You are not logged in.
Pages: 1
^ joo, paajaselle oma otsikko jos ei vielä ole.
Joo. Sellainen ei ole turha mies joka on säveltänyt Reetun Markkinarako-syksynsävelbiisin :?
" Reetulle en paljon sanoituksia ole tehnytkään, sen ääliö-osaston hoiti Jaana Rinne. Ässänä Läpi Helsingin on niitä harvoja mun alkuperäisiä tekstejä. Yleensähän Jaana otti tekstistäni rungon ja muokkasi sen johonkin nuolen suklaajätskii sun lanteilta -styleen. Ja pisti omiin nimiin. Hyvä niin, koska olen Juicen kanssa täysin samaa mieltä hänen todetessaan että Rinteen tekstit ei toimi millään tasolla. Oon mielummin ilman teostoja kun allekirjottaisin sitä kamaa."
" Soittelin skittaa Lepakossa yksikseni, kun Ralf Örn tuli luokseni. Reetulle pitäisi saada pikavauhtia kappale Syksyn Sävel -skabaan ja viimeinen nauhojen jättöpäivä olisi tänään. Voisinko väsätä äkkiä jotain? Sanoin että kyllähän se käy jos saan kaksi mukia kahvia yhtäaikaa. Itselläni ei nimittäin ollut fygeä ostaa mitään Lepakon kuppilasta. Ainoa osviitta biisin luonteesta oli, että siinä pitäisi olla jankkaava, iskupohjainen kertsi ja tempo nopea. Ok, Ralf toi kahvit ja ekan mukin juotuani esittelin tekeleeni. No sehän on siinä ja ja sitten näyttämään soinnut Lurille. Luri teki sekunnissa pohjat ja Reetu alkoi hoilaamaan. Jotain a-osien tekstejäkin virittelin, mutta en muista oisko niitä käytetty. Ehkä ei. Sen sijaan vähän ihmetytti, että toiseksi säveltäjäksi oli merkitty Jaana Rinne. Yhtä mahdollista kuin siinä oisi lukenut Dalai Lama. Mutta joo."
joo en oo vieläkään kuullu niitä sooloja, mut kundi meikkaa yksi parhaista biiseistä ikinä (epäilen tosin ettei originaali voi pärjätä organin tulkinnalle) ja twiggy oliverilla oli jotain kivoja futujuttui, pick up girls ja mitä niitä nyt olikaan. the voice of m. oli ihan jännä mut tuskinpa pidemmän päälle jaksaa ihmeemmin kuunnella.
joo en oo vieläkään kuullu niitä sooloja, mut kundi meikkaa yksi parhaista biiseistä ikinä (epäilen tosin ettei originaali voi pärjätä organin tulkinnalle)
Tuollahan noita on http://www.myspace.com/maunopaajanen
jotenkin tää on ollut mulle suuri pettymys, ei iske ollenkaan, ainoastaan twiggy oliverin pick up girls, ja tietty just sitä ei oo julkaistu uudelleen
Hait tyttöjä syö ja Yläkerrän psyko on ainakin tosi loistavia kappaleita!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Poste Restante oli hiukan liian tyypillistä suomirockia mulle, ei ole jaksanut kuunnella. Sen sijaan Psyko on melkein kokonaan silkkaa asiaa. Sovitukset ovat mielikuvituksellisia, sanoitukset hersyvämpiä ja muutenkin tunnelmat paljon vinksahtaneempia. Hieno levy.
organizing the boy scouts for murder is wrong
täytynee yrittää vielä joku kerta.
Sain hankittua Psyko LP:n 12 eurolla!
Eat your greens, especially broccoli.
Pages: 1