You are not logged in.

Enpä oo ennen ajatellukaan, että tossa ep:ssä on a-lla vaan nimibiisi ja loput biisit b:llä.
Nyt soi
Tai siis ilta päättyi a:lla, bäivä alkoi b:llä... 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kakkoslevy soi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Valkonen vinyyli 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:afe68f15bc="Jean-Babtiste"]
Valkonen vinyyli
[/quote:afe68f15bc]
Plaah... noita uusintapainoksia! ![]()
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:7006e2b036="Neuvostoliitto"]Onkohan tota levyä julkaistu koskaan sillä kannella minkä Jimi ite halusi? Siis se missä ne istuu puistossa ja sillä on joku lapsi sylissä. Mulla kyseinen kuva oli CD-remasterin kansilehden takakannessa, ja olen kääntänyt sen sitten siihen eteen kätsysti. Mutta ehkä silti tykkäilen juuri tissikannesta eniten.
Hyvä levy kyllä. Itellä ei soi mikään, mutta tulin vain spämmäämään.[/quote:7006e2b036]
En ainakaan ole kuullu. Joka kerta, kun otan CD:n esiin, niin sadattelen mielessäni sitä perikuntaa, kun ei o voinu laittaa Hendrixin ehdotusta kanteen. Ei sinänsä mikään ihme, kun miettii mistä paskasakista on kyse, mut hei kamoon, mistä helvetistä ne ton nykysen on repässy? Ihan ku olis ollu minuutti aikaa valita ja toi oli ensimmäinen kuva, mikä sattu löytymään. Beibet poistettiin varmaan, koska lafkassa ollaan siveyden sipuleita, nehän on retusoinu Hendrixin kuvista jointitkin pois.
Vaikka eihän Jimikään kyllä tykänny tissikannesta. En ymmärrä miksen oo tajunnu kääntää kansilehtiötä toisinpäin, kun Piperissakin oon kääntäny Sydin piirtämän kannen eteen. Asiaan tulee muutos nyt heti. :cool:
Ja nyt soi:
The Jimi Hendrix Experience ~ Electric Ladyland
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:a5b62c2ce2="skoskima"][quote:a5b62c2ce2="Jean-Babtiste"]
Valkonen vinyyli
[/quote:a5b62c2ce2]
Plaah... noita uusintapainoksia!
[/quote:a5b62c2ce2]
Tärkeintä että on vinyyli ja ei maksanu paljoa 
HÄ!? Vilkasin kansien sisään ku jotain tuntu liikkuvan, ja siellä oli vielä "Dancing Barefoot" -fleksi ![]()
HÄ!? Vilkasin kansien sisään ku jotain tuntu liikkuvan, ja siellä oli vielä "Dancing Barefoot" -fleksi
Oho. Siistiä! Vaikka onkin siis uusintapainos.
"Their excellent cover of Patti Smith's "Dancing Barefoot" appeared on various promotional singles and as a Flexi disc given away with BOB magazine."
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
HÄ!? Vilkasin kansien sisään ku jotain tuntu liikkuvan, ja siellä oli vielä "Dancing Barefoot" -fleksi

Ei vieläkään uskaltanu Cowsia vaan laitoin soimaan tän:

[quote:023828477b="Pilke"]
En ainakaan ole kuullu. Joka kerta, kun otan CD:n esiin, niin sadattelen mielessäni sitä perikuntaa, kun ei o voinu laittaa Hendrixin ehdotusta kanteen. Ei sinänsä mikään ihme, kun miettii mistä paskasakista on kyse, mut hei kamoon, mistä helvetistä ne ton nykysen on repässy? Ihan ku olis ollu minuutti aikaa valita ja toi oli ensimmäinen kuva, mikä sattu löytymään. Beibet poistettiin varmaan, koska lafkassa ollaan siveyden sipuleita, nehän on retusoinu Hendrixin kuvista jointitkin pois.
Vaikka eihän Jimikään kyllä tykänny tissikannesta. En ymmärrä miksen oo tajunnu kääntää kansilehtiötä toisinpäin, kun Piperissakin oon kääntäny Sydin piirtämän kannen eteen. Asiaan tulee muutos nyt heti. :cool:
Ja nyt soi:
The Jimi Hendrix Experience ~ Electric Ladyland
*[/quote:023828477b]
Joo, vaikka perikunnat on aina melkoisen nihkeitä (Zappan leskihän yritti kai saada itselleen jotain massia siitä Zappa-patsaasta, joka jossain baltianmaassa sijaitsi), mutta Hendrix Family kyllä on nihkeydessäänkin jotenkin poikkeuksellinen. Nehän onnistuu aina perseilemään kaiken jostain nauhojenkäsittelystä aina tuonne kansitaiteeseen asti.
Sieltä on kai tullut jotain postyymeja treeninauhoja ja keikkoja taas ulos, ne on vaan aina vähän niin ja näin. Oikeastaan, ellei Hey Baby -biisiä ja akustista blueskokoelmaa lasketa, niin mä pärjään kolmella originaalilla albumilla ja sitten Band Of Gypsys -livellä. Niissä livelevyissä mua onnistuu aina vähän harmittamaan se, että ne on enimmäkseen raakaa runttausta (Toisinaan sekin on parasta) ja jamittelua, ja sitten nää Castles/Little Wing/1983 -tyyliset melodiset ja kuulaat psykedeliajutut on vähemmistössä.
Perikuntaa pitää moittia tässä vielä siitä, että kun monenlaista turhaakin kamaa on julkaistu, niin jossain niitten holvissa on edelleen tämmönen levytys: http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Gold … ecordings)
Kai sitä täytyy tänään pitää taas Hendrix-päivä. ![]()
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Stop Messin' My Heart Around 

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

[quote:f37e25ae37="tomitarmo"]
[/quote:f37e25ae37]

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

VA - What Do You Want a Japanese To Do?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Petsarin kasaama Trokarin Vaimo soi tällä hetkellä Pitkämiehessä. 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu