You are not logged in.
Komp komp
bzort glorf bööth
Plain Ride
Tähän en ole vieläkään päässyt sisälle, vaikka kaksi ekaa levyä omistankin. Täytynee harjoitella lisää..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Radiopuhelimet. Ja Plain Ride on toiseksi parasta.
Haitari soittimena, mutta kaikissa muissa yhteyksissä kuin Kimmo Pohjosen instrumenttina tai ruotsalaisilla kesäjuhlilla.
Ja pistetään samaan syssyyn kaikki biisit joissa on huuliharppuyllätys, paitsi se sigur rosin nu batteri tms. Se oli huuliharppuällötys.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Haitari soittimena, mutta kaikissa muissa yhteyksissä kuin Kimmo Pohjosen instrumenttina tai ruotsalaisilla kesäjuhlilla.
Pohjosen kohdalla laskettakoon poikkeuksiksi varhainen pelimannituotanto Pinnin Poikien ja Ottopasuunan kanssa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Karkkiautomaatti.
Kuuntelin vähän Karkkiautomaatin jälkeen Liekin ensimmäistä levyä eikä se tuntunut edes lainkaan huonolta..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:43d3a7ffa6="Neuvostoliitto"]Haitari soittimena, mutta kaikissa muissa yhteyksissä kuin Kimmo Pohjosen instrumenttina tai ruotsalaisilla kesäjuhlilla.
Ja pistetään samaan syssyyn kaikki biisit joissa on huuliharppuyllätys, paitsi se sigur rosin nu batteri tms. Se oli huuliharppuällötys.[/quote:43d3a7ffa6]
sekä kimmo pohjoselle että sigur rosin hjartad hamastille vitun iso PEUK
[quote:e3aa4baa44="Neuvostoliitto"]Haitari soittimena, mutta kaikissa muissa yhteyksissä kuin Kimmo Pohjosen instrumenttina tai ruotsalaisilla kesäjuhlilla.
Pohjosen kohdalla laskettakoon poikkeuksiksi varhainen pelimannituotanto Pinnin Poikien ja Ottopasuunan kanssa.[/quote:e3aa4baa44]
Pinnin Pojat ei mee mulla ollenkaan läpi, hirveetä potaskaa, mutta Ottopasuuna! Ja samat sanat soololle/Klusterille! Siis
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:d6f21a35a0="Pope"][quote:d6f21a35a0="Neuvostoliitto"]Haitari soittimena, mutta kaikissa muissa yhteyksissä kuin Kimmo Pohjosen instrumenttina tai ruotsalaisilla kesäjuhlilla.
Pohjosen kohdalla laskettakoon poikkeuksiksi varhainen pelimannituotanto Pinnin Poikien ja Ottopasuunan kanssa.[/quote:d6f21a35a0]
Pinnin Pojat ei mee mulla ollenkaan läpi, hirveetä potaskaa, mutta Ottopasuuna! Ja samat sanat soololle/Klusterille! Siis [/quote:d6f21a35a0]
Järvenpään haitari toimi varsin hyvin, jälleen kerran, Paratiisin Poikien keikalla.
Drexciya - Aquatacizem
Sanonko sen taas?
Sent from my iPhone 16
Löyty suolesta joku mimmi jolla helvetisti 70/80-luvun vaihteen musaa ympäri eurooppaa. Randomilla hain jotai mielenkiintosii nimii ja niitä testailen. Eilen jo iski tää Valencialainen juttu. Eka biisi etenki ihan neroo futuu!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Caroline Trettine - Sleep With Me
Pertsa Koivula. Todellista asiameininkiä eikä mitään jazzkusetusta.
Erityisesti kappaleet "Kohtalon tango" ja "Karaoke" saa aikaan svengin mahtavan.
Koko Pertsan levytetty tuotanto löytyy hyllystä
Koko Pertsan levytetty tuotanto löytyy hyllystä
Onko sillä muuta kuin se Kohtalon Tango -albumi? Voisit pistää vaikka koko levyn jakoon joskus.
Hei poke
onks tänään se karaoke
mä vetäisin värssyt parit,
grammarit soimaan
Piinkovat mun treenaamat biisit ovat
mä räjähtävää oon taulaa
kai laulaa nyt saan?
Pitkän tauon jälkeen tämä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lasse Mårtenson - Myrskyluodon Maija
Siitä onkin vuosia kun viimeksi kuulin. Yksi kauneimpia sävellyksiä
Veronicas - Untouched!!! :rakkaus::rakkaus::rakkaus:
http://open.spotify.com/track/2WwxrXNU4kqZML9Y8JuyVf
Ihanata kertakäyttöhöttöä!!! Kyllästyn tähän viimeistään huomenna lopullisesti, mutta tänään tää on IHANINTA!
Tero saatana, s'olet gay!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eka biisi menossa vasta mut uus Wolfin levy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:8c6617274e="Ulvis"]Lasse Mårtenson - Myrskyluodon Maija
Siitä onkin vuosia kun viimeksi kuulin. Yksi kauneimpia sävellyksiä [/quote:8c6617274e]
:itku::kamut:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Alangon biisien eksentriset sointurakenteet... Mahtavaa, kun sellainen 'asettelen sormiani koskettimistolle ja katson mikä kuulostaa hyvälle'-metodi toimii ja tuottaa muutakin kuin a-mollista soittelua.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Alangon biisien eksentriset sointurakenteet... Mahtavaa, kun sellainen 'asettelen sormiani koskettimistolle ja katson mikä kuulostaa hyvälle'-metodi toimii ja tuottaa muutakin kuin a-mollista soittelua.
Kuullaanko me tää musiikki jotenkin eri tavalla: http://www.myspace.com/ilkkaalanko
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:866532f44e="Ylitarkastaja Tolonen"]Alangon biisien eksentriset sointurakenteet... Mahtavaa, kun sellainen 'asettelen sormiani koskettimistolle ja katson mikä kuulostaa hyvälle'-metodi toimii ja tuottaa muutakin kuin a-mollista soittelua.
Kuullaanko me tää musiikki jotenkin eri tavalla: http://www.myspace.com/ilkkaalanko
[/quote:866532f44e]
Mahdollisesti
Mää kuulen tuossa kaikuja Schoenbergistä!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Exotica!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Bomb the Bass - Megablast!!!
Tuli siis eilen Fuckin Diskossa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:771c43f6f5="suomenajokoira"]Drexciya - Aquatacizem
Sanonko sen taas? [/quote:771c43f6f5]
Jaa minkä?
Valitettavasti on käynyt rosvo.
[quote:6fa4bfe4df="forssto"]Veronicas - Untouched!!! :rakkaus::rakkaus::rakkaus:
http://open.spotify.com/track/2WwxrXNU4kqZML9Y8JuyVf
Ihanata kertakäyttöhöttöä!!! Kyllästyn tähän viimeistään huomenna lopullisesti, mutta tänään tää on IHANINTA![/quote:6fa4bfe4df]
Aamullakin yhä parasta! IHANAA ROSKAAAAAAA!!!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:3a42d1d8b7="Ulvis"]Lasse Mårtenson - Myrskyluodon Maija
Siitä onkin vuosia kun viimeksi kuulin. Yksi kauneimpia sävellyksiä [/quote:3a42d1d8b7]
Vesan ja Raijan panobiisi
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta