You are not logged in.
[quote:c982526890="psykokarkki"]miksen löydä näiden ketjua, saa lukita kun löytyy
MAAILMAN PARAS BÄNDI [/quote:c982526890]
sama
mut miksen löydä näiden levyjä kaupasta?
[quote:5a107926d6="psykokarkki"][quote:5a107926d6="psykokarkki"]miksen löydä näiden ketjua, saa lukita kun löytyy
MAAILMAN PARAS BÄNDI [/quote:5a107926d6]
sama
mut miksen löydä näiden levyjä kaupasta? [/quote:5a107926d6]
Meillä tais olla jotain ainaki joskus. Tai jos ei, ni sit Foppa vopis hankkia!
Ja Ulvis osti vasta Keltsusta yhden levyn.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jostain luin et toka levy ilmestyis kai tänä vuonna uusixsixsix (elämän syke), sit vielä se kolmas "futulevy" sais tulla vaikkei kukaan tunnu tajuavan sen hienoutta. mut miksi jättivät (kuulemma, en oo ikinä onnistunu bongaamaan kys. levyä kaupoista) lontoon skidien sinkkuversion pois ekan levyn cd:ltä?
ja oliko tää joku trendi ku eputkin teki huonon version poliisi pamputtaa taasista albumille
parasta.
pakko myöntää että kylmät väreet kävi selkäpiissä kun eilen katsoin punklandiasta jaksoa jossa soi älä näytä että pelkäät (vai olikse vaan tää flunssa ). ei vaan, ihan tajuttoman hyvältä kuulostaa tää kokis, mutta miksi sitten mokasivat homman, jättivät muutaman avainraidan pois ja laittoivat loppuun metropolis-livebiisejä mitkä julkaistiin sitten toisaallakin.
No vittu. Oliko näillä joku toinen kokoelma kierrossa joskus jossain?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
kaveri osti eurolla ton ekan lp:n yheltä rompetorilta ja myi mulle femmalla ku sillä oli tuplakappale.
No vittu. Oliko näillä joku toinen kokoelma kierrossa joskus jossain?
antologia-tupla-lp ja sit toi cd jonka nimi on 1979-1981. metropolis puolestaan on livelevy jossa on muitaki pändejä, mm. pelle ja muita joita en nyt musita.
Mun pitäis saada se 79-81 kokis jostain CD:nä. Auttakaa!
Täältä tulee yö on maailman paras biisi.
nyt ois kai ollut mahdollisuus kun niitä seiskoja on julkaistu uudelleen, mut kuulemma nopeasti tekevät kauppaansa, tuleeko pitkämieheen?
[quote:f6b581ee82="psykokarkki"]mut miksen löydä näiden levyjä kaupasta? [/quote:f6b581ee82]
nyt ois kai ollut mahdollisuus kun niitä seiskoja on julkaistu uudelleen, mut kuulemma nopeasti tekevät kauppaansa, tuleeko pitkämieheen?
Meni jo, sori. Ei ehditty saada yhtään.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:58aa1d4590="psykokarkki"][quote:58aa1d4590="psykokarkki"]mut miksen löydä näiden levyjä kaupasta? [/quote:58aa1d4590]
nyt ois kai ollut mahdollisuus kun niitä seiskoja on julkaistu uudelleen, mut kuulemma nopeasti tekevät kauppaansa, tuleeko pitkämieheen?[/quote:58aa1d4590]Meni jo, sori. Ei ehditty saada yhtään.
anttila vei kaikki?
Pitääkin etsiä missä mun Ratsia-levy pyörii tällä hetkellä. Näitä ja Lamaa tuli kuunneltua aika paljon joskus yläasteen lopulla.
Hyvä! Ja kyllä näitä yhä kärsii kuunnella. Parasta Suomi-punkkia!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:b8f50d16fc="grasskirt"]Pitääkin etsiä missä mun Ratsia-levy pyörii tällä hetkellä. Näitä ja Lamaa tuli kuunneltua aika paljon joskus yläasteen lopulla.[/quote:b8f50d16fc]
Hyvä! Ja kyllä näitä yhä kärsii kuunnella. Parasta Suomi-punkkia!
Pirun kovaa kamaa kyllä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
löysin
tosin lontoon skidejä en, myyjä joutui hakemaan TAKAHUONEESTA
[quote:abfa6706e3="DirtyBlueGene"][quote:abfa6706e3="psykokarkki"]ratsia - lontoon skidit 7"
ratsia - tämä hetki ja tulevaisuus 7"[/quote:abfa6706e3]
Nämä singlelistan sijoilla 5 ja 6 [/quote:abfa6706e3]
This must be what jail / I will scratch
Myykää joku mulle Ratsian Jäljet LP. Se on kuitenkin porukan paras levy.
Miksei tätä seiskaa julkaistu uudelleen?
Tais myydä loppuun sinkut!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
no voi rähämä! joku vois hamstraa mulle jos näkyy vielä. aattelin että ois riittäny kunnes oon mezetoilla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nää uusintajulkaisut tuli hankittua, ja taas liikkuu sinkut aika haipakkaan, ei taida riittää hitaille.
Ratsiahan jo toki paljon popimpana noilla kappaleilla, vaan klassikkokamaahan nuokin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
jaa näköjään cd-painokset elämän sykkeestä ja jäljistä ulkona tänään
mutta ei ainuttakaan bonuspiisiä mukana, wtf?
Mahtavaa, Jäljet! En olisi uskonut, että tulee julkaisuun!
sit vielä se kolmas "futulevy"
tahdon futulevyn!!!!!!!!!!!!!!!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:3449029a67="psykokarkki"]sit vielä se kolmas "futulevy"[/quote:3449029a67]
tahdon futulevyn!!!!!!!!!!!!!!!
osta
tosin kumma kun en ole vielä kertaakaan nähny näitä ratsian levyjä anttilan 2 levyä 15 eååh -kampanjassa :x