samassa virkkeessä.[/quote:48be8f35c8]
Totta!
Mangojauhe goddamn.
[quote:5edb4f448c="sheino"]
Hesyn kirpparilta:
Pasilan kirjaston poistoja:
Marcel Mauss - Lahja (1e)[/quote:5edb4f448c]
Hesyn kirppikselle ja kirjaston poistoille :peukku:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.