You are not logged in.
Pages: 1
Miten hänelle ei vielä ole topikkia!!
Olen aivan ihastunut näihin biiseihin, joita ilmeisesti pidetään huonoudessaan jonkinlaisena rikoksena ihmiskuntaa vastaan.
Bussipysäkillä voisi olla vaikka Ville Leinosen tekemä.
Sitäpaitsi olen joskus asunut Uudessakaupungissa. Tulee ihan tippa linssiin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
pitäis ostaa se uudelleenjulkaistu levy, en oo vuosiin kuullut tätä. muistan kyllä aikanaan kuulleeni bussipysäkillä-klassikon ja se oli yksi järkyttävimpiä esityksiä mitä muistan, kuinkahan maistuisi nyt?
Christer sanoi mulle että mun pitäisi välttää altistumasta miehen säveltaiteelle, koska siitä jää kuulemma arpi sieluun...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
onhan se surullinen tapaus, mutta kiehtova.
Bussipysäkillä- stygessä on kyllä pysäyttävä käyrätorvisoolo
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Siis eihän se biisi ole huono, vaan timanttinen. Ehkä vain hieman... överisti tulkittu. Siitä saisi hienon coverin. Ehkä joku on yrittänytkin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
överisti tulkittu.
Eri.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Janosin tarina ja musa on hurjan mielenkiintoista. Mulle se on vähän semmosta outsider matskua, tahaton kömpelyys sanoituksissa tuo ne oikeastaan aika sattuviksi. Janoksen biiseissä on sellasta karaktääriä mitä ei muualta usein löydy, fraseerauksessa varsinkin.
Kannattaa kuunnella koko levy, jos on jäänyt pelkkäään Bussipysäkkiin diggailu. Tällä hetkellä nimeäisin suosikeiksini Ehkä ensi viikolla onnistaa ja Erakko. Nämä tosin vaihtuvat taas.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:ad0b2ff014="barton_funk"]Janosin tarina ja musa on hurjan mielenkiintoista. Mulle se on vähän semmosta outsider matskua, tahaton kömpelyys sanoituksissa tuo ne oikeastaan aika sattuviksi. Janoksen biiseissä on sellasta karaktääriä mitä ei muualta usein löydy, fraseerauksessa varsinkin.
Kannattaa kuunnella koko levy, jos on jäänyt pelkkäään Bussipysäkkiin diggailu. Tällä hetkellä nimeäisin suosikeiksini Ehkä ensi viikolla onnistaa ja Erakko. Nämä tosin vaihtuvat taas.[/quote:ad0b2ff014]
Komppaan täysin. Pitäiskin saada kaivettua levy noista muuttolaatikoista ja pistää pitkästä aikaa soimaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ensi viikolla onnistaa ja Erakko parhautta tosiaankin, myöskin Tähti!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Kuoleman bassotaiturillahan tätä viimeksi kuuli - kova tsibale
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pages: 1