You are not logged in.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Vanhoja hittejä, mutta uusina sovituksina. Kyllä nää uudetkin versiot kuuluu ihan musadiggarin yleissivistykseen, maestro katsoo menneisyyttään ja tarjoaa eräänlaisen vaihtoehtoisen todellisuuden.
Näkisinpä Mikon taas keikalla.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
^ tuon hankkimista olen harkinnut.
nyt soi yksi parhaista levyistä ikinä:

[quote:cc883d432b="Neuvostoliitto"]
Vanhoja hittejä, mutta uusina sovituksina. Kyllä nää uudetkin versiot kuuluu ihan musadiggarin yleissivistykseen, maestro katsoo menneisyyttään ja tarjoaa eräänlaisen vaihtoehtoisen todellisuuden.
Näkisinpä Mikon taas keikalla.[/quote:cc883d432b]
Siis tuossa on muutamia sellaisia vetoja että ei voi käsittää. "Älä Anna Muille (Kun Sä Menet Lappiin)" ja "Maailmanlopun Meininki" mistä voisi vaikka koko lyriikan etsiä, se on täynnä sen tason kommentteja että 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Artsympien kokoomusnuorten lemppareita, U2:n Achtung Baby soi. Ekat 2 biisiä ainakin ihan toimivia, ja tuo riffi "Even Better Than the Real Thing"issä on yhä aika namu. Vois äänestää.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Crass Recordsin sinkut soi.

organizing the boy scouts for murder is wrong

Neljä ruusua-yhtyeen Hyvää Päivää-levyä tässä juuri kuuntelen läpi.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
mikko alatalo - yhdentoista virran maa
paras biisi 

tätä viime vuoden kesällä kuunneltiin, kovaa matskuu hei

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

on kyllä aika hieno kitarasaundi. vähän ku joensuulla mut rajumpi.
natsitin eilen meidät kuuntelemaan tätä, kukaan muu ei pitänyt ja itte vaan repeilin ja repeilin
[quote:29a43c3234="janne m."]
natsitin eilen meidät kuuntelemaan tätä, kukaan muu ei pitänyt ja itte vaan repeilin ja repeilin[/quote:29a43c3234]
Kunnes viimein joku suuttu ja oksensi kostoks sun SY-paidalle? :?

![]()
Toi on kyllä huippu!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pointless notea kuuntelen, hyväähän tää