You are not logged in.
katsoiko kukaan 4400:aa? voi olla että tulee seurattua vaikka ei kyllä mitään mullistavaa lupaile... mutta tulee sopivasti lostin perään. (aika tylsä lost-jakso kyllä eilen).
spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
katsoiko kukaan 4400:aa? voi olla että tulee seurattua vaikka ei kyllä mitään mullistavaa lupaile...
Katsoin. Aika samat fiilikset, ihan kiva mutta ei mitään mullistavaa. Taidan katsoa vielä jakson tai pari ja päättää sitten jatkosta.
[quote:9288a09cb3="psychocandy"]katsoiko kukaan 4400:aa? voi olla että tulee seurattua vaikka ei kyllä mitään mullistavaa lupaile...
Katsoin. Aika samat fiilikset, ihan kiva mutta ei mitään mullistavaa. Taidan katsoa vielä jakson tai pari ja päättää sitten jatkosta.[/quote:9288a09cb3]
Katsoin myös paljon keskeltä ja vähän lopusta. Tyylillisesti "ihan ok", ja koska tällä hetkellä ei ole muitakaan tv-sarjoja tarkkailtavana, tuota voisi yrittää vielä ainakin toisen jakson. Tietyt jenkkidraamasarjojen kliseet vaivasivat.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:1203e9190e="psychocandy"]katsoiko kukaan 4400:aa? voi olla että tulee seurattua vaikka ei kyllä mitään mullistavaa lupaile...
Katsoin. Aika samat fiilikset, ihan kiva mutta ei mitään mullistavaa. Taidan katsoa vielä jakson tai pari ja päättää sitten jatkosta.[/quote:1203e9190e]
Sama. Eipä tuon lisäksi tule muita sarjoja seurattua ja nekin tulevat torstaina ja vittu päällekkäin vielä.
Viime kesänä alkoi tapahtumaketju: minulle kerrottiin, että kotikodin omasta huoneestani tehdään työhuone ja saan tästä lähtien nukkua kellarissa kun tulen käymään. Muutostyöt eivät ole vieläkään alkaneet. Aluksi olin aika pahastunut tuosta, mutta sitten tajusin että saan siellä huoneessa olevan ison telkkarin. Tällä hetkellä mulla on tuollainen minitv, johon ei saa dvd-soitinta kiinni, vaikka omistan sellaisen. Ja nyt odottelen että saisin sen isomman telkkarin ja dvd-soittimen ja voisin ostaa Rimakauhua ja rakkautta kaikki kaudet mitä on saatavilla! Juuri sopivasti aikaa on vierähtänyt siitä kun tuo pyöri telkkarissa, en muista enää kovin tarkasti muuta kuin loppuaikojen tapahtumia. Muutenkin ihan loistosarja.
... Uutta telkkaria ei vielä ole, mutta sen sijaan uudessa tietokoneessani on dvd-asema. Ekan kauden ostin ja yksi jakso vielä katsomatta, sitten lisää! Melkein vielä parempi kuin muistin. Adamin kulmakarvat <3
Äsken tuli Yle Teemalta Kuusumun Profeetta -dokkari. Tai ei se niin paljoa bändiin pureutunut, vaan enemmänkin Rätön ja toisen heebon lapsuudenmuistoihin Porissa tjsp. Olihan siinä musaakin...
"A repo man's always intense"
Viikonloppuna tuli Teemalta Bukowski-dokumentti, Born Into This tjsp. Harmittaa kun en nähnyt kokonaan ja uusintakin meni jo. Oli kyllä hienoa katsoa, kun äijällä oli joka haastattelussa kaljapullo kädessä ja nainen toisessa. Hieman kärjistetysti.
"A repo man's always intense"
The Amazing Racen voitti suosikkiparini!!! Yhtä juhlaa niinku eilinen!
