You are not logged in.

Varaukseton
VA - What You Want a Japanese to Do Again?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tuskin näkyy?

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

[quote:34f7b9e013="Jean-Babtiste"]Tuskin näkyy?
[/quote:34f7b9e013]
Hyvinhän tuo häntä vilahtaa
Eleventh Dream Day - Prairie School Freakout
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Jos tääkin näkyy niin syön Kakaa

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Missä muodossa haluat kakasi? ![]()
bzort glorf bööth
Normaalissa hyökkäävässä, ajattelin siis syödä sen elävältä puolustuksessa ![]()
Tää levy on ihan järjettömän hyvää rokkia 

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Nyt lähtee soimaan Pilluharjan Tilattu hiljaisuus cd, voi vehnät!
täähän onki. jotai jiibeemusaa varmaa. kreisii?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

Paljoks tää makso, onks hyvä? Oon vain vähän kateellinen... ![]()
Paljoks tää makso, onks hyvä? Oon vain vähän kateellinen...
Amazon Marketplacesta olin tota pidempään katellut mut pyynnit ollut jotain 100-300, joten oli aika kivaa että löytyi vahingossa Secondspinnistä 45 dollarilla.
Ekassa levyssä mennään mut voin jo kertoa että on hyvä. Aivan käsittämättömän laadukkaita äänityksiä myös, ei mitään rahinoita tai kohinoita. Amazonissa on maistiaisia http://www.amazon.com/Sounds-South-Vari … B000002IVR
[quote:bca52af149="huïg"]
täähän onki. jotai jiibeemusaa varmaa. kreisii?[/quote:bca52af149]
En oo ku lukenu bändistä
Nyt soi se 4ad Mysteriex voixes bUlgaries
käyhän se noinki. ite toki kuuntelen eka ja luen sitte
pitäsköhän alkaa kuunteleen tota muten 10cd boxiii
JEAN-BABTISTE
Mitäs sie puhuit siitä että The Records ei toimisi älpeemitässä? Kuuntelen just näiden kakkoslevyä (Crashes) ja täähän on aivan käsittämättömän hyvää powerpoppia 

[quote:7965863ac4="tomitarmo"]Paljoks tää makso, onks hyvä? Oon vain vähän kateellinen...
Amazon Marketplacesta olin tota pidempään katellut mut pyynnit ollut jotain 100-300, joten oli aika kivaa että löytyi vahingossa Secondspinnistä 45 dollarilla.
Ekassa levyssä mennään mut voin jo kertoa että on hyvä. Aivan käsittämättömän laadukkaita äänityksiä myös, ei mitään rahinoita tai kohinoita. Amazonissa on maistiaisia http://www.amazon.com/Sounds-South-Vari … B000002IVR[/quote:7965863ac4]
Aissattana!! Hyvä, suorastaan ässä löytö!
Kuulostaa kyl ihan sairaan hyvältä noi klipit. Kirjastosta näköjään löytyy toi, ja pistinkin varauksen jo sisään. Ja pistin ton myös personal favorites listalle secondspiniin, jos vaikka kävis munkki, että toinenkin boksi ilmaantuis sinne samaan hintaan.

[quote:7f0dd6ba2e="Jean-Babtiste"][quote:7f0dd6ba2e="huïg"]
täähän onki. jotai jiibeemusaa varmaa. kreisii?[/quote:7f0dd6ba2e]
En oo ku lukenu bändistä
[/quote:7f0dd6ba2e]
Hei tää on hyvä bändi!
Levyttäneet just niille levylafkoille joille tommosen bändin kuuluukin levyttää, eli Amphetaminelle, Tentacelsille ja Sympathylle. Vähä sama ku vaiks Steel Pole Bath Tub - ei mikää maailman paras mutta just tarpeeks hyvä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:46f149bb09="janne m."][quote:46f149bb09="Jean-Babtiste"][quote:46f149bb09="huïg"]
täähän onki. jotai jiibeemusaa varmaa. kreisii?[/quote:46f149bb09]
En oo ku lukenu bändistä
[/quote:46f149bb09]
Hei tää on hyvä bändi!
Levyttäneet just niille levylafkoille joille tommosen bändin kuuluukin levyttää, eli Amphetaminelle, Tentacelsille ja Sympathylle. Vähä sama ku vaiks Steel Pole Bath Tub - ei mikää maailman paras mutta just tarpeeks hyvä.[/quote:46f149bb09]
täs ekas just sellasta räävitöntä huumoria messissä et aina mennään eteenpäin 
[quote:9db6153a80="Bricolage"]JEAN-BABTISTE
Mitäs sie puhuit siitä että The Records ei toimisi älpeemitässä? Kuuntelen just näiden kakkoslevyä (Crashes) ja täähän on aivan käsittämättömän hyvää powerpoppia 
[/quote:9db6153a80]
No, oon kuullu yhtä levyä (sitä jolla on Starry Eyes) kerran joskus 10 vuotta sitten levykaupassa..
Out There in the Night = maailman paras biisi ![]()
This must be what jail / I will scratch