You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä en ny vaan pääse yli siitä ällistyksestä, että noi kannet on hienoimmat koskaan. Ja onpahan hieno nimikin levyllä! Nero bändi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Vai olisko se toi 'Sateenkaaripaskaa perseestä'?
Jos jätkillä on oikeasti ollut nimiehdotuksena jotain noin tajuttoman siistiä kuin Sateenkaaripaskaa perseestä, ja sitten valitsevat nimettömän vaihtoehdon niin ei voi tajuta.
No se koko levy on vähän
mitäs tää tarkoittaa? onko tää koko bändi oikeesti kulahtanut niin täysin kuin taannoinen keikka osoitti? että levytkin on jo paskaa?
en mä nyt mikään fani oo koskaan ollutkaan, mut uurnapölyt on kyllä aika hyvä albumi.
No tuota, bändin Myspacesta löytyvä kappale 'Jarmon synttärit' antaa osviittaa.
Noh, ainakin Pitsasota on ihan Maiseman veroinen hitti.
[quote:bbdfc98180="low-fi"]No tuota, bändin Myspacesta löytyvä kappale 'Jarmon synttärit' antaa osviittaa.
Noh, ainakin Pitsasota on ihan Maiseman veroinen hitti.[/quote:bbdfc98180]
Kappaleen nimen perusteella voisi vaikkasta ostaa levyn sokkona. Joko sitä saa? No emmä nyt oikeesti aio ostaa.
Ihan Sur-ruriltahan tuo Jarmon synttärit kuulostaa
Eipä oo perhana näiltäkään tullu levyjä hankittua, vaikka keikoilla oonkin aina tykänny.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hankippa perhana pari levyä
Onpa hienoa kantta pukkaamassa.
Uurnapölyt oli toki oikein hieno levy. Jos sama taso jatkuu, vois vaikka hommata.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kauan tätä joutuu vielä venaamaan?
:x
edit: shitsuckilta on ainakin kassua tulossa...
Kassu on ulkona, Puntalasta sai. Hyvä on. Hyviä biisejä, soundit todenmukaiset, kitara välillä epiksessä "sopivasti".
Levyt ois vissiin Suomessa nyt.
Ja onhan levyn nimi tuo Sateenkaaripaskaa perseestä??
Nää on tärkeitä juttuja.
[quote:0f34a8044b="janne m."]Ja onhan levyn nimi tuo Sateenkaaripaskaa perseestä??
Nää on tärkeitä juttuja.[/quote:0f34a8044b]
Sama!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Säpinää-klubi Kutosella 8.10. Sur-rur & On Volcano.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Nyttenpä tuo löytyi combatista. Levyn nimeä ei lukenut missään, mutta onpa muuten komea tuo kansikuva vinyyliformaatissa. Levykin oli ensikuulemalta sitä taattua itseänsä, joskin yhtyeelle hyvin sopivilla tuhnusoundeilla. Laulutuplauksia tosin ei tainnut olla kovin paljon edellisiin kiekkoihin verrattuna. Joo, yltää aika varmasti omiin vuoden kotimaisiin.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
En ole kai kuullut näitä, enkä aiokaan jos kerta levyn nimi ei ole "Sateenkaaripaskaa perseestä".
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
On kyllä aikalailla ku nyt näyttäs, et nimi ei olekkaan "se".
bzort glorf bööth
"Siitä" huolimatta tää uus kuulostaa aika kovalta! Soundeille vielä erikseen
"Siitä" huolimatta tää uus kuulostaa aika kovalta! Soundeille vielä erikseen
Tällä hetkellä vielä ainaskin "niille" .
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:a99d027955="hrmunoita"]"Siitä" huolimatta tää uus kuulostaa aika kovalta! Soundeille vielä erikseen [/quote:a99d027955]
Tällä hetkellä vielä ainaskin "niille" .
:?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Levy vaikuttaa kyllä hyvältä! Parhautta ainakin Muminaa, Pitsasota, Uimapuku kadoksissa ja Ex-Neuvostovaltioiden itsenäistymisjärjestys.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
PÄHKINÄSUKLAA
Älä päästä painiks sitä