Jännä juttu. En ollut katsonut sekuntiakaan tuota Amazing Race -kautta, ja sitten vain avasin television sattumalta juuri silloin kun tämä voittajapari juoksi niityllä, heitti reppunsa menemään, ja ehti siihen pikkulavalle ensimmäisenä. Vaikuttivat ihan sympaattisilta ja molemmat tuhersivat itkua... Sitten tuli seuraava pari ja nekin oli ihan liikuttuneita :´)
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Sitten tuli seuraava pari ja nekin oli ihan liikuttuneita :´)
Ne jotka jäi kakkosiksi oli ehkä vittumaisimmat ikinä. Tekis mieli käyttää suurinta ja painavinta palloani siihen äijään. Se hebaili aika helposti. Voittajat oli niin sympaattisia. Uskovat suuresti jumalaan, mutta eivät tuoneet sitä sillee ärsyttävästi esille. Pelasivat tuota peliä, kuten itsekin pelaisin.
Ne jotka jäi kakkosiksi oli ehkä vittumaisimmat ikinä. Tekis mieli käyttää suurinta ja painavinta palloani siihen äijään.
jotenkin kuitenkin tykkäsin niistä... toivat ainakin väriä ohjelmaan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Chip ja Kim oli kans mun suosikit, jejee!
Tänään Gilmore Girlsissä joku Smiths-fani poika ei lähtenyt Roryn kanssa kahville vaikka Rory pyysi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tänään Gilmore Girlsissä joku Smiths-fani poika ei lähtenyt Roryn kanssa kahville vaikka Rory pyysi.
How queer!
Hei tänään subbarilta The Wall -lehva - joojoo "vaihteeksi", mutta onhan se komia.
Mä en ole erityisemmin digannut siitä. Eikä kyllä Roger Waterskaan lopputuloksesta, mikä oli rivien välistä luettavissa dokumenttiraidalla.
Olipa hyvä jakso taas Asema 62:ssa! Ainoa hieman töksähtävä osuus oli kun tyypit meni baari-illan jälkeen katsomaan ja filosofoimaan New Yorkin silhuetista. Tosin, sekään ei ollut mikään ongelma karismaattisella näyttelijäntyöllä suoritettuna.
Mutta ne lopun juonenkäänteet! Huh, mitä seuraavaksi. Koskahan viimeksi on ollut tv-sarjan kohdalla niin, että ei malta odottaa ensi viikon jaksoa.
Nyt missasin kun katselin dvd:itä, mutta minäki oon vaivihkaa jäänyt koukkuun tuohon 62:seen. Välillä se miesten sinkkuelämää -meininki pistää vituttamaan, mutta muuten sopivan välitön ja hurtti henki tuossa miellyttää kyl.
Ja siitä Wallista, on se kyllä hiano elokuva. Myös ensikosketukseni bändiin, lopun animaatiojaksot olivat kersana oivaa painajaisainesta
I love you and dream about the Führer
..Waterssi ei tainnut tykätä siksi kun ei päässyt kaavailemaansa päärooliin
Ehkäpä. Waters sanoi myös, että Sydin roolihahmosta puuttui kaikki se huumori mikä teki oikeasta Sydistä niin hienon tyypin. ; )
Hei tänään subbarilta The Wall -lehva - joojoo "vaihteeksi", mutta onhan se komia.
Ja yllättäen jälleen raiskattu versio? Juuri ja juuri kolmea tähteä annoin, kun viimeksi katsoin DVD:llä. Herskan kanssa tuo taitaisi olla kovempaa kamaa.
[quote:312193245c="turkele"]..Waterssi ei tainnut tykätä siksi kun ei päässyt kaavailemaansa päärooliin
Ehkäpä. Waters sanoi myös, että Sydin roolihahmosta puuttui kaikki se huumori mikä teki oikeasta Sydistä niin hienon tyypin. ; )[/quote:312193245c]
ei se pink nyt ihan syd ole, on siinä muutakin...
diggaileeko muuten muut maisa-hiirtä? se on ihan parasta, tekis mieli ostaa dvd:itä kun yleensä jää aina näkemättä. jos joku ei oo nähny niin suosittelen, ihan hysteeristä meininkiä. hysteeristä parhautta siis.
se suomenkielinen selostaja on ihan uskomaton, se on niin tohkeissaan ja intoilee ja sit taustalla kuuluu niitä alkuperäisiä ääniä eli jotain kikatusta yms. jotenkin vaan ihan kreisiä menoa.
En löytänyt kevyemmästä televisio-otsikkoa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En löytänyt kevyemmästä televisio-otsikkoa
"se" on siellä genetiivimuodossa.